Na vojně jsem byl v letech 1980-81.
Já byl v roce 1967-69, že jsme uklízeli, to bylo běžné, ale můj kamarád byl Slovák a mazák, smutné je, že se mnou byli dva spolužáci z průmyslovky, byli mazáci a ty hráli mrvého brouka a ani jsme se nekamarádili, nestříhal jsem metr a docela to ubíhalo. Můj známý sloužil na západní hranici a ti se schází doteď.
Nedovedu si představit dnes, jak by to vypadalo, když šikana je už na základních školách, co to způsobuje?
Jste vážně tak b.l.b.á? Co by se asi mohlo dělat? Čerpat vodu, stavět zábrany. Vy byste jí měla zaplatit dopředu podle vašeho názoru
Pane Mraček, státu platíme daně za to, že nás chrání a vy toto napíšete. Já byl ve sklárně Vrbno pod Pradědem po záplavách, které tam byly a viděl jsem podemleté domy ve vesnicích. Může někdo po těch událostech vyhodnotit, jak byly provedeny plánovaná protipovodní opatření, kolik se jich postavilo?
Bylo by nutné provést vyhodnocení těch povodní, jak probíhaly, kolik bylo srážek, proč se opakují, vlastně, ve stejných oblastech, pomohly opatření, které se měla provést apod. Nakonec jak pomohly snížit záplavy přehrady.
Zdravím. Asi jste nebyl na vojně nebo na jiné než já. S tím, co je v článku jsem se setkal, ačkoliv jsem sloužil odloučeně od útvaru.
Kolik je Vám roků? Když jsem se bavil s někým o vojně, tak jsem slyšel mnoho "událostí", které hraničily se Sabinovem, sám jsem podobné zažil, ale vždy se to vyřešilo mezi "čtyřma očima", pak se na to vzpomínalo.
"Rodiče toto nemají možnost ovlivnit, protože rodina není již základ státu" - nesmysl. Jen to chce od rodičů rozum, trpělivost a důslednost. .
Paní, omlouvám, ale jestli dnes učitelé nemají u dětí autoritu a s dětmi si tykají, což jsme dříve nemohli si dovolit a ani učitelé by si to nemohli dovolit, tak rodiče jsou mimo hru. Mně učitelka v první třídě naučila hrou matematiku a do dneška na ni vzpomínám a děkuji, že využila řadu lavic pro napovídání jejím zástupcům v soutěžení. Děti si myslí, že znalost počítačů a použití mobilů, které jsme neznali je dělá chytřejší, i když neznají matematiku a znalosti , kterí nám dala, podle nich, špatná škola.
Na průmyslovce nás učil absolvent Karlovy university chemii a byl starší asi o 6 let a ten nám dovolil tykat až po maturitě na absolvování sjezdu Lužnice, kde jsme si při ohni vyprávěli, jak jsme prožívali určité situace my a jak oni a ostatní učeitelé, kteří tu byli také, na to pohlíželi. Ty učitelé byli schopni psát učebnice pro své předměty pro potřeby praxe a také nás to naučili podle požadavků podniků, na které jsme jsme přecházeli.
Výsledek jsou znalosti absolventů dnešních škol všetně vysokých! Jen na okraj, rektoři VŠ , žádají peníze, ale výsledky převádí jejích žáci, kteří vlastně dnes nás řídí. Jak toto hodnotit!
Vzpamatovat se musí naše společnost, změnit by se měla kultura a média, kde převládají násilnosti a silácké projevy, toto má vliv na chování společnosti a hlavně dětí, kteří nemají zkušenosti ze života a tak přebírají bez omezení, to co je jim nabízeno a považují to za projev, který je normální v dnešním životě.
Rodiče toto nemají možnost ovlivnit, protože rodina není již základ státu.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Až povodně skončí a tak by měl být čas porovnat činnost armády dnes a při minulých povodních, jaké bylo nasazení, včasnost při řešení problémů. Mně se v paměti objevuje jméno generál Voznica a že měl být vytvořen ženijní útvar se specializací na podobné přírodní katastrofy nebo se pletu?