Po tom,co ziji od r.2011 v zahranici ,si myslim o p.Lendovi sve.Dodnes ho vidim a slysim,jak se takovy uspesny clovek ve svem oboru znemoznil.Do ceskych slov pridaval americky prizvuk tak razantne,ze mel clovek pocit,ze se za cestinu stydi.Cesky mluvim do dnes naprosto normalne.V zsmestnani uzivam hlavne nemcinu,kvuli Sandviku kanadskou anglictinu,trochu italsky a spanelsky.Nemam zadny kurs,pouze to byla nutnost.Pan Lendl byl skvely tenista,ale pri jeho sebestrednosti,chudak Zverev.
Myslím,ze spíše jste se teď znemožnil vy.
Další blbec co mluví o bojovém plemenu. A takový zoufalec mluví o hloupém plemenu, které se využívá i v řadě bezpečnostních složkách. A ještě snad maličkost. Mám bandoga a bully a jediný problém s nimi mám abych se vešel na gauč. Takové bojové plemena to jsou.
Další chytrák, který neví, že psa mít pod absolutní kontrolou nelze.
Bojová plemena neexistují.
A nebezpeční rotvíci nejsou nijak obzvláště.
Mám celoživotní zkušenosti s tímto plemenem, není pravda co píšete.
Jsou to naprosto oddaní mazlíčkové.
Pravdu máte ale v tom, že je třeba tvrdá ruka a nekompromisní výchova, musí z vás mít respekt a na slovo poslechnout.
Moje fenka Nikita chodila celý život volně naprosto sama po vesnici. Nikdy se nic nestalo.
Přitom doma na zahradě velký hlídač.....nejsou hloupá stvoření
Nikdy se nic nestalo, můj pes ještě nikdy nikoho nepokousal. Kdo tohle řekne měl by dostat zákaz chovat jakékoli zvíře. Pes je zvíře, které jedná pudovitě, stačí leknutí, nezvyklý pohyb a jede podle sveho scénáře. Pes se dá výborně vycvičit, ale pod absolutní kontrolou není nikdy.
Spartě by v tuto chvíli pomohlo snad jen angažmá fotbalového supertalentu Petra Fialy.
první poločas by nastoupil v obraně a udržel by stav 0:0 a v druhé půlce by přešel do útoku, nasázel by svých 5 branek a by lo by vymalováno!
Při vší úctě, člověk který úporně cpe politiku do každé diskuse by měl v zájmu naší společnosti ihned vyhledat odbornou pomoc.
Součku, schválně se na fotbal v podání Arsenalu podívám, jen proto abych viděl tu holomajznu, kterou se představíte divákům. Pokud trenér rozhodne a postaví tě do sestavy Kladivářů, tak doufám že tam zase celých devadesát minut nebudeš pobíhat od ničeho k ničemu a rozhazovat rukama jak policajt řídící křižovatku za první republiky a začneš konečně hrát fotbal hodný úrovni ligy ve které se nacházíš !!!
Jak jednoduché je ztrapnit se. Nechápu.
Jízda s EV má svá specifika, to asi každý dnes už ví a podle toho se rozhoduje, zda koupí, či nekoupí. Pokud je ochotný cestování po dálnicích naplánovat po cca 250 km úsecích (reálná spotřeba je opravdu 20-25kwh/100 km při normální jízdě=130-150+klima) a s časovým "zpožděním" půl hodiny = jedno nabití do 80%, což je optimální (např. v Rakousku si čas nabíjení lze najet na velmi častých "iglech", kde se může EV prohánět 130, "spalovák" jen 100). Výměnou za to máte průměrnou spotřebu všech jízd, která znamená ježdění za méně jak 1Kč na km a ročně ušetřené hodiny času za jízdy na čerpací stanice a tankování (zvláště zákazníci ONO mohou vyprávět:-), pokud tedy nabíjíte převážně doma.
Budeme se handrkovat o minuty, či přímo sekundy? Cestování v EV určitě není horší, než ve spalovacím automobilu (a tím myslím především praktickou stránku) a rozhodně již neplatí předsudek, že je nepoužitelné, především na naši malou republiku je dojezd moderních EV dostatečný. Jen možná nutí přemýšlet více o jízdě. Ne vždy potřebuju spěchat a být někde o 3 minuty, 15 minut dříve, 15 minut, které většinou smysluplně nejde využít. To může být rozdíl v rychlosti 20 km/h, který na delší trase může znamenat znatelnou úsporu energie.
Ještě jedna poznámka k nabíjení. Dnes každou nabíjecí stanici mohu aktuálně prolustrovat, zda má volné stojany, či obsazené, přes aplikaci v mobilu, či přímo navigací některých EV. Proto rovnou jedu tam, kde je volno; autor článku asi nezná.
Velmi nepřesvědčivé. Pres aplikaci si ověříme obsazené stojany a co jako.
No jo no, tak když firma má prachy jen na nějaký šméčko a posadí do něj 6 vyžraných 160 kg pražáků, tak se nejde divit, že to nikam nedojede. Obávám se, že autor bude muset hledat nějakou novou “tradiční” firmu, kde dostane zase spalovák. Ale spíš mu praskne žilka, protože všechny firmy se k zelené přiklánějí. Je to pro tu firmu i taková prestiž a znamená to, že jdou s dobou. Lepší to nebude. Starý časy smradu a rachotu motorů jsou u konce.
Velmi odborny příspěvek. Emoce misto reality
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Dostane rok podmínečně a může šířit dál.