Dovolím si jako spoluautor TZ ŽESNAD.CZ pár poznámek : Odhlédme-li od stavebně-inženýrských, materiálových a mostařských problémů, tak je tady problém ještě dopravně-technologický - propustnost, požadavky na současné technické parametry (nejen nákladní dopravy) kvůli odklonům z Mostu Inteligence, nemožnost konverze DC/AC u stávajícího mostu, hluková zátěž /nový most by měl průběžné štěrkové lože, tudíž podstatně nižší hladinu hluku/ a po přestavbě a odizolování kolejiště žst. Praha-Smíchov průser v podobě mohutných toků bludných proudů nejen na Prahu 5, ale na Prahu 2/.
Navrhujeme cestu ven v podobě jednoduchého, byť drahého řešení - všeobecné akceptace hodnoty stávajícího mostu i po odsunu do Modřan (nikdo ho nechce sešrotovat) a všeobecné akceptace uvolnění místa na Výtoni pro novou stavbu férově vysoutezeneho mostu., který rozhodně Praze nijak neubližuje.
Tohle je takový detail. V učebnicích je bludů mnohem víc. Možná o historii nemáme děti co učit, protože je to celé vybájené. Jeden příklad za všechny: Dinosauři. V jurském parku vyobrazení jako 100 tunové dupající obludy. Přitom je jasné, že takoví živočichové mohli na Zemi žít jen v podmínkách nižší gravitace. Stejně tak každý ví o Pangee, ale je nesmysl, aby na jedné straně Země byl prakontinent a všude okolo jen oceány. Takové těleso by bylo dost nevyvážené. Tedy je pravděpodobnější, že Země byla kdysi menší, měla menší gravitaci a roztrhala se růstem zevnitř, jako když kyne těsto. Kdo to konečně vysvětlí?
Cože??????
A očipovaný pes snad umí zastavit? O ostatním platí víceméně totéž. Navíc přes všechny moderní technologie jste se nevyvarovala hrubé pravopisné chyby. Takže jak vidíte, samotné technologie nestačí. Pro jednoduchost si představte, jak snadné by bylo namontovat současné asistenční systémy do Oktávky 1. generace. Ano, úplně nové soupravy budou ETCS mít, nebo budou na tento systém připravené, ale u stávajících to není tak jednoduché. Na to nestačí chytrý mobil a jednoduchá aplikace.
Nemá smysl těmto lidem něco vysvětlovat o železnici a o technologiích na ní. Mají přece jasno, i když o tom vědí kulový.
Je neuvěřitelné, jak se dá redaktorsky vybalancovat totální neschopnost ajznbonu v ČR - Pardubice a to už ani nemířím na nejvyšší místa. Prostě - byla provedena rekonstrukce + modernizace + vůbec nic, pro alias nefunkčního zabezpečení provozu, do soupravy byl začleněn spací vagón, který konstrukčně a vražedně nevyhovoval a celý náš milený rezort "dopravy" v čele s politicky ekonomicky (v Praze) vzdělaným jedincem nám zajistil 4 mrtvé a 27 zraněných - o stavu strojvedoucích - zdravotním a v režimu vyšetřování, jako vždy, ani písmeno psaného textu. Miliardy a miliardy - řekl bych - vyhozené do luftu a mrtví lidé? Jako z pavlačových žurnálně-bulvárních institucí. To prostě rozum nebere - miliardy v luftu a výsledkem jejich "vyhození miliard do luftu" jsou 4 mrtví a 27 zraněných (ani není známo, jak vážná zranění mají a co s nimi bude v dalším jejich životě - dtto, co děje v mašin-fýrou z jednoho či druhého vlaku). A to, pěkně prosím, pod taktovkou nějakého občana Jozefa Síkely (ač slovenského jména a příjmení, tak rodákem z Rokycan). Kolik asi tak miliard bude ještě stát v budoucnu dnešní smrt našich spoluobčanů nebo kohokoli, kdo si sedne do vlaku? Jak je možné, že mezinárodní vlakovou soupravu křižoval nějaký směšný nákladní vlak??? To není už ani o onom nefungujícím zabezpečovacím zařízení, ale toliko o idiocii pardubických ajznboňáků, kteří nechodí do práce, ale, považte, do služby. Křížit vlaky ve stanici, kde se, pro její složitost a nefunkční zabezpečení, ani David Copperfield rozumně nevyzná? Vlakem nejezdím, dtto po D1. Nejsem sebevrah - vivat Síkela!
Prosím vás, co vás vede k tomu, že děláte ze sebe osla? A vůbec nejde o jméno ministra. Nevíte o železnici zjevně vůbec nic,ale máte jasné názory. Nemá cenu s vámi polemizovat, ale berte na vědomí, že žádné miliardy nebyly vyhozeny do luftu. Možná pod vaší rozlišovací úroveň je ale i fakt, že už dávno nemáme unitární dráhu a o tratě, stanice a provoz dráhy se stará státní Správa železnic, přičemž provoz v Pardubicích se řídí z pražské Balabenky. Rychlík byl soukromý, společnosti RegioJet a bohužel jeho strojvedoucí udělal chybu, projel navestidlo, ale uvědomil si ji a rychlík zastavil. Druhý vlak byl společnosti ČD Cargo a jel rychlostí 30 km/h do lichých kolejí proto, že byla vyloučena výhybka č. 80 z důvodu její opravy a musel jet trochu jinudy. Vlaková cesta tohoto Nex byla přesto správně postavena a zabezpečena a proto do poslední chvíle jel.... A mimochodem - strojvedoucím se prakticky nic nestalo.
