To nevím. Když dnes někdo účtuje za svůj koncert řekněme 500 tis. Kč, je to cca jedenáctinásobek současné průměrné mzdy. Pokud vydělím tvých "mizerných Gottových“ 50 000 Kčs jedenácti, vyjde přibližně 4 500 Kčs. A to v té době, té, na kterou blaženě vzpomínáš, nebyla průměrná mzda ani poloviční. Chápeš? Karel stál tehdy více než 2 x tolik, kolik účtuje Leoš dnes. Vím, nemá to cenu.
Tak to je jasná odpověď na můj pocit. I když pořád nevím zda se mi to auto vlastně líbí🙂
Na tom ovšem vůbec nezáleží, jestli se jednotlivci LC 250 líbí nebo ne. Stejně tak auta zn. Subaru. Tyhle vozidla si kupujícího vždycky najdou, jejich vzhled nehraje prim! Na rozdíl od špičkových technických vlastností, kterým se málo který konkurent (jestli vůbec nějaký) na světě přiblíží.
Množina cílových zákazníku u tohohle auta se skládá z následujících kupujících: Část jej bere podle vlastností, část že ho potřebují a zbývající že jej taky „potřebují“ - zkrátka ho musí mít 😊. Cílový zákazník určitě nebude ten, který sezná že je to designově hnusný a koupí si za 2 míče+ Audi, BMW, Mercedes nebo Volvo. LC není určen pro masy, je to extra třída a svého zákazníka si snadno najde po celém světě. Bez obav.
Včera jsem hledal v supermarketu mleté maso. Měli čistě vepřové, dále mix vepřové + hovězí a nepatrně levnější produkt (snad o -10 Kč/balení) s názvem „mělněný výrobek“. Na obalu bylo deklarováno téměř neviditelným písmem, že tahle šmakuláda obsahuje jen 35 % masa (kdoví jaká byla skutečnost, že?). Výrobce: Kostelecké uzeniny. No nekupte to, když je to tak levný.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já si tu výstavu už letmo prohlédl (strávil jsme zde půl dne). Obytné přívěsy začínají na 500 tis. Kč, častěji se jejich cena blíží milionu Kč. Obytná auta startují na 2 M. Samozřejmě +/-, záleží jestli s DPH nebo bez DPH, podle výbavy, výrobce aj.