Hybrid není jen o menší spotřebě, ale o dalších provozních nákladech, které u hybridu nepoznáte. Nemá totiž startér, spojku, alternátor, turbo, filtr pevných částic, žádný klíňák, díky nepřímému vstřiku nekarbonuje, atd. Co nemá, nemůže se pokazit... A díky rekuperaci vydrží brzdy dvakrát déle i více. V ravce mám atmosféru 2,5 l s nepřímím vstřikem, 222 PS a jezdím krátké trasy v létě pod pět a v zimě do šesti na sto. Měním jen provozní kapaliny a filtry. Bohužel, musím i tankovat. Ne jako první ovce, které si naftu vyráběly za jízdy...
Mám FIAT TIPO 1,6 M-Jet 2017 a 240tis. km najeto a startér, spojku a alternátor, turbo, filtr pevných částic jsem teda neměnila. A že jezdím za 5l/100km a jako prase je fakt.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nemá tady někdo ten dvoulitr? Potřeboval bych vědět kolik žere na dálnici při normální rychlosti (160-180).
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
8-9l/100km.
3 odpovědi