To je zajímavé. Po komunistech nám zbyla rozvodná síť, co si poradila se zásobováním těžkého průmyslu. Ročně má ČR přebytek el. energie v jednotkách TWhodin. 1 TWh = 1 milion MWh.
To znamená, že kdyby bylo z 6 mil. současných aut polovina bateriové elektromobily, tak je už dnes ukrmíme.
Elektromobil se nabíjí, když stojí v garáži, v práci (pokud to jde), na nákupech.
Paní Drábová říkala, že budoucnost je v jádru.
Dále mají všechny domy střechy. V Německu musí mít každý nový dům zpracovaný návrh, aby se daly dát na střechu soláry. Ať už panely nebo solární tašky.
Spalovací auta začínala začátkem 20. století, stejně jako elektřina. Mohli si to dovolit jen ti, co na to měli peníze. Dnes jsou spalovací auta, elektřina, rozhlas, televize a mobil běžná součást života. Ti co mají na auta s alternativním pohonem, tak si mohou koupit auto které chtějí. Ať už jezdí na benzín, naftu, LPG, CNG, vodíkové spalovací nebo elektrické, případně bateriové.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ono je krásné mít revoluční baterii. Neustále se píše o revolučních bateriích. Jen málo nových vynálezů se dostane od laboratorních testů k prototypové výrobě a ještě méně pak k velkosériové výrobě.
Je známo, že Tesla není jen automobilka. Baterie potřebuje i pro Tesla Energy do uložišť.
Už se těším na baterie, které budou lehké, rychle se nabíjecí a hlavně vyráběné velkosériově, tj. levné