Co nutí v moderní době Košíků, Rohlíků a jiných lidi nakupovat v hypermarketech, když ceny jsou tam ve většině případů vyšší, stojí to čas a čas jsou peníze? Nehledě na nesmyslné slevy, věrnostní kartičky apod.
Až budou všichni používat Košíky a Rohlíky, tak se silnice už nikdo jiný nevejde. Ono neškodí dojít si do obchodu občas po svých.
Tak co čmoudílci, krásně to zlevňuje, že? Za chvíli budou elektroauta za takřka lidové ceny. Kdo říkal, že jsou předražené? Opěr ropná lobby mimo realitu. Na Autofóru očekávejme masívní ofenzívu spalovací masírky a reklamu na posvátnou russkou ropu.
To se to zlevňuje, když je stát dotuje a že výrobce dává další slevu ? Patrně je není schopen vyrobená auta prodat.
Vy jste zažil 2 roky v totální izolaci, jako někteří dospívající v době covidu? Asi byste mluvil úplně jinak. Jinak hroutili se i ve vaší době, jen se o tom nikde nepsalo.
Totální izolaci jste měl možná vy. Většina ostatních chodila do přírody a děti normálních rodičů běhaly venku, jezdily na kolech a koloběžkách.
Nejsem očkovaná proti ničemu a nikdy jsem ne užívala žádné léky. Přesto žiju velice kvalitně už 43 let. Vzdala jsem se lékařské péče. Nepotřebuji ji. V případě ohrožení života se prokážu notářsky ověřeným papírem a nesmí mě ošetřit proti mé vůli. Tolik k lékařské péči. Kdo žije konzumním způsobem života, tomu ani doktor nepomůže.
Napište nám totéž, až vám bude 70.
Baťa stavěl z cihel. Komunisti ze železobetonu. Cihly jsou prakticky nesmrtelné, železobeton vydrží dokud neproreznou armatury. Je to podbné jako most v Janově.
A můžete mi sdělit, z čeho staví současní kapitalisti ? Budete asi překvapený, že výhradně ze železobetonu. Z cihel tak maximálně rodinný domek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel pořád u tabule blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. I když může mít vyprávění osobité kouzlo, většinou hlavní slovo při nabývání faktografických znalostí mají buď stručné chronologické zápisky nebo kvalitní text z učebnice. Správnou racionalizací a reorganizací státní správy nejen ve školství by šlo ušetřit stovky miliard korun.
12 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy už máte asi také mozek jenom v tabletu a mobilu.
1 odpověď