Manželství a rodičovství nemusí nutně být v lidech zakořeněny tak hluboko, jak by se mohlo zdát a rozhodně se nejedná o nějakou lidskou přirozenost.
Prostě se mladý člověk v určité fázi života dostane do skupiny vrstevníků, kteří se hromadně párují, pořádají svatby a zakládají rodiny,...no, proč se tedy nevydat stejnou cestou, ať nevybočuje z řady, koneckonců se to od něj očekává, vozit kočárek, má na to věk.
Ale zamyslel se někdo, jak by asi vypadal jeho život, mít ve svém okolí jinou skupiny lidí, kteří mají úplně jiné plány, cíle, priority? A zejména pak v dnešní na příležitosti bohaté době?
Ne, nemáte povinnost se množit a zachovávat kontinuitu lidské rasy, aby jste se v 50ti ocitli osamocení, přepracování a vyhořelí a... s vysokou pravděpodobností po úspěšném rozvodu.
Pojďme vysílání ČT redukovat na tři kanály. Vždyť ČT má plnit funkci zejména veřejnoprávní televizi a na to tři kanály snad stačí.
Širší nabídku vysílacích programů hravě zajistí stovky komerčních stanic.
Zvyšování poplatků je jen další dokrmování státního Otesánka, kterých v rámci státních institucí máme nepočítaně.
Tanky a policie byly připraveny tehdy a jsou připraveny i dnes....od toho máme silové a pořádkové složky. Záleží jen a jen na politické reprezentaci a demokratických pojistkách vládnutí, zda tuhle sílu použije proti vlastnímu národu.
Z mého pohledu byl pád komunismu dlouho plánovaný napříč všemi zeměmi východního bloku a hlavně...prospěšný úplně všem. Komunistům se nic nestalo, z ředitelů státních podniků se přes noc stali jejich vlastníci a vážení podnikatelé, herci a spisovatelé šli tlachat do politiky a obyčejný člověk dostal walkman, video a možnost výletu do Rakouska.
Západní kapitalismus získal další impulz, totiž novou poměrně civilizovanou oblast, kam bez rizika rozvíjet svoje podnikání a odbyt pro svoje služby a výrobky,....takže win-win.
Jsem si vědom, že můj příspěvek je v kontextu té hrůzné tragédie naprosto nemístný, nicméně ho napíšu.
Tahle nucená sezónní výměna pneumatik často vede k efektu, že spousta lidí jezdí na starých tedy ztvrdlých gumách a je už celkem jedno jestli letních nebo zimních....prostě starých, protože je nevyjezdí.
Měli bychom tedy kontrolovat nejen hloubku a stav dezénu, ale i samotné staří pneumatiky.
... útočil v afektu a pod emocemi, nevyužil momentu překvapení, čemuž odpovídá i výsledek, kdy dostal naloženo, prostě neměl nad svým útokem potřebnou kontrolu. Navíc se přidal vzájemný věkový rozdíl a starší útočník neměl šanci.
Obecně známé pravidlo zní, že nejúčinnější útok nastává v okamžiku, kdy odrazíte prvotní atak útočníka a ten se vám svým nezdařeným útokem otevře.. útočit do připravené obrany je taktická nezralost.
Problém vidím jednoznačně v úřednících, kteří šli na ruku politikům.... ať mi nikdo netvrdí, že nějaký politik, byť primátor nebo třeba ministr, může bez povšimnutí úřadu takto postupovat.
Trest si zaslouží samozřejmě primátorka, že k takovému jednání nabádala, nicméně stejně tak úředníci plně odpovědní za tyhle čachry, kteří se zcela evidentně museli aktivně podílet.
Přiznejme si, že potrestat jakéhokoliv politika nedává koncepční řešení, protože politici se mohou měnit s každým volebním obdobím. Naopak silné, sebevědomé a nezávislé úřady musí přetrvat celé dekády.
