Ono je krásné mít revoluční baterii. Neustále se píše o revolučních bateriích. Jen málo nových vynálezů se dostane od laboratorních testů k prototypové výrobě a ještě méně pak k velkosériové výrobě.
Je známo, že Tesla není jen automobilka. Baterie potřebuje i pro Tesla Energy do uložišť.
Už se těším na baterie, které budou lehké, rychle se nabíjecí a hlavně vyráběné velkosériově, tj. levné
Podnikatelé (někteří) pořád natahují ruce a když něco dostanou, tak začnou vládu napadat, že rozhazuje a zadlužuje.
Vážení dovozci automobilů, vyděláváte dost, nebuďte nenažraní. Děkuji.
Když je možnost, tak natáhne ruce skoro každý. Někteří žijí ze státních dotací celá léta, ale říká se tomu sociální dávky. Musejí je dostat, protože by to jinak byla rasová diskriminace
Bezemisový? Co emise při výrobě a xkrát dražší likvidace těchto vozů, která je pro ekologii taktéž výrazně horší než u běžných fosilních vozů... Ať si ty elektro strčí někam...
BEV - bateriové elektromobily jsou lokálně bezemisní.
Dnes se budou likvidovat BEV tak, že baterie se dá do uložiště energie, někdy i na desítky let, a zbytek se zlikviduje jako moderní spalovák bez motoru.
No vezmeme li to následovně.Místo aut které občané teď mají jsou elekrtomobily. Co se stane. Bude taková spotřeba elektřiny,že si večer budeme svítit petrolejkama.
Pane Bradáč neprotlačí. Naftová loby to zamete jen to fikne. Tohle se už stalo v USA před dávnou a dávkou dobou. Vyrobili tam elekroautomobily a dali je k dispozici lidem,kteří je používali do zaměstnání a na kratší cesty. Baterie nebyly takové jako dnes. Byla to reklamní série vozů. Lidé si pochvalovali ale najednou jim je sebrali a všechny odvezli někam do pouště k likvidaci. A proč se to stalo? Naftová loby s tím zametla jen to fiklo. To samý se stane znova a političkové budou rádi,že jim naftová loby nezakroutí kejhákem.
Ano, naftová loby. Zisk petrolejářů na celém světě dohromady dělá několik milionů Kč každou vteřinu.
Když nebude takový zájem o PHM, tak ušetříme energii na rafinériích.
Při výrobě elektromobilu, jeho následné likvidaci a provoz z uhelných elektráren se uvolňuje mnohem víc emisí než z naftového motoru. A vyvraťte mě to argumenty a čísly vy ekologové.
Stačí se podívat na Odkaz
Naprosto špatně zase se budou zbytečně vyhazovat peníze daňových poplatníků. Elektro auta jsou naprosto špatná slepá cesta. Chápal bych to u aut vodíkových ale tohle jsou vyhozené peníze.
Věděl jste, že vodíkový elektromobil je bateriový elektromobil s malou vyrovnávací baterií, tlakovou nádrží na vodík pod tlakem 700 barů a palivovým článkem na výrobu el. energie
Ve finále tyhle dotace půjdou hlavně na Tesly a podobně drahé elektromobily, lidem kteří v nich jezdí v týdnu do práce a o víkendu vyjedou v benzínovém osmiválci, tak jako v Norsku. Protože maximální dotace bude na nejdražší kusy, a jestli dotací zlevní menší/obyčejnější elektrický vůz z milionu na 900 tisíc, tak si z toho běžný automobilista fakt límec neurve. Nakonec stejně na elektřinu dají spotřebku, aby neztratili příjmy, nejdřív na autonabíječky, a nakonec se s tím sveze i běžná domácnost, protože proč ne že. Nekouká z toho nic dobrého.
Jestli zdraží silovou elektřinu, tak bude velice rentabilní dát fotovoltaiku na každou střechu. Ať už rodinného domu nebo bytového domu či paneláku
Prý bezemisních vozů haha. To že dáte výfuk do komína uhelné elektrárny z vozu určitě bezemisni nedělá. Eauta jsou jen další byznys jak roztočit ekonomiku ,které dochází dech, protože automobilový průmysl nasytil trhy a je na čase hodně zpomalit. To se však nelíbí určité skupině a tak vám ty eauta o které není až takový zájem prostě vnutíme. Tohle není žádná ekologie, ta bude až nebude vše založené na konzumu...
Chtělo by to se projít ráno na parkovišti až všichni nastartujou a pojedou do práce a projít se u uhelné elektrárny. Možná to bude srovnatelný. Uhelky nevyrábí energii jen pro elektromobily, ale i pro rafinérie PHM.
Ze všeho nejdřív má vláda zvýšit zadlužení, aby 2 roky přispívala na nákup elektroautomobilů, pak si rok od zadlužování odfrknem. A další rok poletí peníze z vybraných daní na likvidaci jedovatého bloku baterií pod podvozkem a neskutečného množství plastů.
Opravdu ekologická ochrana jak vyšitá.
Všechny novější elektromobily mají BMS (klimatizace baterie). Degradace baterie je kolem 2% ročně. Následně budou baterie několik, možná i desítek, let ve stacionárním uložišti energie.
Na hybridy to neplatí. Jedná se pouze a jenom na pohon baterií pod podvozkem, které budete dobíjet a za 3 roky Vám odejde blok baterií pod podvozkem.
Výborně. ?! Dneska nemá žádný elektromobil klimatizaci baterie, takže vydrží jako v mobilu nebo notebooku. ?!
Všechny novější elektromobily mají BMS (klimatizace baterie). Degradace baterie je kolem 2% ročně. Následně budou baterie několik, možná i desítek, let ve stacionárním uložišti energie.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Problém je v tom, že zřejmě nevíte jak nebo to neumíte spočítat.
Já si do kalkulačky zadal spotřebu případných 100% elektromobilů (nejen osobních, ale i nákladních a autobusů) a se stávajícím průměrným ročním proběhem km a průměrnou spotřebou 1 elektromobilu a vyšel mi 3,5x současný Temelín.
A kde je k tomu náhrada těch tepelných elektráren.
A bohužel nezávisle na mě to pak někdo jiný také spočítal a vyšlo mu v podstatě to samé číslo...
A páteřní síť např. ve Šluknovském výběžku už nyní nezvládne ani připojení jedné menší solární elektrárny ČEZu, sám ČEZ má problém...
Zjistěte si detaily a informace a zkuste zapojit trochu mozek a něco si spočítat.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Trochu matematiky. Spotřeba PHM v ČR za rok 2022 bylo 8,228 mld. litrů. To vynásobíme počtem kW při rafinaci, tj. 2,1 kW na 1l paliva a hned je úspora17,2788 TWh. Do toho není započítána spotřeba čerpacích stanic.
1 odpověď