V zahraničí se obrovsky dbá na praxi! V USA mě učila učitelka, která dělala celé roky pro Washington Post, ve Švédsku mě učil ředitel marketingu VOLVA A IKEY! Dbá se na to, aby praxe byla propojena s akademickým studiem! Na našich školách se účí omáčky, které nikde nikdo neuplatní! Neustále se účí biflovat nesmyly, které si člověk může najít na internetu, nemusí je držet v hlavě, místo toho, aby se učilo věci pochopit, analyzovat a vytvořit nové kreativní řešení! Z univezit jsou vyháněni a propouštěni lidé, jak nebyli za bývalého komunistického režimu, a jsou propouštěni ti, kdo chtějí do systému přinášet nové myšlenky v oboru pedagogiky, medicíny, architektury a jiných! Přímé porušování demokracie v tomtoto státě!!! Školní systém máme zrazu plný dyslektiků a dysgrafiků, což jsme neměli za minulého komunistického režimu, přesto lidé, kteří chtěli na naše školy zavést montessori třídy léčebné pedagogiky byli za tyto myšlenky propuštěni z práce a byl zaveden systém asistentek, které tam nic nedělají, nudí se, s ničím nepomůžou ani pedagogovi ani tomu dítě, jenom se plýtvá státními prostředky!!! Toto je APOKALYPSA, která se začala sprofanováním našich vysokých škol!
V Americe jsem studovala vysokou školu, s tím jaké školství máme my tady se to vůbec srovnat nedá! To, co se dělo ve školství za posledních 15 let je sodoma gomora!!! Lepší školství jsme měli za bývalého komunistického režimu! Dnes jsou výsledky našeho školství v podprůměru ve srovnání s Evropou, přesto se učitelům neustále zvyšují platy? Který podnikatel si může zvyšovat plat, když jeho pracovní výkonnost a výsledky klesají? Jsem z generace, kdy bylo velice těžké se dostat na vysokou školu, 2/3 lidí utikali do zahraničí, protože nebyly místa na vysokých školách. Dnes se tituly rozdávají lidem, kteří by se v životě k akademickým titulům nedostali. Další na našich vysokých školách přednášejí lidi, kteří v životě nebyli v praxi a v životě daný obor nepraktikovali! Nejenže přednášejí, ale dělají vedoucí kateder nebo dokonce děkany. Nepraktikovaná vědomost je žádná vědomost. Když chce jít někdo v 50-ti letech po úspěšné praxi přednášet na univerzitu, tak ho odtamama vyžene absolvent školy, který nemá žádnou praxi! Toto bylo v ČR uděláno v zájmu snižování nezaměstnanosti. Ti, kdo si po VŠ nenašli práci, šli dělat doktorát a už do praxe nikdy nešli a teď vzdělávají naše děti pro budoucí praxi lidé, kteří nemají o praxi ponětí! Univerzitu jsou zcela odpojeny od praxe!!! Praxe se neuznává!!! Nemělo by být v zákonu, že člověk, který chce učit na VŠ by měl mít minimálně 5 let praxe, vedoucí katedry 10 let a děkan 15 let! A to je dle mého mínění málo. Výběrová řízení na ředitele škol jsou zkorumpovány! Funkce dostávájí ti nejhloupější podle příslušnosti k politické straně!
Nevěřila bych jaká diskuze se rozběhne ohledně Duškova vyjádření k rakovině. Předpokládala bych, že by rozsáhlé dílo německého lékaře Ruediger Dahkeho mělo být našim lékařům známé. Napsal asi 40 děl ohledně psychosomatické medicíny, ale v kruzích našich lékařů je to stále považováno asi za nějaký “ezoblábol” a naše univerity tyto díla zakazují. Ano, jeden protipól rakoviny se skutečně projevuje u lidí, kteří drží v sobě staré nenávisti. Jsou zklamáni životem a lidma, které mají kolem sebe. Nechtějí žít, protože se rozdávali a nedostali nic zpět. Druhý protipól je u lidí egoistických, kteří si chtějí urvat pro sebe co nejvíce na úkor všech ostatních. Nemají zájem na celku. Často se pro ně ordinují včelí produkty, jako příklad toho, že včely pracují pro celek. No, a děti, které mají rakovinu, mají karmu z předešlých životů, která se nedala dorovnat v tom životě předchozím, ale tomu taky naše ateistická medicína nevěří? A proč je nám v demokratické zemi, kde má být tolerance pluralitních názorů, předkládám ateistický názor, jako jeden jediný pravdivý? Všechny ostatní medicíny - tradiční čínská, ayurvédská, antroposofická - jsou založeny na poznání duševních a duchovních principů a fungování světa jako celku, ne jenom na fyzických procesech jako k tomu přistupuje západní medicína, ale bohužel v naší zemi i tradiční čínskou medicínu dělají klasičtí lékaři a věří tito lékaři v základní princip té medicíny neboli čínský taoismus a tao? Proč nejsou na naše lékařské fakulty připuštěny díla jako výše zmiňovaného Dahlkeho nebo dalších amerických lékarů: americkéo psychiatra...
