Jsem neobyčejně skromný člověk a vůbec se za to nestydím. 😛
Přečtěte si vyhlášku, jízdní souprava má povoleno v ČR 48 tun, není tam nic o tom kolik má náprav.Paragraf 5, odst. 2 písm.k. 🙂. Není tam nic o počtu náprav. Ano, pokud potom budeme počítat zatíženi tahače s dvojí montáží a přípojného vozidla tak na těch 48 tun potom vychází souprava s 6 nápravami. A těch jezdí docela dost - většinou soupravy co vozí dřevo. Nepsal jsem nic o tom, že povolenou hmotnost stanovuje dopravce, to je v kompetenci státu, ale pořád platí pokud má vozidlo povolenou nižší technickou hmotnost než má povolenou hmotnost, tak se bere za technická. Co se týče odpovědnosti toho, že vám jako řídíči náloží víc, tak tam to záleží, pokud vám napíšou do papíru míň než naložili tak máte možnost (pokud to prokážete) se zbavit odpovědnosti za přestupek řidiče. Zakon 13/1997
A když jste ten odborník na vážení, tak snad víte že maximální hmotnost soupravy je uvedená v OTP jednotlivého konkrétního tahače.
Přečtěte si vyhlášku, jízdní souprava má povoleno v ČR 48 tun, není tam nic o tom kolik má náprav.Paragraf 5, odst. 2 písm.k. 🙂. Není tam nic o počtu náprav. Ano, pokud potom budeme počítat zatíženi tahače s dvojí montáží a přípojného vozidla tak na těch 48 tun potom vychází souprava s 6 nápravami. A těch jezdí docela dost - většinou soupravy co vozí dřevo. Nepsal jsem nic o tom, že povolenou hmotnost stanovuje dopravce, to je v kompetenci státu, ale pořád platí pokud má vozidlo povolenou nižší technickou hmotnost než má povolenou hmotnost, tak se bere za technická. Co se týče odpovědnosti toho, že vám jako řídíči náloží víc, tak tam to záleží, pokud vám napíšou do papíru míň než naložili tak máte možnost (pokud to prokážete) se zbavit odpovědnosti za přestupek řidiče. Zakon 13/1997
4 1. dvounápravového tažného vozidla s třínápravovým návěsem o celkové hmotnosti nejvýše 40,00 t,
2. třínápravového tažného vozidla s dvounápravovým nebo třínápravovým návěsem o celkové hmotnosti nejvýše 40,00 t,
3. dvounápravového tažného vozidla s třínápravovým návěsem přepravujícím v rámci operací intermodální přepravy jeden nebo více kontejnerů nebo výměnných nástaveb o maximální celkové délce až 13,716 m o celkové hmotnosti nejvýše 42,00 t a
4. třínápravového tažného vozidla s dvounápravovým nebo třínápravovým návěsem přepravujícím v rámci operací intermodální přepravy jeden nebo více kontejnerů nebo výměnných nástaveb o maximální celkové délce až 13,716 m o celkové hmotnosti nejvýše 44,00 t.
🤣🤣🤣
Doporučuji si přečíst vyhlášku 209/2018. Sám provádím vážení. Povolená motnost jízdní soupravy je v Česku 48 tun. Pak se řeší ještě povolená technická hmotnost, zatížení na nápravy a pokud má souprava povoleno pouze 40 tak musí mít max 40 tun. Většina zahraničních dopravců má povoleno v jízdní soupravě 40 tun takže i V Česku musí mít těch 40 tun
A taky určitě dobře víte, že soupravy tranzitujicí přes ČR z/do Rakouska a Německa dodržují jejich maximální hmotnost 40 tun (respektive 40800 kg.) Celý systém není jen o vážení souprav, u nás není právní předpis, který by nutil odesílatele k právní odpovědnosti. To je on kdo Vás naloží, zváží a vydá doklad k nákladu, ale ve finále nenese žádnou odpovědnost za přeložení.
Doporučuji si přečíst vyhlášku 209/2018. Sám provádím vážení. Povolená motnost jízdní soupravy je v Česku 48 tun. Pak se řeší ještě povolená technická hmotnost, zatížení na nápravy a pokud má souprava povoleno pouze 40 tak musí mít max 40 tun. Většina zahraničních dopravců má povoleno v jízdní soupravě 40 tun takže i V Česku musí mít těch 40 tun
Zahraniční dopravce má povoleno ? Vy provádíte vážení? Tak maximální hmotnost soupravy stanovují jednotlivé státy a ne dopravce. A pokud se bavíme o 48 tunách a Vy važíte, tak snad znáte podmínky. Odpovězte mi kolik jízdních souprav v ČR má povinných 6 náprav na těch 48 tun ? 🤔🤣
Evidentně není vůle na MD to aktivně řešit a vyřešit. A jestli nelze vážit a pokutovat zahraniční kamiony, moc by mě zajímalo, jak to dělají v zahraničí, jestli tam zahraniční kamiony zváží a hned tam pokutují… . Snižte maximální váhu kamionu ze 48 tun na EU standard a část problému vyřešen. Ministr dopravy za ODS Řebíček to na základě lobbingu zvýšil na 48 tun a i to kamiony porušují. Tak co chtějí. To je pak těžké.
48 tun ? Kde jste na to přišel. U klasické soupravy, která má 5 náprav je v ČR maximální povolená hmotnost 45900 kg. Tedy i s 2 % odchylkou. Tak proč tu lžete?
Nevím co chce Fico oslavovat ? Historická fakta, že Slovenský Štát vyhlásil Sovětskému Svazu válku a slovenská klerofašistická vláda se vzdala 8.5.1945 po exilu do Rakouska, stejně jako zajetí divizí Slovenského ŠtátuRudou Armádou v Maďarsku z historie nevymaže. Stejně tak jako Babiše ze svazků StB.
Fico jako premiér nezná historií Slovenska ? Fašistická slovenská vláda se vzdala po exilu do Rakouska až 8.5.1945, slovenské divize byli zajatý Rudou armádou u Balatonu. A kde má hroby 4000 slovenských vojáků padlých při obsazování Lvova, Roštová na Donu a Krymu po boku wehrmachtu? Jediné štěstí pro Slovensko byl prezident Beneš, který prosadil právní kontinuitu Československa po válce a defakto anuloval Slovenský Štát.
Jsem neobyčejně skromný člověk a vůbec se za to nestydím. 😛
27
Sledujících
0
Sleduje
Jsem neobyčejně skromný člověk a vůbec se za to nestydím. 😛
27
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Co na to Konečná a Okamura? 🤔 Líbil by se jim takový mír?
1 odpověď