A jak ten vyhulený, vožralý a vyšinutý ruský fizik, chce na radiací zasaženém území chladit uranové tyče v reaktorech jaderných elektráren?? Výbuch atomové bomby může změnit směr proudění řek které přivádí vodu k JE na chlazení. A i kdyby k tomu nedošlo tak radioaktivní spad, trosky, bahno atd. co ta řeka přinese ucpe v JE vstupy k sekundárnímu chladícímu okruhu. Nebude nikdo a nic co by pak zabránilo roztavení jádra. Atomové zbraně se používají pouze jako záruka k tomu aby třetí světová nevznikla.
No konečně. Když už jsou EV stejně dobrý jako spalováci, tak to už nepotřebují žádné dotace, žádné úlevy při výrobě, žádné emisní povolenky zdarma, žádné zvýhodnění. A můžou platit výrobní, provoní a recyklační daně v plné výši. 🦾👍🪫Čína lhala, lže, a lhát bude. Dokud to nebude na place k prodeji zkontrolované a otestované nejméně dvěma evropskými nezávislými laboratořemi, jde jen o baba podnikelská povídala.
Na to stačí udělat to samé co udělali oni s naší Škodovkou. Přestaňte kupovat čínská auta. Když nebudou mít odbyt, tratí a odjedou. Jenže tady jsou blbci kteří si pro pár korun nechají vrtat koleno. Nejvíc se mi líbí jak největší křiklouni ječí že to je problém a sami pak dělají na čínská auta reklamu. A k otázce: nekoupím si elektromobil evropský natož čínský.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Takových revolučních baterií tu v loni i před loni byla hromada. A KDE JSOU?!?? 🤷Vylezla z toho jen jedna, LFP. To je baterie s nižší hustotou, vyšším samovybíjením a kůli své konstrukci kdy se od katody k anodě a zpět přesouvá 100% jontů lithia i vyšší náchylnost k nestabilitě. Jejím plusem je že neobsahuje kobalt. Takže až bude nějaká tahle revoluční baterie běžně dostupná a její revolučnost potvrzená Evropskými nezávislími laboratořemi, tak je to jen velké nic. A mezi revolučnost v dojezdu neberu že do vozu místo jedné baterie dají dvě. Dojezd se za 150let nezměnil. První komerční elektromobily na 23 galvanických článků (100kg až 120kg) ujeli 60km. Dnes jsou baterie těžké 1.2tuny a dojezd je z bídou 600km.