Zdravíme pana Martínka ze školního zájezdu ve Španělsku, kde jsme se jakožto přeplacená novodobá šlechta skoro týden včetně víkendu a svátků flákali se 45 studenty a to nepřetržitě 24 hodin denně a nesli plnou zodpovědnost za své svěřence. Další člověk,který nemá ani ponětí učitelském povolání,a píše nenávistné články,které popouzí veřejnost proti učitelům. Prosím,nevěřte tomuto štvavému textu,na němž není ani za mák pravdy. Pokud si autor myslí,že nám létají pečení holubi sami do úst, nechť se nechá zaměstnat na některé ze škol,pokud na to ovšem má.
Dobrý den
nemyslím si, že by kvalitní učitelé s velkou praxí přišli o práci, ty si ředitel určitě nechá. A pokud bude muset někdo odejít, práci určitě najde, nezaměstnanost se nezvýší
Přeji hezký den
Pokud tito kvalitní učitelé učí předměty, které nejsou bezpodmínečně nutné k maturitě, např. druhý cizí jazyk,výuku řada ředitelů škrtne a i vzdělaní a dobří učitelé půjdou na dlažbu a jinde je nepřimou, neboť většina škol bude propouštět.
Individuálně se lze dětem věnovat i odpoledne v rámci doučování nebo zájmových kroužků či lekcí pro nadané. Na 1. stupni je plno času, výuka končí někdy ve 12 hodin, někdy ve 13. Pokud vím, pracovní doba učitele je 8 hodin denně.
Tyto mimoškolní aktivity zaplatí rodiče. Náklady na odpolední nepovinné kroužky neproplácí stát. Lepší vzdělání bude pak výsadou jen bohatých. To opravdu chceme? Učitelé často učí na 1.a 2.stupni zároveň,kde je výuka i odpoledne a do jejich povinností nepatří jen samotné vyučování, ale i příprava hodin, opravy a administrativa,což zaberel min.8.5 hodin denně. Sama bych pro svého syna takové vzdělání nechtěla.
Naprosto souhlasím s autorem článku. Snížení počtu hodin pH max je velkou hrozbou pro naše školství. Velmi utrpí kvalita výuky a mnoho kvalitních učitelů s velkou praxí se ocitne bez práce. Budou muset hledat mimo obor školství. Je to velmi krátkozraké a neekonomické řešení, uvážime-li,že v minulosti stát vynaložil nemalé částky na vzdělání těchto odborníků. Tyto peníze budou jako vyhozené z okna a přibude nezaměstnaných na pracovních úřadech. Ušetří se tímto způsobem nějaké finance? Toť otázka.
Jazyková úrověň článku je děsivá. Autor by se měl stydět. Chyby nepramení ani tak z neznalosti jazykových norem, jako spíš z nedbalosti. Autor by si měl vždy po sobě praci řádně přečíst a odstranit zejmena nesmyslné a často špatně srozumitelné vazby sloves a podstatných jmen. Nebo by se také mohl živit jinak něž psaním článků.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vážený pane Nováku,
je vidět, že o učitelské práci a o českém jazyce toho moc nevíte. Do Španělska jsme jeli kvůli svým studentům, neboť je máme rádi a chceme je motivovat k lepší školní práci v cizích jazycích,zeměpisu,dějepisu apod. Čárka před A je v mém souvětí naprosto správně, neboť odděluje větu vedlejší vloženou mezi dvěma větami hlavními spojenými spojkou A v poměru slučovacím. Opravdu to vím,protože mám vystudoanou bohemistiku a 20 let praxe výuky českého jazyka na gymnáziu. Zdravím Vás a přeji Vašim dětem nadšené učitele, kteří pro ně rádi udělají něco navíc.