😁To mi připomíná mou pracovni cestu ze Slovinska do Bratislavy, cca 350km ,odjezd v 5 ráno služebním Audi e-tronem, na začátku stav 380km a než jsem dojela do Bratislavi, musela jsem 2x dobíjet, nemluvě o problémech s dobíjecí kartou, která je kompatibilní asi jen ve Slovinsku a tak jsem byla v Rakousku a na Slovensku odkázána na předplacení na el. nabíječkách, jenže těch je hodně málo, je třeba se na každém registrovat přes tamnější aplikace a pak Vám z účtu stáhnou avans, který po tankování vrátí cca do 2-3 dnů, když už se dobíjení podařilo, čekala jsem hod a pul na dobití, takže jsem vyřízená dorazila na místo v 17hod, nic nevyřídila a čekala mě stejná cesta zpět😁Ted se směji, ale tehdá bych suto nejraději pustila ze skály😁🙈Už nikdy více.Elektrická auta, baterie a celý systém není dotažený do konce…možná za 5-10 let…do té doby zůstanu věrná klasice
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
😁To mi připomíná mou pracovni cestu ze Slovinska do Bratislavy, cca 350km ,odjezd v 5 ráno služebním Audi e-tronem, na začátku stav 380km a než jsem dojela do Bratislavi, musela jsem 2x dobíjet, nemluvě o problémech s dobíjecí kartou, která je kompatibilní asi jen ve Slovinsku a tak jsem byla v Rakousku a na Slovensku odkázána na předplacení na el. nabíječkách, jenže těch je hodně málo, je třeba se na každém registrovat přes tamnější aplikace a pak Vám z účtu stáhnou avans, který po tankování vrátí cca do 2-3 dnů, když už se dobíjení podařilo, čekala jsem hod a pul na dobití, takže jsem vyřízená dorazila na místo v 17hod, nic nevyřídila a čekala mě stejná cesta zpět😁Ted se směji, ale tehdá bych suto nejraději pustila ze skály😁🙈Už nikdy více.Elektrická auta, baterie a celý systém není dotažený do konce…možná za 5-10 let…do té doby zůstanu věrná klasice
2 odpovědi