Bohužel se tenkrát nevrátila Stalinovi a toto je důsledek. Nezapomínejme, že Hitler se Stalinem si rozdělili Evropu. A Rusko na své polovině trvá i dnes.
Přesně tak! Je/byla bohapustná nespravedlnost že Polsko, kvůli kterému WWII v 1939 začala, svobodné nebylo v 1945. Rusům se podařilo obalamutit válkou unavené veřejné mínění Západu kecy o strýčku Joevi s fajfku... A na názory jasnozřivějších lídrů jako Churchill a Generál Patton se nedalo.. SSSR by se bez západních dodávek zhroutilo do zimy 1945 a Stalin pohnán k zodpovědnosti za Ribbentrop-pakt a Katyň. ŠKODA -PŘEŠKODA že Roosevelta nahradil obchodník Truman!
Ptáci určitě ne, to by bylo na videu vidět, výšleh plamenů z motoru atd. Kdyby měli zatažené klapky při vzletu, tak v pilotní kabině bude takový randál z upozornění, že by to nemohli přehlédnout. Jedině co se mohlo stát a to fatální chybou, že v té odpovídající výšce, kdy došlo ke klesání stroje, většinou piloti snižují tah motorů, což poznají i cestující. Je to takové to typické "zhoupnutí" zhruba patnáct vteřin po opuštění ranveje. A při tom mohli omylem stáhnout klapky. Nevím jak je to přesně u Dreamlineru, ale u 737 Max je to těsně vedle sebe. Také je divné, že v té výšce už neměli zatažený podvozek. Opět nevím jak je to u tohoto typu stroje, jestli je to třeba v blízkosti klapek, ale u Maxu a většiny Boeingů se zatahuje podvozek uprostřed čelního panelu. To by se splést nedalo.....
Je bežnou praxí v ekstremně horkých lokacích a při téměř max. váze čekat až 30 vteřin se zasunutím podvozku aby se předešlo požáru vně "podvozkových studní"
Chytrý!
GROK:
Česká republika nemá s Filipínami uzavřenu bilaterální smlouvu o vydávání trestně hledaných osob (extradici). Mezinárodní justiční spolupráce v trestních věcech, včetně vydávání, je obvykle založena na dvoustranných nebo mnohostranných smlouvách, případně na zásadě reciprocity, pokud smlouva neexistuje.V případě Filipín nejsou v dostupných zdrojích uvedeny žádné konkrétní dvoustranné smlouvy s Českou republikou týkající se extradice. Česko je vázáno řadou mnohostranných úmluv, například Evropskou úmluvou o vydávání z roku 1957 nebo mezinárodními úmluvami OSN, které mohou obsahovat extradiční doložky (např. Mezinárodní úmluva o potlačování financování terorismu). Tyto úmluvy však obvykle zahrnují specifické trestné činy a nemusí se vztahovat na všechny případy.Pokud by bylo vydání požadováno, mohlo by být teoreticky realizováno na bezesmluvním základě za předpokladu reciprocity, ale v praxi by to záviselo na vnitrostátních právních předpisech obou států a na konkrétních okolnostech případu, včetně dodržování lidských práv na Filipínách. Například Česká republika by mohla vydání odmítnout, pokud by hrozilo porušení lidských práv, jako je mučení nebo trest smrti, což je v souladu s mezinárodními závazky ČR.
Potom ale musíte řešit totéž couvání, ale při příjezdu a nikoliv při odjezdu. To zase nijak velký bezpečnostní rozdíl není.
Obrovský ROZDÍL - když přijíždíte parkovat tak máte rozhled - před sebe i za sebe - a vidíte celé volné místo - buď vlevo nedo vpravo (není tam náhodou nákupní vozík nebo skútr?), popojedete pár metrů, alarm blinkr a bezpečně nacouváte. Nebe a dudy!
