Podle popisu a fotek bych usuzoval na "klasiku" z Koutů na Mravenečník, přes Praděd a dále po hřebeni na Jelení hřbet. Fotka z druhé noci je útulna u Jelení studánky. Pak někam "dolů", možná Rýmařov? Podobný okruh, ale s cílem opět v Koutech, jsem šel letos v květnu s malým batohem, pravda spali jsme v chatách po cestě, ale ušly to i malé děti 🙂 Ale chybami se člověk učí, příště už si autor koupí lepší boty a sbalí se do obvyklých 13-15 kilo.
Pod širák se lze sbalit do 10 kg celkové hmotnosti batohu.
To nevím. Když dnes někdo účtuje za svůj koncert řekněme 500 tis. Kč, je to cca jedenáctinásobek současné průměrné mzdy. Pokud vydělím tvých "mizerných Gottových“ 50 000 Kčs jedenácti, vyjde přibližně 4 500 Kčs. A to v té době, té, na kterou blaženě vzpomínáš, nebyla průměrná mzda ani poloviční. Chápeš? Karel stál tehdy více než 2 x tolik, kolik účtuje Leoš dnes. Vím, nemá to cenu.
Tak to je jasná odpověď na můj pocit. I když pořád nevím zda se mi to auto vlastně líbí🙂
Na tom ovšem vůbec nezáleží, jestli se jednotlivci LC 250 líbí nebo ne. Stejně tak auta zn. Subaru. Tyhle vozidla si kupujícího vždycky najdou, jejich vzhled nehraje prim! Na rozdíl od špičkových technických vlastností, kterým se málo který konkurent (jestli vůbec nějaký) na světě přiblíží.
Množina cílových zákazníku u tohohle auta se skládá z následujících kupujících: Část jej bere podle vlastností, část že ho potřebují a zbývající že jej taky „potřebují“ - zkrátka ho musí mít 😊. Cílový zákazník určitě nebude ten, který sezná že je to designově hnusný a koupí si za 2 míče+ Audi, BMW, Mercedes nebo Volvo. LC není určen pro masy, je to extra třída a svého zákazníka si snadno najde po celém světě. Bez obav.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle mého názoru si langoš s tatarkou může dát jenom prase.