A ani nesmí. Navíc manažeři leckdy zboží přemisťují úmyslně aby ho zákazníci museli hledat, domnívají se, že tak přitom koupí i věci, které původně nechtěli, ale když půjdou okolo...za mně strategie víc než hloupá.
Kde se zbožím stále šibujou, tam nechodím.Když jdu třeba pro cukr, vím kde je a jdu rovnou tam, pokaždé nemám čas ani sílu courat celým hypáčem abych našla co potřebuju.
Ve velkých prodejnách manažeři nemohou měnit zboží v regálech, pouze akční zboží na čele regálu nebo na paletištích. Velké změny se dělají jednou za cca 3-5let nebo při rekonstrukci.
Je otázka, jestli si stranou vlastního povolání zákazníci uvědomují, že i prodavači mají různé kompetence, a něco ne že nechtějí, ale ani nemohou řešit.
Běžně třeba v řadě před sebou vídám lidi, co nutně musí svůj problém (a často je to opravdu jejich vlastní problém, třeba špatně vybrané zboží, nefunkční aplikace/telefon apod.) řešit s pokladní, která je slušně pošle na informace, kde je někdo kompetentní to vyřešit a nebudou zdržovat ostatní. Ale takový zlostný člověk trvá na tom, že to musí vyřešit právě ONA a právě tady. Takže se u pokladny hromadí zaměstnanci řešící problém a na druhé straně čím dál naštvanější čekající zákazníci. A na kom si to takový naštvaný zákazník vybije jako první? Na té pokladní, která ale podle všeho dle firemních pokynů snažila předat řešení situace správně.
S tou aplikací jste mi připomněl, jeden nepříjemný zážitek, kdy jsem pracovala v obchodě a paní měla větší nákup. Při placení se strašně rozčilovala, že to zboží mělo být v akci, tak jak to že není? Ano bylo v akci, ale pouze s aplikací, tu paní neměla a chtěla po mně ať ji ji stáhnu a nastavím. V obchodě nával lidí, otevřený všechny pokladny, všude velké fronty a navíc tohle my jsme řešit neměly. Slušně jsem paní požádala ať jde na informace, že tam ji aplikaci stáhnou i nastaví, bohužel paní začala ječet na celý obchod, že je tady neschopný personál, atd. Nakonec přišla ochranka a pak nevím jak to dopadlo....
Mě samého úplně irituje, když slyším nevychovaný xindl před sebou bez pozdravu jen štěkat, co chce... A většinou jsou to lidé 50-65... Nechápu to.. Jinak práce s lidmi je úplně nejhorší. Sám jsem to zažil, proto pozdravím, poprosím, poděkuji, usměju se. Nic to nestojí a mám hezčí den jak já, tak ta osoba na pokladně. Jen na ty jejich ,,body" jsem trochu alergický ale chápu, že musí. Odpovídám, že ,,body sbírám jen na řidičák".. a většinou se tomu i zasmějeme..
Věřte, že ani mne jako pokladní nebavilo říkat tisíckrát za den větu "Dobrý den, aplikaci Albert máte? A body sbíráte?" A vidět na těch lidech, že je to obtěžuje, ale bohužel prodejna to vyžaduje....
Dobrá pokladní nejdřív zákazníka pozdraví
mají se hodně co učit ,v Německu,Švýcarsku
by se tak chovat nemohly jako tady,míchají 2 nákupy
hlavně šup šup - jsou placený od kusu ?
Třeba v jednom hypermarketu jsou prodavači hodnoceni podle rychlosti odbavení zákazníků. Takže vlastně ani dá se říct, že jsou hodnoceni od kusu. Pracovala jsem tam rok a půl jako vybalovač, který zaskakuje na pokladnu a do toho má odbíhat do skladu převzít zboží. Teď jsem ve fabrice a jsem mnohem spokojenější
Ačkoli jsem nekuřačka a vadí mi, když lidé kouří na zastávce, protože to musím čichat, extrémní zvýšení cen cigaret nepomůže státnímu rozpočtu. Rozšíří to černý trh s cigaretami a naopak příjmy ve prospěch státního rozpočtu razantně klesnou. Mám dojem, že tomu ekonomové říkají Lafferova křivka, kdy od určitého bodu s dalším daňovým zatížením daňový výnos klesá.
Lidé, kteří kouří, nejsou hloupí ani nevzdělaní, pouze jsou nezodpovědní a říkají si, že snad zrovna jim se nemoci z kouření vyhnou. Pokud někteří lidé kouří v přítomnosti druhých a obtěžují je tím, jsou prostě bezohlední.