Tohle by se mělo učit v autoškolách: Už před 30 lety mi říkal švagr, Angličan - pracoval tehdy pro americkou společnost IBM v UK - že při nástupu do práce mu dali kartu na podnikové parkování a musel podepsat Řád Parkování. Njedůležitejší, i neočekávaný bod pro angličana, byla POVINNOST COUVAT DO PARKOVIŠTĚ. Nedodržení bylo pokutováno! Tohle pravidlo jsem nikdy nezapomněl a řídím se jím celým dlouhým života - profesionálního řidiče a zaplať Pán Bůh, vyplatilo se mi to mnoho krát: když parkujete jako tady ve Znojmě u supermarketu, tak je to mezi auty. Je daleko přehlednější si najít volné místo, projet kolem pár metrů a vidět jestli je to skutečně volné (není tam skútr, motorka či nákupní vozík?), pak dám hazard blinkry a pohodlně zacouvám. Když vyjíždím, a to je jádro pudla! - tak vidím před sebe na obě strany a beze stresu vyjedu z parkoviště. Tohle pravidlo by zachránilo děti i seniory před těmihle tragickým nehodami... Jelikož změny zákona by jsme se nedočkali, navrhuji vlastníkům parkovišť i supermarketů, plováren, škol atd. aby požadovali a seznámIli veřejnost s povinným parkováním COUVÁNÍM!
Stačí pohrozit operátorovi že odejdete a on vám tarif hned cenově zlepší. Mám vyzkoušeno. Neomezený tarif s rychlostí 10Mbit za 400. A předpokládám že jsou i výhodnější nabídky
Je to fakt pravda - VODAFON mi hned volal že mi to sníží na akceptovatelných CZK400, ale
1, Už jsem se rozhodl pro levnéjší O2 a D/L e-SIM etc. a
2, Ještě důležitější VODAFONE tady na sídlišti "zdědil" pofidérní hardware a rychlost mi neustále klesala..
Dnes mi přjel výbornej technik z O2 přilepit anténu na okno a vzduchem mi letí (na VODAFONE) neuvěřitelných 200-250 k. I s kecy o mobilech, rychlostech atd. (my bad) byl hotov za 40 minut!!!
Je to skandál jak nás tady derou. Až to bude běžet tak se přihlásím přes ňákou adresu (hotel, camping) v Německu a za GBP12.50 = CZK370/měs. budu mít celou Europu a Neomezená Data v celý Evropě, tedy i tady ve Znojmě. Jestli se mi to povede tak to bude 35% co platím dnes za mizerné 4 GB!!! Bojím se pouštet si SPOTIFY v autě abych měl data na navigaci. F*ck...
Ještě výhodnější: až to bude v Rakousku (brzy?), tak použiji 10 km odsuď v Retzu moji Poste Restante adresu na kterou mi chodí rakouské zásilky ++
Screw ty Tři Krále-Pijavice!
PS. Mám REVOLUT už od r. 2018 - a su navýsost spokojen!
PPS. Až to pofrčí -tipnete si který Provider půjde první do kytek/opustí Česko? Můj tip je pijavice #1: VODAFONE! Nebo všichni 3 Králové? Pamatujete si "Infoseek" nebo "AltaVista"? Obři devadesátých let, huh ?
No konečně, lidem to dochází: Království České se nemělo líp od Bílé Hory! Fialova klidná ruka na kormidle, spořivý Sanjura i pracovitý Kupka čelí hysterii magorů Babiše a Okamuru: a výsledky se ukážou po bohatých prázdninách u moře a na horách (Zvlášť u těch co si porovnají realitu, ceny a bordel v jiných EU-zemích, např. na Slovensku) . V Evropě jsme mezi prvními 8, nejnižší pár-procentní schodek v rozpočtu za poslednich 6 let! Nemáme teroristy, pracovití Ukrajinci se za 3 roky integrovali a platí víc do společné kasy než čerpají. Dejme osvědčenému týmu další šanci!
Jediny primereny trest za takovy zlocin.