Mám za to, že nejlepší bude cesta dlouhodobého a cíleného zadlužování veřejných financí, protože jedině tak si udržíme životní úroveň.
Současné zadlužení na nějakých 45% HDP je směšné a klidně pojďme na 100-150% HDP, proč si nežít na vysoké noze, když je tady tolik spořílků, co jsou stále ochotni nakupovat dluhopisy,... jinými slovy půjčovat nám 😉
A daně bych naopak snížil...lidi vědí nejlépe, kam svoje peníze uložit...třeba zrovna nakoupí ty naše státní dluhopisy, takže se k jejich penězům tak jako tak dostaneme 👍
Nepotřebuji hledat nájezd do 50tis. Úplně mi stačí do 150tis, což je dobře zajeté auto. Když ještě přidáme, že mělo pravidelný servis, jezdilo převážně dálnice, nemá start stop a nedostávalo olej longlife, nemám co řešit.
Dnes mám Mazdu 5 2.0 benzín, kupovanou na 130tis, dnes s nájezdem 280tis a naprostá spolehlivost a běžná údržba, jen jedenkrát kotouče a tlumiče, dvakrát ramena, kde opakovanou výměnu dílů přisuzuji nižší kvalitě druhovýroby. Rozvody řetězem, zatím vše původní. Jediné co se měnilo, byl kompresor klimatizace, rachotil...35tis. Tenkrát kupovaná za 240.000Kč, v provozu od 2007.
Byl vypsán dotační program na podporu podnikání, patrně jak je u těchto dotací běžné, s podmínkou "inovativního vylepšením" výroby. Na koupi obyčejné zastaralé výrobní linky EU peníze nepošle...no a Penam poslal žádost, která byla poskytovatelem dotace vyhodnocena jako způsobilá, nová linka je kvalitnější, rychlejší, energeticky úsporná, ... apod.
Mimochodem třeba opravu dálnice D1 bylo také třeba prezentovat jako "zkapacitnění a zlepšení bezpečnosti", protože na obyčejné "opravy" silnice EU peníze nepošle.
Měl jsem na firemních autech všechno včetně pravidelného střídání zimních a letních. Při mé řekl bych klidné jízdě jsem nikdy nepoznal zásadní rozdíl žádné ze značek. Skončil jsme tak, že soukromě jezdím celý rok na zimních pneu, protože mi to garantuje kvalitní gumy v zimě a obstojné chování v létě...navíc mi vydrží 4-5 let, což je přesně ta doba, kdy bych gumy stejně měnil tak jako tak bez ohledu na jejich opotřebení vzorku, ale z důvodu jejich věku...
Chlápek už se dokáže dokonale ovládat, aby si udržel partnerku, dokonce mnohem mladší. Není to upřímné, ale dobře to funguje. A ostatně, ona také nehledá upřímnost, ale chápajícího citlivého muže, tak jí ho prostě dává.
V jistém časovém období totiž musíte od upřímnosti přejít ke vztahové taktice, o které byly napsány hromady knih a natočeny kilometry příspěvků na YouTube. Často se k těmto tématům dostanete už pozdě, před rozvodem.
No v dalším vztahu, už ty znalosti raději mějte. Kdo si myslí, že si vystačí s upřímností a láskou, nebude se stačit divit...tyhle kvality jsou pro mladé a v tom čase sladce naivní páry.
Jedná se o řetězovou reakci, kdy stále více mladých lidí neplánuje děti právě proto, že v jejich okolí stále více lidí děti neplánuje. Tedy se už nemusí stylizovat do dříve zcela běžného a jediného možného modelu rodiny a plodit děti.
Úplně stejnou řetězovou reakci vídáme v četnosti rozvodů manželství, kde čím více manželství se rozvádí, tím je generováno více rozvedených alias volných jedinců, kteří samozřejmě hledají jiné partnery a neváhají rozklížit a rozvést další manželské páry ...
