Tohle je strašná novinářská práce, psát článek jakoby o
o nákladních lokomotivách, i když na fotce je elektrická osobní jednotka ... Objednávky v Česku nemá Newag žádné, to si dotyčný pisálek asi plete s motoráky 847 Fox od společnosti Pesy. Možná, že na samotné podstatě věci něco bude, ale tohle je hodně , ale hodně neprofesiální novinářská práce bez jakékoliv důvěryhodnosti. Otřesné.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dovolím si jako spoluautor TZ ŽESNAD.CZ pár poznámek : Odhlédme-li od stavebně-inženýrských, materiálových a mostařských problémů, tak je tady problém ještě dopravně-technologický - propustnost, požadavky na současné technické parametry (nejen nákladní dopravy) kvůli odklonům z Mostu Inteligence, nemožnost konverze DC/AC u stávajícího mostu, hluková zátěž /nový most by měl průběžné štěrkové lože, tudíž podstatně nižší hladinu hluku/ a po přestavbě a odizolování kolejiště žst. Praha-Smíchov průser v podobě mohutných toků bludných proudů nejen na Prahu 5, ale na Prahu 2/.
Navrhujeme cestu ven v podobě jednoduchého, byť drahého řešení - všeobecné akceptace hodnoty stávajícího mostu i po odsunu do Modřan (nikdo ho nechce sešrotovat) a všeobecné akceptace uvolnění místa na Výtoni pro novou stavbu férově vysoutezeneho mostu., který rozhodně Praze nijak neubližuje.
1 odpověď