Nevěřila bych jaká diskuze se rozběhne ohledně Duškova vyjádření k rakovině. Předpokládala bych, že by rozsáhlé dílo německého lékaře Ruediger Dahkeho mělo být našim lékařům známé. Napsal asi 40 děl ohledně psychosomatické medicíny, ale v kruzích našich lékařů je to stále považováno asi za nějaký “ezoblábol” a naše univerity tyto díla zakazují. Ano, jeden protipól rakoviny se skutečně projevuje u lidí, kteří drží v sobě staré nenávisti. Jsou zklamáni životem a lidma, které mají kolem sebe. Nechtějí žít, protože se rozdávali a nedostali nic zpět. Druhý protipól je u lidí egoistických, kteří si chtějí urvat pro sebe co nejvíce na úkor všech ostatních. Nemají zájem na celku. Často se pro ně ordinují včelí produkty, jako příklad toho, že včely pracují pro celek. No, a děti, které mají rakovinu, mají karmu z předešlých životů, která se nedala dorovnat v tom životě předchozím, ale tomu taky naše ateistická medicína nevěří? A proč je nám v demokratické zemi, kde má být tolerance pluralitních názorů, předkládám ateistický názor, jako jeden jediný pravdivý? Všechny ostatní medicíny - tradiční čínská, ayurvédská, antroposofická - jsou založeny na poznání duševních a duchovních principů a fungování světa jako celku, ne jenom na fyzických procesech jako k tomu přistupuje západní medicína, ale bohužel v naší zemi i tradiční čínskou medicínu dělají klasičtí lékaři a věří tito lékaři v základní princip té medicíny neboli čínský taoismus a tao? Proč nejsou na naše lékařské fakulty připuštěny díla jako výše zmiňovaného Dahlkeho nebo dalších amerických lékarů: americkéo psychiatra a psychote
Toto je spodina českej žurnalisky! Som Slovenka a mám vyštudovanú žurnalistiku s červeným diplomom v Čechách a žiť v Čechách v dnešnej dobe je katastrofálne! Vôbec nepovažujem Českú republiku za demokratickú krajnu, je tu korupcia aká nebola za bývalého komunistického režimu, české školstvo sa nacháza v podprieme v porovnananí s Európou napriek tomu si učitelia zvyšujú platy, akademické tituly sa rozdávajú kdekomu, lekári diagnostikují choroby, ktoré vobec neexistujú, len aby zarobili na ľuďoch, atd. Považujem za typickú českú drzosť si dovoliť hodnotiť Slovensko. Radšej byste sa mali pozerať do vlastného hniezda!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Článek není objektivní! Učila jsem na 2 VS, 2 SS a 2 ZS! Mladi lide chodi velice spatne pripraveni z dnesnich VS, jsou na ne kladeny velice nizke naroky! S generaci dnesnich 50, kterych bylo dvakrat tolik a konkurence byla vysoka se to neda srovnat! Jejich pracovni vykonnost je nizka, nechce se jim pracovat, dokonce tvrdi, ze neumi s ICT! Jejich generace? Vyssi platy si nezaslouzi! Taky by bylo mozna dobre vzit v podtaz, ze ucitele vydelaji 50000 Kč s odmenama za 4-6 hodin, a ne 8 a pul! Podnikatele pracuji mnohdy 12-16 hodin denne! Kdyz se to rozpocte maji vyssi platy nez podnikatele, coz je likvidace podnikani v CR! 3 mesice placene dovolene, misto 4 tydnu je taky obrovsky rozdil! Absolventi skol by meli jit nejdrive podnikat, az pak jit do systemu, aby vedeli, jak se vydelavaji penize, pak by porad nebreceli v systemu, ze maji malo!!!
13 odpovědí