Naprosto souhlasím. Jsem kuřák už víc než 20let a nesnáším, když přijde člověk na zastávku, rozvalí se na lavičce a zapálí si cigáro....
Docela vás chápu, pracuji ve fabrice a docela mně udivilo, když nastoupila nová kolegyně, kterou jsem dostala na zaučení a hned spustila "čau, já jsem ...... a ty? " I když jsem docela přátelská, tak odsud podsud, tak jsem ji odpověděla "Dobrý den! Já jsem Monika, klidně mi můžete tykat, ale já Vám budu vykat" A i po roce si řekneme jen dobrý den a nashledanou. Bohužel mi paní nebyla úplně sympatická a naštěstí nepracujeme na stejné pozici
Když chodil syn do školky dostali na vikend "úkol" pozdravit každého koho potkají. Syn zdraví i tak skoro každého, ale tehdy jsem se na to zaměřila. No nestačila jsem se divit. Z asi 150 lidí co jsme za sobotu a neděli potkali a pozdravili odpovědělo úplné minimum, většinou jen starší lidé, většina koukala jak kdyby byl malý Marťan nebo jako kdyby po nich chtěl milion, někteří jen odvrátili hlavu.
Nezlobte se, ale kdyby fungovalo porodnictví jako všude jinde v okolních státech, nebály by se ženy rodit v zastaralých zařízeních, kde jsou nuceny a vydírány k některým procesům, které jsou sto let za opicemi. Všude ve světě je normální rodit minimálně ambulantně, tady u nás jste v momentě když chcete něco jinak, ihned hozena do kolotoče výhružek, nadávek a odsuzování ze strany zdravotnického personálu. Nezastávám se rodičky ani duly, ale kdyby byl jiný přístup k porodům, ze strany porodnic, určitě by k tomuto nedocházelo. Nic není jen černé nebo bílé.
Asi taky záleží jak kde to funguje. Já rodila v roce 2007 v Opavě. Přirozený porod celkem i rychlejší, vše mi vysvětlili bez problémů. Druhý porod v roce 2015, 2 dny po prvním termínu, v Ostravě Vítkovicích. Porod akutně ukončeny CS z důvodu selhávání srdce malého, ve spinální anestezii kvůli mému kolísavému tlaku. Sestřička byla se mnou po celou dobu, uklidňovala mne, na vše mi odpovídala, ošetřující lékař mi vše vysvětlil a probral se mnou navrhovaný postup i s důvody proč to nejde jinak.... Za mne naprostá spokojenost
Já třeba kupují maso na akci v Albertu a v Lidlu, tam mají dobré slevy ( dnes třeba v Lidlu kuřecí prsní řízky kg za 94.9kč, vepřová játra 400g za 19.9kč a kuřecí stehna cca 830g za 32.5kč) ano játra jsou do 14.2, ale zbytek má delší záruku. Jinak jako samoživitelka s dvěmi dětmi (dcera 16 a syn 8let) nakupuji trvanlivé potraviny v akci, salám hlavně v Kauflandu a když je v akci třeba inovecký za 10.9kč vezmu i 500g, pečivo jako chleba většinou k večeru bývá levnější, toustový chléb taky v akci vezmu jich víc a dám do mrazáku. Pokud si takto udělám po výplatě zásoby, tak potom mi opravdu stačí 500kč na týden a ještě i koupím dětem sladkost, ale ty spíš kupují v levných potravinách ( samozřejmě je musím vyzkoušet jestli nejsou špatné)
Mít psa, kočku, morče, rybičky, nebo slona je závazek do jisté míry na dlouhou dobu. A proto by měl každý zvážit, zda dostojí všem povinnostem, z toho vyplývající.
Já například jezdím na setkání, kde nejsou psi vítáni - různých důvodů. A protože nehodlám obtěžovat rodinu a kamarády věčnými žádostmi o hlídání, vím, že psa (ani nic jiného) mít nebudu...
Naprosto souhlasím. Děti taky pořád chtěli pejska, ale bydlíme v paneláku, já pracovala v obchodě, takže od 4.30 do cca 15h, dcera byla v 9 třídě a syn v 1 třídě. Takže pes by byl většinu času sám doma. Vysvětlila jsem, že jim by se taky nelíbilo být zavření cca 8h v předsíni s flaškou vody, trochou jídla a pár hračkami, uznali to a koupili jsme dvě morčátka
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Je to pravda, já jsem byl ta tramvaj
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No teda "ty, ty, ty" to se dělá přejíždět lidí?? Příště pořádně koukat a brzdit!😂🤣😂 (Berte s rezervou, prosím, to tykání, ale "vy, vy, vy" by znělo divně. I tak je mi hlavně líto řidiče
1 odpověď