L-39 jedno z nejkrásnějších cvičných podzvukových letadel na světě. To že tvar ponechali, zajistili tomuto stroji budoucnost. Vždy jsem pracoval raději na strojích, které měli krom účelnosti i charizma krásy a jednoduchosti. Tiše jsem záviděl spolužákům, kteří se na ně dostali pracovat a jeden na nich pracuje ještě do dnešních dnů.
A jestli nezemřeli, tak tam se stále to samé pokoušejí vyrábět a neprodávat dodnes. Nostalgie a vzpomínky je to co Evropě dláždí cestu ke skansenu.
L-39 ? Ano, ve své době byl skvělý. Ale ta doba byla v minulém století. Čest jeho památce.
Tak že to co si tu napsal jsou nepodložené vyvrácené slinty. O padácích zvláště, pokud máš v tom něco nového, podej trestní oznámení! Ty jsi byl opravdu na vojně!?
Tykejte laskavě sobě podobným. Podávat trestní oznámení na Zelenou mafii z mojí pozice by byl boj s větrnými mlýny. Jen tak na okraj : Co například pokuta pro Ministerstvo obrany 550 mil. Kč za kauzu vrtulníky, nebo nákup tankových motorů panem Strnadem s rozdílem 100 mil. Kč v jeho prospěch atd...........
"My jsme stále stavěni do pozice, že můžeme za to, že je přemnožená spárkatá zvěř a je hodně divočáků. Ve skutečnosti to tak určitě není," uvedl Miloš Fischer.
A kdo za to tedy může?
Kdo může legálně střílet zvěř v lese? Já nebo moje sousedka? Ne, ne.
Jen a jen myslivci.
Z nuly v roce 1938 naskočily stavy černé zvěře, do dnešní doby, na statisíce.
A každý napadený člověk půjde na vrub myslivečkům!
Neměli jste si panáčkové pouštět prasátka z obor. Tam jim bylo dobře a lidem bez nich také.
Znáte o tom prd, tak si nehrejte na chytráka! Na rozdíl od policistů nemohou myslivci lovit kdy a kde je napadne. Nemluvě o tom, že loví za svoje náklady. Trefit divočáka není až takový problém. Problém je co s ním! Dohledat, odtáhnout, veterinář atd atd...... Pokud je zvěř nakažená tak je k ničemu a někdo musí zaplatit kafilérku. Ta nepracuje zadara.
Kazde rano se budim s dusivym kaslem a kdyz kolem projede spalovaci auto a mam otevreny okno, chce se mi zvracet. Kdybych si alespon mohl zlepsit naladu levnym maslem, ale bohuzel. Disel patri na pole a benzín do stredoveku. Doufam, ze s tim EU neco konecne udela.
Tak přestaňte kouřit 40 denně ! A bude po kašlání.
A nejen dálnice.V šedesátých letech byla postavena ze Skotnice(dodnes se tam zastávka jmenuje na dálnici) do Ostravy kolem Mošnova (letiště )panelová cesta,která podle mě umožňovala na některých úsecích přistávání ledadel.Až někdy po revoluci se na panelovou cestu natáhl asfalt.
Opravdu jen podle vás.
Může pisálek doložit kolik nehod způsobí senioři a kolik mladí, skvěle agresivní poblblenci? Ujíždět zdrogovaného seniora před policií jsem ještě fakt nezažil.
A co naší "přátelé" z Ukrajiny??? Pojištění - nezájem. STK - nezájem. Řidičák - nezájem. Ten svůj mají za úplatek a NIKDY nedělali zkoušku z pravidel platných v EU ! ! ! Přesto si zde vesele jezdí jako že pohoda. A při silniční kontrole jsou ještě drzí jako jim to zde patřilo. A ministr Rakušan dělá sicilskou opici : Nevidí, neslyší, nepoví.
Ale senior začíná být doslova "Nepřítel lidu". Mimochodem, soudruh prezident je důchodce. Neměl by také jít na přezkoušení ?
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Je vidno, že tomu rozumíte, ale vývoj se zde nezastavil a doba, kdy tuto firmu převzali z USA, tak je za nimi. Do té krásné kastle se montují pokrokové přístroje a chvíli to potrvá, než se opět prosadí ve světě, stejně jako L-410. Doufám, že tyto naše letecké firmy navážou na tradice předků, k čemu směřuje u nás již delší dobu vývoj malých letadel. I vývoj dronů směřuje k velkému pokroku a průmysl to pozvedne. V té kategorii malých letadel, jsme již světovou špičkou, no nejsme schopni býti na to dostatečně hrdí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den. Myslíte to dobře, ale na tradici nenavážeme tím, že dáme do "do staré škodovky moderní displej". Jestli budete mít možnost, tak si do modernizované 410tky sedněte. Piloti mají výhled a prostor jako by seděli v OT 64 skot. Trochu se zlepšil prostor nad hlavou, ale jinak nic. A rozhodně v L 410 nespoléhejte na palubní WC! Kolem nových klonů L-39 se stále jen a jen kecá a kecá. Až se jich budou prodávat alespoň stovky ročně, tak to o něčem bude. Teď je to jen udržování skomírající firmy, která už beztak není naše. Stejně jako továrna v Kunovicích.
1 odpověď