Leckomu se srovnání evropského direktivismu s ideologií bývalých komunistických pohlavárů nadnesené. Mnoho lidí si řekne, že tak zase to není, přece žijeme v demokracii. To je ale jen klamný pocit, který lidi poněkud ukolébává. V obou případech jde o podmanění si občanů a získání jakési formy nadvlády. Jakmile ale tu nezřízenou formu green dealu včetně všech těch omezení, zákazů, příkazů a zdražování ucítíme na vlastních peněženkách, bude už pozdě. Auta jsou jenom takovým jakýmsi nejviditelnějším etalonem dění. Jediným receptem je uvědomit si tu hrozbu a přestat volit eurohujery!
EU není tak direktivní, jak si myslíte. Tyhle prkotiny v autoprůmyslu sice nařídila bez ohledu na výrobce (ať se s tím nějak popasuje, my jsme rozhodli), ale třeba jednoznačně nařídit letní nebo středoevropský čas nejde, protože není shoda. V takové veledůležité věci je třeba držet se zásad demokracie.
No ja myslel,ze nekdo zna detail te kolize. Domnenek mam taky spousty. Ale podle jineho obrazku to nevypada,ze jel kamion od kruhace.
Od kruháče jet nemohl, to by se nepřevrátil do protisměru, ale do pole, resp. do staveniště, protože by měl levotočivou zatáčku. Pan Holub možná myslel od kruháče na Rudné v Ostravě.
Je tu někdo, kdo za toto někdy dostal pokutu? Ale prosìm, jen popravdě. Domnìvám se, že naprosto nikdo, nikde a nikdy. Děkuji.
Ještě jsem ani neslyšel, že by někdo dostal pokutu za zapnuté výstražné směrovky při tažení nepojízdného auta. Moc takových "souprav" sice vidět není, ale když už, řekl bych, že s varovkama jezdí většina.
Taky jsem si toho všimnul, i ven vyvaleného A sloupku. Mlaďocha to neomlouvá, mohla ale žít… evidentně nebyla připoutaná.
Nepoznám, které auto je Seat a které Ford. Ale fatálnější následky bych podle poškození čekal u toho tmavého. V tom červeném šance na přežití byla, což by odpovídalo posádce Seatu.
Bože co furt máte s těma filmama. Viděl to někdo z vás osobně, že sledují filmy?
Psal jsem, že nemyslím tuto konkrétní nehodu, i když mi Hejlek doporučuje obecně nejednat, protože nemyslí. Ani ten, co telefonuje nebo na mobilu píše/čte (toto vidíme dnes a denně), se k tomu nepřizná a raději to svede na mikrospánek.
Jen od začátku letošního roku do konce srpna na našich silnicích zemřelo 66 motocyklistů, což je o 24 % více než loni za stejné období. Neradostná je i očekávaná predikce letošního roku z hlediska úmrtí motorkářů, kdy vše nasvědčuje tomu, že přesáhne rok 2023, v němž na silnicích zemřelo 74 motorkářů.
...
A to není válečná fronta...a přesto tolik mrtvých...!?
...
A přitom stačí tak málo... už před deseti lety jsem navrhoval aby každá motorka měla svojí povinnou zvukovou originalní signalizaci...
Například zvuk který používá bagr při couvání...
Aby motorkáři nekončili v penále, ale na psychiatrii?
60:40 vám přijde jako výrazná většina? Při vší vaší úžasné chytrosti vám matematika asi moc nešla... Abych to přeložil do jazyka, kterému možná rozumíte, znamená to, že z deseti případů to 4x byli řidiči aut, kteří zavinili nehodu. To je málo? Kdyby to bylo o jednoho řidiče auta více, tak je to plichta...
Já jsem v matematice taky pokulhával, takže jsem si myslel, že pokud by měl být správný váš výpočet 6:4, musel by být i počet aut a motorek v poměru 1:1.
Pokud jel stopadesátkou, tak za ty dvě sekundy, které trvá odbočení doleva, ujel 83 metrů. Pokud ho řidič osobáku neviděl, tak je slepý.
Z těch dvou sekund už v té první musel vidět, že mu přednost nedává. To je potom těžké zastavit na 40 metrech, které by mu při poloviční rychlostí bohatě stačily. Skutečnou rychlost nevíme, bavíme se teoreticky, ale tohle je jiný pohled na stejnou věc, o které píšete.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To nemáte na starosti jiné věci než řešit nějaké přitroublé tancování ? Obraz dnešní společnosti.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč se vůbec zapojujete do takové diskuse? Místo toho jste mohl vyřešit spoustu důležitějších věci a obraz dnešní společnosti tím podstatně zlepšit.