Možná byste se divili, jak ta zdravá většina žáků dovede narušovat výuku. Nesmíte si představovat, že například žák s ADHD v hodině neustále šílí a ostatní tam sedí, jak přibití a bedlivě naslouchají paní učitelce. Mnohdy se ti naši zdraví miláčci promění v pěkná zvířátka, prostě se chovají úplně jinak než doma. V hodině vyrušují naprosto běžně, neustále vymýšlí nějaké lumpárny, mluví sprostě atd. Řekla bych, že si nemají, co vyčítat, ať to jsou zdravé, či jinak postižené děti. Naopak, někdy mě můj žák (jsem asistentka pedagoga) upozorňuje, že mu vadí hluk ve třídě. A jak mu mám vysvětlit, že se nepoužívají určitá slova, když děvčata v 7. třídě se neustále oslovují naprosto příšernými tituly. Laická veřejnost do toho vůbec nevidí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Možná byste se divili, jak ta zdravá většina žáků dovede narušovat výuku. Nesmíte si představovat, že například žák s ADHD v hodině neustále šílí a ostatní tam sedí, jak přibití a bedlivě naslouchají paní učitelce. Mnohdy se ti naši zdraví miláčci promění v pěkná zvířátka, prostě se chovají úplně jinak než doma. V hodině vyrušují naprosto běžně, neustále vymýšlí nějaké lumpárny, mluví sprostě atd. Řekla bych, že si nemají, co vyčítat, ať to jsou zdravé, či jinak postižené děti. Naopak, někdy mě můj žák (jsem asistentka pedagoga) upozorňuje, že mu vadí hluk ve třídě. A jak mu mám vysvětlit, že se nepoužívají určitá slova, když děvčata v 7. třídě se neustále oslovují naprosto příšernými tituly. Laická veřejnost do toho vůbec nevidí.
1 odpověď