Česko propáslo velkou příležitost hlubší integrace EU. Menší země, resp. jejich politici nechtěli ztratit svůj píseček. Nicméně, Česko je v pozici, kdy veškeré nevýhody ekonomiky zbytku EU a eurozóny stejně odneseme, ale díky tomu, že nemáme euro a odmítli jsme více integrovanou Lisabonskou smlouvu, stojíme víc stranou, než bychom museli. To tak dopadá, když si lidé nechají od politiků vnutit záměnu hrdosti s pýchou.
Bohužel federalizaci EU by někteří nepřežili, i když to jediné dokáže Evropě zaručit sílu..
Co je to zase za nesmyls? Automobilky musí ta auta rozebrat a články poslat na likvidaci. Na což už evropská legislativa je. Takže toto je jen výkřik nějaké neautorizovane společnosti, která se automobilky nedojde zeptat.
Dokonce i ta recyklační linka na samotné články baterií v ČR je. Ale to by novináři a majitel firmy, pro které je tento článek napsán, trochu hledat
Několik kontraktů s Čínou, ale tato vláda to zchodila vše ze stolu. Proč i SCHOLZ byl u nejvyššího Si Tin...orodovat a domlouvat kontrakty? Je to asi dva měsíce zpět. Ale pokud čtete pouze novinky, nebo blesk, tak se ani nedivím, že reagujete, jak reagujete. Hezký večer
Kontrakty s Čínou Zeman řešil kolem roku 2015. Za 7 let od té doby se nic nestalo, jeho čínský poradce byl odejít, žádné investice nic a to tady měl kamaráda Bureše. Takže melete poměrně velké hlouposti. Kde totiž nic není, ani nikdo nic nemůže zničit
Jednalo se o velkou zakázku za státní peníze.
Piráti ji někomu vyfoukli.
Někdo z politiků, kdo drahou firmu prosazoval, přišel o peníze.
Státní úředníci na stavebních úřadech nemají zájem, aby bylo stavební řízení průhledné, nemanipulovatelné a zpětně dohledatelné.
Nikdo nemá zájem se učit nové věci.
Na digitalizaci možná pracoval uplacený IT sabotér.
Systém teď řádně nefunguje.
Do hry se vrátí drahá konkurence.
Provize se vyplatí.
Kmotři z ODS budou mít pokoj od šťouravých pirátů.
Tento příběh je čirá fikce a zcela smyšlený.
Ale prd. Podle samotných úředníků stavebních ten zákon byl původně napsaný dobře. Politici všech stran do něj nalili své klicky a zákon přestal dávat smysl. Toohle je prapůvodní problém této saskarny. Další problém je, že ten program byl dělán bez návaznosti na zbytek systému, protože stavební řízení není jen o stavbě, ale o dalších propojení. Např na sítě, katastr, plánování atd..
Tím chcete říct, že kdyby se ta silnice pořád jmenovala R4, tak by se ta nehoda nestala? Rychlostní limity tehdy byly stejné. Po změně na D4 naopak dochází k postupnému rušení zastávek autobusu, a zrovna u Mníšku bylo před pár lety vyřešeno odvodnění. S nájezdy souhlasím, ty stále mají velké rezervy pro vylepšení.
Tak rychlostní silnice měla maximalku 110km/h.. Neresilo se oplocení atd.
Koně jsme několikrát potkal u Dobrise, právě kvůli chybějícímu oplocení..
Odvodnění není vyřešené:
Nájezdy jsou průser. Nejhorší je asi právě ten u Mnisku směr Pribram, kdy tam nezkušený řidič místo rozjezdu začne brzdit a zastaví se, i když může jet velkou částí vozu v odstavnem pruhu.
Btw.. Ten velký balík sena opřený rok o svodidla a právě u Mnisku, běhajíci magor na dálnici u Kytina byla už jen taková třešnička na dortu
Takhle to dopadá, když politici potrebuji nahnat km dálnic. Usek od Prahy po Příbram býval totiž rychlostní komunikace. Proto na tomto úseku D4 nejsou nájezdy správné délky, není oplocena, na části jezdí autobusy harmoniky příměstské dopravy se zastávkami na dálnici, na některých místech není správné udělané odvodnění a pravidelně se tam díky tomu stávají nehody.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Njn, bohužel se nedivím, že to tam tak skončilo. Hlavně ten příklad řidiče tranzitu je poměrně častým jevem nejen v Praze, ale kdekoli jinde.