Jestli je neco na Americe fajn, tak moznost takto spravedlive trestat ten nejodpornejsi lidsky odpad (na Ukrajine to, bohuzel, zatim tomu rusackymu casto prochazi.. - ale na kazdou Swine se vari voda.. 😊), ktery je schopen pachat takove zlociny.
My, Evropani zde - a predevsim obeti takovych zlocinu, a pozustali po nich, v tomto muzeme Americe jen zavidet.. Zde v Evrope, napriklad v CR, je mozne za vrazdu dostat i jen 10-12 (v dalsich, "vyssich" odstavcich tr. zakoniku "v zakladu" "az" 18) let.. Smesna cena zivota.. a pobyt vraha v pohodove stredoevropske veznici je vrahovi placen i z dani rodiny obeti.. Navic, pri "slusnem chovani" (soubor hodnoceni chovani vezne v prubehu vykonu trestu, hodnoti vezenska komise), je tu moznost predcasneho propusteni vezne na svobodu po vykonani 2/3 trestu..
Uzasna "spravedlnost"..
Jsem pro trest smrti. Jen za te okolnosti, ze je dany pripad soudnim rizenim (v cele mozne skale odvolaciho.. -ustavniho soudu) zcela jasne bez sebemensich pochybnosti prokazan. V pripade ze tomu tak neni, tak dozivotni trest BEZ MOZNOSTI PROPUSTENI, tak jak to umoznuje prave napriklad americky zakon.
Alespoň na ty nejhnusnější teroristické zločiny by si měla naše evropská civilizace ponechat trest smrti! Je to výsměch že někdo za volání Alláhu Akbar vjede autem do Vánočních Trhů a pak ho živíme (a navíc zaměstnáváme mraky dozorců a psychologů!) dalších 20 let! Ne, poučme se z Floridy, Číny (tam po vykonání rozsudku pošlou rodině účet za kulku) a Íránu a jejich efektivním využívání stav. jeřábů!
A Znojmo zase ho*no! Po nejdůležitější trase od 16.století Praha - Jihlava - Znojmo - Vídeň se od Jihlavy po Hatě kodrcá přes vesnice, někde dokonce 30 km/h. Znojmo se mělní pod lavínou TIRáků a ani pos*ané obchvat se nepovedlo (700 m) dokončit! Dobře se podívejte na tu mapu - oblast na Jih od D1 je TMAVÁ DÍRA!!!
"Je to země bídy, zmaru, chlastu a rozsáhlých literárních děl o zmaru, bídě a chlastu. A světu přináší jen výše zmíněné. Bez výjimek."
Karel Havlíček Borovský
„Obtíž při pochopení Rusa spočívá v tom, že si neuvědomujeme, že není Evropan, ale Asiat, a proto myslí pokřiveně. Nemůžeme Rusa pochopit o nic více než Číňana nebo Japonce, a z toho, co jsem viděl, nemám žádnou zvláštní touhu je pochopit, kromě toho, abych zjistil, kolik olova nebo železa je třeba, aby je zabil. Kromě jiných asijských vlastností Rus nemá žádný ohled na lidský život a je to naprostý parchant, barbar a chronický opilec.“
Toto prohlášení pochází z 8. srpna 1945
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Proč? Proč ne? Mnoho šoférů má mindráky nebo přímo psychické deprese. Sedí celej den v kukani, po zavedení automatů s nikým nemluví... Já tady ve Znojmě, 76 let slušnej dědek, jsem si dovolil dát párek lyžař.hůlek za držadlo u okna, aby mi a jiným cestujícím neprekážali! Pan šofér mé určitě sledoval v zrcátku a seřval mě jak malýho kluka! Proč? Proč ne?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdyby nám řekli včas, tak jsme mohli všichni doma zapnout pračky ...
2 odpovědi
1
Sledujících
3
Sleduje
1
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přesně tohle se děje u syna v Oslu: dostane SMS a pračka a sušička jedou celou noc a třešnička na dortu - čím víc "spálí" tím víc na negativní ceně vydělají!