Tyhle dva fenomény mají za následek zásadní transformaci společnosti a postupně už zdaleka nebude taková, jak ji známe.
Nemluvě o tom, že dnešním mladým příliš nedává smysl vázat se na jednoho partnera, když po patnácti dvaceti letech snahy o ideální vztah, budou mít téměř jistotu rozvodu případně soužití, které je rozhodně nebude těšit...
Celý život je o prioritách...pokud se zástupci města rozhodnou postavit něco takového, bude to jejich volba.
Nicméně mám za to, že choutky mladší generace vedou spíše k menším projektům, které nabízí kulturní rozmanitost, pestrost a hlavně alternativu... těžko si podobné projekty v takových "nóbl" pavilonech vůbec představit.
A je to hlavně pozdě...tak dlouho se o stavbě nového koncertního sálu hovoří, že už téma okázalých koncertních síní naprosto nereflektuje současnou podobu kulturních akcí a potřeby našich občanů.
Zase tady dostanu naloženo, nicméně musím poradit všem těm, co řeší situaci s nízkým ročním nájezdem. Jezdím celý rok na zimních pneu, což má několik výhod... nemusím je měnit dvakrát ročně, ušetřím a ještě se neničí ráfky.
S malým nájezdem se mi často dělo, že mi gumy vydržely 7 let, aniž bych je vyjezdil, a to nebylo dobře...teď mi vydrží ve velice dobrém stavu a hlubokým vzorkem tak 4 roky a pak je vyměním za novou řadu...Ano, další výhoda je, že máte vždy novou řadu, což se při fatálním defektu jedné pneu vyplatí, protože u starších pneu často musíte měnit obě pneu na nápravě, protože se ta vaše řada už přestala vyrábět.
Jezdím Barum, Matador... dobrá cena a rozumná kvalita...testy pneu už nečtu, nejsem závodník
Původně jsem dlouho žil v naivní představě, že cestou bude snížení administrativní zátěže, redukce počtu úředníků a vůbec všech procesů byrokracie v této zemi. Bohužel vnímán opačný trend a tedy musím připustit, že jedinou cestou je právě digitalizace, která nás byrokracií částečně provede.
Nemohu však opomenut, že byrokracie jako taková nevznikla samovolně, ale jako následek snahy o 100% zaměstnanost zvláště pak dámské poloviny populace, která s nám odmítla vrátit k "ohni rodinného krbu".
Musíme se tedy ptát, jak bude vypadat svět po zavedení digitalizace, co budou všichni ti lidi vlastně dělat...no, do kaváren a call center všichni již nemůžou...
Neptal bych se, kdybych kolem sebe neviděl situaci, kdy digitalizace postupuje, nicméně ruku v ruce jde další a robustnější agenda např. dotací, auditů a certifikací, která výhody digitalizace zcela záměrně stírá...takže výsledkem je ...nic.
Ceny stavebních prací šroubuje nahoru právě přístup této Vlády, resp. všech vlád, které jsme tu zatím měli.
V časech, kdy se stavebnictví potýká s nedostatkem pracovníků, ministr dopravy doslova sype peníze do státních zakázek a je ochoten je stavět prakticky za cokoliv ..no, my ostatní drobní investoři nemaje takové možnosti se zadlužovat do nekonečna, neumíme s touto proinflační politikou držet krok.
Mimochodem držet HDP tím, že si budu půjčovat, je krátkozraké, nicméně ve vyspělých zemích naprosto běžný způsob, jak držet vhodný poměr zadlužení vůči HDP.
A tvrzení ohledně bagrů bych poopravil... bagrů máme dost, jen nejsou strojníci.
5
Sledujících
1
Sleduje
5
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nevím, jestli žena potřebuje muže a nevím zda, muž potřebuje ženu. Ale co vím zcela jistě, že ta moje žena je skvělá.
1 odpověď