Toto je výsledek vlády evropských socialistů a zelených bolševiků,konec evropského průmyslu. Když byla Frau Merkel ministryní životního prostředí měla na stole přesnou analýzu desetiletého používání elektromobilů na jednom z německých ostrovů , která ukazovala o 80% vyšší celkovou zátěž na životní prostředí včetně výroby a recyklace. Pokud si necháme vládnout těmito lidmi,nic jiného si nezasloužíme.
Merkelová měla na stole nějakou analýzu? Kde by ji asi tak vzala. To je něco podobného jako že nám Afričani budou vydělávat na důchody. Problém Německa/Evropy je v tom, že žádné racionální analýzy nemáme a ani je neděláme. Rozhodujeme se čistě ideologicky a emocionálně a podle toho to také dopadne.....
Fico si může kupovat plyn od Orbána a Orbán zase od Fica, v čem je problém? Účetně jim ekonomika poroste, stejně jako v jejich milovaném Russku. O tom že Ukrajina neprodlouží smlouvu vědí oba dva ujove už více než rok, tak se mohli zařídit. Ale Fico řešil svoje náhrady , imunitu a doživotní rentu, to byla jeho priorita. Tak ať teď nebrečí a hlavně nelže, ale to on bohužel neumí! Biřmováný komunista... 😂
Dávám bolševikovi 5 max 6 měsíců...
Bude to trvat ještě minimálně dva , spíš tři roky, protože Rusáci jsou mistři v přežívání a víry v propagandu, bez vlastního názoru a kritického myšlení. Dokud budou mít Putinovi voliči, tj ve městech převážně důchodci a mimo města v podstatě všichni co žrát nic se nezmění. Pak to ale bude rachot a v Rusku potečou potoky krve, tak jako obvykle.... No a pak přijde Západ a opět je vytáhne z těch jejich ruských sra.ek aby se to mohlo po 30 letech celé pěkně zopakovat!
V naší zemi je bohužel hromada lidí, kteří si myslí, že si Česka republika pomůže tím, že se vzdá svých kompetencí a přesune je do rukou nějakých nevolených bláznů v Bruselu. Tuto honbu za co2 podepsal každý prémier ČR od Sobotky počínaje. Místo stovek tisíc pracovních míst v EU se mluví o energetické chudobě a statisíce pracovních míst z Evropy zmizí. Kdo by investoval na kontinentu s nejdražšími energiemi? A přestože jsou energie drahé, to znamená že by měla být vysoká ziskovost, nikdo bez dotací žádný zdroj nepostaví. To je přeci postavené na hlavu! Soudruzi a soudružky pokakali na co sáhli....
"V Teheránu zavřeli školy a úřady. Kvůli energetické krizi"
Že EK vypukne nejdříve v Teheránu, jsem fakt neušil, Tolik Slunéčka.
Odhadoval jsem, že EK vypukne/projeví se nejdřív v Berlíně.
Aha! On ještě funguje Temelín!!
s pozdravem Svoboda Zdeněk (112)
Když něco napíšete ,přečtěte si to pak po sobě,aby to dávalo alespoň nějaký smysl. A nebo poproste někoho kdo umí číst například rodiče, sousedy atd.aby to udělali za vás.
Přeci nebude papaláš z ODS jezdit po těch našich rozmlacených silnicích usmrkaným Superbem za 1.2mega, když může jezdit v A8L s vychlazenou flaškou šampaňského v ruce. On to neplatí a ODS má ještě dostatek voličů, kteří věří ,že je to konzervativní pravicová strana s odpovědným přístupem k veřejným financím... 😂😂😂
Češi a Slováci máme hodně společného je škoda že jsme se rozešli 😔
Češi a Slováci měli mít po roce 1945 společnou pouze hranici. Opětovné spojení byla obrovská chyba, která se již nesmí opakovat. O panu Ficovi se raději nebudu rozepisovat, protože na tomto serveru se na Stbky a komunisty nesmí nadávat! Cenzoři mažou a banují ....
Dobrý den, Aleši. Ano, mám A4 B6 rok výroby 2002, a A6 C5 stejného roku výroby. Obě se stejným motorem 2,4 s výkonem 125kw. K Vaší otázce, to že se dávaly do Audi berte spíš jako plus, protože když pomineme Porsche, tak Audi bylo jednoznačně to nejlepší z celého koncernu. To, že se pak dávaly třeba TSI od Audi i do Škodovek či Seatů opravdu nesvědčí ani o jejich kvalitě, už vůbec ne exkluzivitě, což první TSIčka mimo jiné i potvrdila tím, že to byla poměrně nespolehlivými šunty. A pokud jde o čas výroby, tak pokud se nepletu 2,4ky se vyráběly pro A6ky od roku 1997 až do roku 2011, kdy přišla A6 C7. Do roku 2002 ve výkonových verzích 100, 115, 121kw. Od roku 2002 přišel s faceliftem A6 C5 motor s kódem BDV, který mám já o výkonu 125kw. Do A6 generace C6 se pak dávala 2,4ka s výkonem 130KW, ale ta už měla nevýhody v tom, že třeba při výměně rozvodů musel motor ven, byl tam řetěz atd, takže taková výměna stála klidně trojnásobek oproti generaci A6 C5. Pokud jde o A4, tam se dávaly 2,4ky od roku 1994 do roku 2006, takže pořád vcelku solidní dobu. Pravda ale je, že zatímco v A6kách jich jezdí poměrně dost, v A4kách byly mnooohem výjimečnější, takže zatímco na bazoši jich najdete v podobě A6 většinou 4 až 5, u A4ek většinou žádnou, tím spíše pokud ji budete chtít s manuálem, což bych u starých Audin rozhodně doporučoval.
Máte pravdu ta data jsem pomotal. Každopádně taková 2.8L motorizace začínala ještě v legendární Audi 100 a pak prošla v podstatě celým koncernem od VW po škodu superb, narodíl od 2.4L motoru. A jak říkáte, těch 2.4L je na trhu hrozně málo. Například VW dával do Passata /Bory místo 2.4 V6 pětiválcové motory 2.3L s výkony také kolem 125kW. A tento 2.3L motor používal i Seat v Toledu.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tito EU šílenci přivedou Evropu pomalu ale jistě k bankrotu. USA po jmenování Trumpa odstoupí od emisního šílenství a my v Evropě naopak přitopíme pod kotel tím, že vytaháme lidem přes další a další daně a poplatky peníze z kapes. To samozřejmě nepovede k oživení evropské ekonomiky, ale k jejímu dalšímu úpadku!