Dotace obecne jsou odporne socialisticke podbizeni mirici na TY nejnizsi lidske pudy(prece tam TY penize nenecham kdyz MI JE davaji). Ne, JA OD VAS zadny prispevek nechci. Na CO mam SI koupim a na CO nemam proste nekoupim. To Muslim obhajovat? Me stat skrze Dane a emisni povolenky znasilnil abych VAM prispel na NECO, CO by SAMO o SOBE nedavalo ekonomicky smysl. Chapete ten sled udalosti a casovou OSU? Vase podvoleni SE stat ubezpecuje, ZE to vymyslel dobre. Prirovnam to k transfuzi z leve ruky do prave a pritom jest tretinu rozliju na podlahu. Vite kolik JE kvuli tomu placenych uredniku? Dotace krivi TRH a charaktery lidi!4
No, a tohle tady beztrestně žije...
O tom pochybuji. Spis by plno lidi zvazovalo kdo toho rapla pustil za volant.
A taky si hodne lidi nepripousiti ze za volantem proste rapli jsou.
Spis by mne zajimalo, zda by se takto nekdo oznacil dobrovolne?
Kdyby tím vymizeli sajrajti, kteří otravují a ohrožují život jízdou padesát km na osmdesátce v levém, tak bych to zvážil, dobrovolně. Ono asi je lepší být označený rapl, nežli invalida, či mrtvola.
Presne… kdyz se za nekym takovym tahnete 50 km, obcas proste rupnou nervy a predjizdite rizikove… Ano, nemela bych to delat, ale jsme lidi a ty naschvaly na silnici se proste nekdy nedaji vydrzet…
Ano, v tom je to strašné riziko. Opravdu dneska tady žijí lidé, kteří jsou přesvědčeni o tom, že pomalu je bezpečně. Já začínal na vyhlášce osmdesát a tam se neustále opakovalo sousloví - bezpečnost a plynulost dopravy. Klidně mě opravte, ale mám dojem, že v nynějších vyhláškách a zákonech toto sousloví jaksi vypadlo.
Jenže to puzení, ta raplovitost, která některé lidi žene, to musí být ukrutná síla. Raplové si nemohou pomoci. Proto musí být upozorňování, aby byli trpělivější, ohleduplnější a laskavější. A některým se musí domluvit, když to jinak nejde.
A proč nedávat nálepku ,, mějte ohled, jede rapl" a všichni by jeli rychleji, uhýbali by z cesty, nehrabali se v mobilech, nekochali by se. Myšky a prudké brzdění by brali laskavě, s pochopením, respektem, případně mírným pousmáním. A některým by se domluvilo, když to jinak nejde. Bylo by to snad konečně hezky vyvážené, když ohledy, tak tedy pro všechny.
Pokud nespolupracuje cely dvet, tak Evropa to nezachrani
I kdyby ji poslouchal ještě někdo jiný, nemá to na životní prostředí žádný vliv, je to prostě příroda. Jestli si někdo namlouvá, že je tak mocný aby ji ovlivnil, je to prostoduchá namyšlenost. Že to my snášíme je směšné. Tak hloupý, aby krmil zlovolné byrokraty už asi nikdo není.
Na tu bábu už by měli hodit síť, vždyť je to blázen.
Ne, z DPP do 10 000 se platí 15% daň z příjmů. Jinak nic. SP a ZP se platí až po překročení této hranice. DPČ ano, ta je zdaněná + odvody SP a ZP. Tam je ale podmínka, že nesmíte pracovat víc než na poloviční úvazek. S těmi napáchanými škodami současnou demovládou souhlasím na 100%.
No, tak už se lepšíte, ale zase ,,špatně zkus to znovu" Jednou to přijde.
Protože na dohodu o provedení práce se do limitu 10 000 Kč sociální ani zdravotní pojištění neplatí. Jen daň z příjmu. Pokud nějaký člověk měl třeba tři takové dohody, přišel si na 3x8.500,- bez jakýchkoliv odvodů SP a ZP
Chyba, 3x10000,-. Z DPP se neplatí nic. DPČ je zdaněná. Když chceš psa bít, vybereš si toho menšího... Už vidím ty davy šťastných uklízeček v roli podnikatelek. A o ty spásné zahraniční pracanty by se také někdo mohl postarat, až o tu prácičku přijdou. Kdysi jsem četl, že jeden Andrej nemůže nadělat tolik škody jako pětikolka. Dnes vidím, že to byla hluboká myšlenka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud člověk není naivní a chápe, že cenu návratnosti FV nelze ani přibližně vyčíslit a má potřebné prostředky, pak do toho jde jako do přijatelně rizikové investice. Také mít zdroj elektřiny v momentu výpadku není marné.
Kňourání neschopných šťouralú opravdu není podstatné, spíše vzbuzuje lítost.
1 odpověď