Mé zkušenosti z IC 511 Ostravan - ve stanici Ústí nad Orlicí jsme zastavili kolem 17:00. Ze začátku nás průvodčí o všem informovala, tak cca hodinu se průběžně objevovala, ale pak někde zmizela a už jsme ji nenašli. Informovanost co se týče hlášení byla také úplně mimo mísu. Víc než hodinu nám tvrdili, že do 15 minut přijede lokomotiva a přetáhne nás přes Českou Třebovou. Nebudu Vás napínat - nepřijela. Nakonec vysublimoval i strojvedoucí, protože měl údajně padla. Wouchery na občerstvení jsme sice dostali, ale to by nebyli Češi, aby celý vozík hned nevyžrali. Takže jsme tam zbylý čas byli bez jídla, pitné vody (někteří si ji čepovali na záchodě - Bůh s nimi) a i bez personálu. Kolem 22:20 jsme se náhodně od jiného cestujícího dozvěděli, že přijede vlak, který nás vezme do Olomouce. Tak jsme na něj plní nadšení nasedli a spokojeně se vezli jednu zastávku. Do Dlouhé Třebové, kde jsme se od průvodčí dozvěděli, že trakční vedení je opět v kopru. Odjezd byl naplánován cca na půlnoc. Kolem půlnoci se opět zjevila paní průvodčí s informací, že nikam nejedeme, protože strojvedoucí má za 5 minut padla. Whaaaat? Do Olomouce jsem se teda dostala ve 2 ráno a to jen díky jedné slečně a jejímu moc hodnému strejdovi, kteří mě vzali autem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mé zkušenosti z IC 511 Ostravan - ve stanici Ústí nad Orlicí jsme zastavili kolem 17:00. Ze začátku nás průvodčí o všem informovala, tak cca hodinu se průběžně objevovala, ale pak někde zmizela a už jsme ji nenašli. Informovanost co se týče hlášení byla také úplně mimo mísu. Víc než hodinu nám tvrdili, že do 15 minut přijede lokomotiva a přetáhne nás přes Českou Třebovou. Nebudu Vás napínat - nepřijela. Nakonec vysublimoval i strojvedoucí, protože měl údajně padla. Wouchery na občerstvení jsme sice dostali, ale to by nebyli Češi, aby celý vozík hned nevyžrali. Takže jsme tam zbylý čas byli bez jídla, pitné vody (někteří si ji čepovali na záchodě - Bůh s nimi) a i bez personálu. Kolem 22:20 jsme se náhodně od jiného cestujícího dozvěděli, že přijede vlak, který nás vezme do Olomouce. Tak jsme na něj plní nadšení nasedli a spokojeně se vezli jednu zastávku. Do Dlouhé Třebové, kde jsme se od průvodčí dozvěděli, že trakční vedení je opět v kopru. Odjezd byl naplánován cca na půlnoc. Kolem půlnoci se opět zjevila paní průvodčí s informací, že nikam nejedeme, protože strojvedoucí má za 5 minut padla. Whaaaat? Do Olomouce jsem se teda dostala ve 2 ráno a to jen díky jedné slečně a jejímu moc hodnému strejdovi, kteří mě vzali autem.
2 odpovědi