Co je to zase za nesmyls? Automobilky musí ta auta rozebrat a články poslat na likvidaci. Na což už evropská legislativa je. Takže toto je jen výkřik nějaké neautorizovane společnosti, která se automobilky nedojde zeptat.
Dokonce i ta recyklační linka na samotné články baterií v ČR je. Ale to by novináři a majitel firmy, pro které je tento článek napsán, trochu hledat
Takhle to dopadá, když politici potrebuji nahnat km dálnic. Usek od Prahy po Příbram býval totiž rychlostní komunikace. Proto na tomto úseku D4 nejsou nájezdy správné délky, není oplocena, na části jezdí autobusy harmoniky příměstské dopravy se zastávkami na dálnici, na některých místech není správné udělané odvodnění a pravidelně se tam díky tomu stávají nehody.
Zajímavé, jak tvz vlastenci protestují proti Sudetským organizacím a při tom tleskají Babišovi a Turkovi, který se natvrdo paktuje se stranami, které chtějí zrušit naše jaderné elektrárny a Benešovi dekrety.. Tady je asi někdo mazanej...
Ještě zajímavější je, že AB podepsal Green Deal, ale najednou proti němu bojuje.. Tomu se říká vrtěti hlupáky
Pokud chceme kázat jak má někdo chránit přírodu a chovat se ekologicky, tak se napřed musíme stát tím, kým se mají stát ostatní. Ohledně Číny jen jedna zajímavá drobnost. Oproti ČR samozřejmě vyprodukuje celá Číny strašné množství emisí atd, ale pokud to přepočítamáme na hlavu, každý občan ČR je na tom několikanásobně hůř, než jakýkoli občan Číny. Tzn. Pokud by každý Číňan měl stejnou spotřebu a emise na hlavu jako občan ČR, budou vypouštět celkové mnohonásobně víc emisí než teď.
Bohužel je jasné, že toto někteří spoluobčané nepochopí 😉..
Ano, studie Tank to Wheel, podle které se rozhodovalo mnohem dřív, než vznikl ten manipulativní nesmysl ropne/uhelné lobby některých českých profesorů, určitě nevznikla na základě připomínek relevantních univerzit a automobilek... Dokonce v té staré studií EU je videt, že EV nikdy čistá nebyla. Celkově je tento článek plný manipulaci, protože nikdo neprosazuje EV, ale chce jen auta čistější než dnešní rakovinomety.. To že milý profesoři z ČVUT nedokáží udělat čisty spalovací motor s velkou účinnosti a malým CO2 jen znamená, že technologie ice je na hranici použitelnosti a dal se už neposune. Blokováním dalšího vývoje si opravdu pomůžeme..
Jo a ano, oteplování neexistuje, toto teplo v únoru bylo v každém roku minulých 100let..
Je vtipné sledovat, jak se lobby prosazujici fosilní paliva pořád snaží. A autor je poměrně chudák, když 3/4 odkazů odkazuje na vlastní články 🤦🤦
Tvl, tady je zase sebranka dojmologu bez základní znalosti čehokoli. Hlavně že zde všichni protestují proti celosvětovým změnám, ale tím si nechávají ujet vlak.
Ilustrace jak jsou někteří mimo je například ve snaze vnutit ostatním, že někdo zakázal Pomazankove máslo, nebo Tuzemský rum. Problém je, že tyto blivajzy nikdo nezakazal a jen se zajistilo, aby se máslem označoval opravdove máslo a rumem opravdový rum.
Autoprumysl má problémy kvůli konkurenci z jiných světových koncin. Proč? Protože například v Číně už přes 10 let investují mraky peněz do vývoje nových typů pohonu. Dokonce Čína je největší výrobce elektrických aut a nejvíc těch elektrických aut se tam prodá. To podobne je díky Tesle v USA.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Njn, bohužel se nedivím, že to tam tak skončilo. Hlavně ten příklad řidiče tranzitu je poměrně častým jevem nejen v Praze, ale kdekoli jinde.