Svoboda je pojem relativní. Češi se cítí být svobodnějšími protože můžou cestovat a mají plné koryto. Horší je to se svobodou národa, státu, ta je silně omezována Bruselem. Brusel nadále na sebe strhává více a více národních kompetencí.
Akorát, že v tom Bruselu sedí i naší politici a můžou hodně věcí ovlivnit, ale často nechtějí. Viz Green deal, který bez protestu schválil a podepsal Babiš a ho využívá v politickém boji. Protože člověk zapomíná a nedokáže si dát 2+2 dohromady
Mám se dobře, jsem v důchodu a nic mě nechybí. Je pravda , že jsem celý život pracoval a tudíš i platil sociální na což patrně někteří snad i umělci zapoměli
Ti dali na finanční poradce a neplatili si skoro nic a teď brečí.. Bohužel stejně to má velká část devadesatkovych podnikatelů, dnes voličů AB.
Jj, je to super. Máme jedny z nejnižších platů a zároveň jedny z nejvyšších životních nákladů v Evropě (alespoň pokud se dá věřit agentuře Blomberg). Zhoršují se prognózy vývoje HDP a inflace. Ale na diskusi je pořád tvrdé jádro milionů chvilek, které bude všem lhát, jak se máme dobře a jediné co je v ohrožení, je demokracie, kdyby náhodou nebyla znovu zvolena tahle parta odborníků. A tvrdit že špatně, nebo hůře se mají jen ti neschopní, nebo líní.
No, zajímavé...
Máme jedny z nejvyšších platů ze státu bývaleho východního bloku. Například Slováci je mají mnohem nižší, posledních pár let se jim nezvedly ani o pid, ale životní náklady jim rostou skoro stejně jako nám.
T
Česko propáslo velkou příležitost hlubší integrace EU. Menší země, resp. jejich politici nechtěli ztratit svůj píseček. Nicméně, Česko je v pozici, kdy veškeré nevýhody ekonomiky zbytku EU a eurozóny stejně odneseme, ale díky tomu, že nemáme euro a odmítli jsme více integrovanou Lisabonskou smlouvu, stojíme víc stranou, než bychom museli. To tak dopadá, když si lidé nechají od politiků vnutit záměnu hrdosti s pýchou.
Bohužel federalizaci EU by někteří nepřežili, i když to jediné dokáže Evropě zaručit sílu..
Co je to zase za nesmyls? Automobilky musí ta auta rozebrat a články poslat na likvidaci. Na což už evropská legislativa je. Takže toto je jen výkřik nějaké neautorizovane společnosti, která se automobilky nedojde zeptat.
Dokonce i ta recyklační linka na samotné články baterií v ČR je. Ale to by novináři a majitel firmy, pro které je tento článek napsán, trochu hledat
Několik kontraktů s Čínou, ale tato vláda to zchodila vše ze stolu. Proč i SCHOLZ byl u nejvyššího Si Tin...orodovat a domlouvat kontrakty? Je to asi dva měsíce zpět. Ale pokud čtete pouze novinky, nebo blesk, tak se ani nedivím, že reagujete, jak reagujete. Hezký večer
Kontrakty s Čínou Zeman řešil kolem roku 2015. Za 7 let od té doby se nic nestalo, jeho čínský poradce byl odejít, žádné investice nic a to tady měl kamaráda Bureše. Takže melete poměrně velké hlouposti. Kde totiž nic není, ani nikdo nic nemůže zničit
Jednalo se o velkou zakázku za státní peníze.
Piráti ji někomu vyfoukli.
Někdo z politiků, kdo drahou firmu prosazoval, přišel o peníze.
Státní úředníci na stavebních úřadech nemají zájem, aby bylo stavební řízení průhledné, nemanipulovatelné a zpětně dohledatelné.
Nikdo nemá zájem se učit nové věci.
Na digitalizaci možná pracoval uplacený IT sabotér.
Systém teď řádně nefunguje.
Do hry se vrátí drahá konkurence.
Provize se vyplatí.
Kmotři z ODS budou mít pokoj od šťouravých pirátů.
Tento příběh je čirá fikce a zcela smyšlený.
Ale prd. Podle samotných úředníků stavebních ten zákon byl původně napsaný dobře. Politici všech stran do něj nalili své klicky a zákon přestal dávat smysl. Toohle je prapůvodní problém této saskarny. Další problém je, že ten program byl dělán bez návaznosti na zbytek systému, protože stavební řízení není jen o stavbě, ale o dalších propojení. Např na sítě, katastr, plánování atd..
6
Sledujících
7
Sleduje
6
Sledujících
7
Sleduje
včera 7 mrtvých.....co se děje ? Kam spěcháme ?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když jsem včera viděl ty mraky bláznů na silnici, ani se nedivím. Osobně jsem na 70km viděl minimálně 1 dokonanou nehodu ( čelní naráz do zdi), 2 skoro nehody (nedáni přednosti jízdy, předjíždění v hodně blbem místě) a značení pruhu při opravě silnice zničené tak blbě, že clovek skoro napali v noci do svodidel.. Divný den