Na moderním nádraží a při stavu současné techniky je vyloučeno, že se tohle může stát. Naše drážní systémy jsou dostatečně drahé a komplikované, aby na této trati takovou situaci vyloučily.
ETCS se bude povinně používat až od 1.1.2025. V Pardubicích se ještě buduje, jinak vlaky ČD Carga dobrovolně pod ETCS už jezdí (tam, kde to lze). RGJ nevím, ale myslím si, že ne.
Tohle je strašná novinářská práce, psát článek jakoby o
o nákladních lokomotivách, i když na fotce je elektrická osobní jednotka ... Objednávky v Česku nemá Newag žádné, to si dotyčný pisálek asi plete s motoráky 847 Fox od společnosti Pesy. Možná, že na samotné podstatě věci něco bude, ale tohle je hodně , ale hodně neprofesiální novinářská práce bez jakékoliv důvěryhodnosti. Otřesné.
Líbí se mi na něm že je schopen reálně říci A i B. Fiala se pouze vychválí a veškeré neúspěchy hodí na Babiše. Babiš se také jenom vychválí a vše hodí na "kmotry". Kalousek reálně vynadá Babišovi za bordel co udělal a Fialovi za to jakej je to nekompetentní vůl. O to více mě mrzí, že má potřebu cpát se do kandidátky SPOLU a ještě do EU voleb, kde v podstatě nemá možnost změnit téměř nic co se týče domácí politiky.
Jenže to je omyl. Reálně se totiž politika dělá už v Bruselu a Kalousek je skutečně extratřída, rozdílový hráč. Proto by tam byl daleko užitečnější, než tady. Pomáhat aspoň trochu brzdit ten zelený socík, co pohltil Evropu... Je vzdělaný, má ohromné zkušenosti a především je prvotřídní rétor.
Začnu od konce
Vláda dnes jednala o státním rozpočtu na příští rok se schodkem 376,6 miliardy korun. Sněmovně ho má odevzdat do 30. září.
„Vláda dala zelenou návrhu státního rozpočtu na rok 2022. Oproti loňskému roku jsme snížili deficit o téměř 124 miliard korun na 376,6 miliard...uvedla ministryně financí Alena Schillerová (za ANO).
Co by s dluhem, trojitou krizí a takto naplánovaným rozpočtem provedla Babišova vláda za holokaust, to už víme.
ODS byla kompletně proti. I prezident. Pokud jste tehdy volila ČSSD, a já vím že ano, omluvte se nám za to, místo toho držkování!
Ano, je to pravda. 👍
KOLAŘ:"PŘITEL PO BOKU"😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 hlavní loutkovodič má za úkol udržet 3,3mil. Voliču v domněni že agent Pávek nikdy nebyl Agent a že hrdinové s GRU mají zelenou. Jeho(kolaře)mise je vysvětlit všem kdo by se pokusili vyvlastnit ČEZ(menšinovy podíl vlastní americké fondy) že nejlepši pro česke občany a firmy bude dráha El. Energií. Pan fiala už poslech,pan Pavel nebude problém protože má složky jak CIA tak v GRU a přece by jsme nechtěli aby to na nového prezidenta prasklo.dalši mise je odstranit dezolátní vysílání a ty kdo nemají stejný názor jako vláda....to taky nebude problém pan rakušan už na tom pracuje. No a dotřetice je třeba občanou vysvětlit že nejprumyslovějši země nepotřebuje plyn ani ropu ale zelenou louku kde se půjdou po směně napast. No a po tom co jsem viděl poslední dva týdny v médiích tak to nebude zas takový problém protože když muže profesionalni komunista člen leninského kroužku agent Pávek být oslavován za hrdinu tak proč by lidí nepochopili že když nebude na chleba na louce je krmiva dost.👍👍👍😛😛:musím poblahopřad MARKETERUM ŽE TO BYL UNIKATNI VYKON A CENIM SI TOHO PROTOŽE UPLEST S HOVNA BIČ CO MRSKA NEUMI ANI HLAVNI DEZOLAT FIALENKO.PS:pro čestinaře a najívni LOBOTOMY:,můj pravopis není předmětem diskuze.pro Sikoru a spol. Jsem nestraník a vlastenec ne žadny UAčkovy prostitut jako vy
Panebože. Jak může být někdo takhle neskutečně hloupej... Asi proto, že jen nevzdělaný hlupák věří blbostem všeho druhu a typu, ten pravopis to jen dokazuje.
Kdyby hloupost nadnášela, vy byste snad ani nikdy nepřistál.
Myslím že čechy přestává válka na ukrajině pomalu ale jistě zajímat....Jen to že česko se na 100 let zadluži tak že nás nakonec poražený Rusko koupí stejně jako Karlovy Vary.Jen mě nejde do hlavy odkud bere ukrajina palivo ? Vše je rozbyté ale jak se dostanou palivo do tanku a veškeré bojové techniky....
Musí se rychle válka vyřešit brzy vypukne válka v Bosně takže pomalu by češi vedle ukrajinské vlajky měly dát až bude opět válka Bosna a Hercegovina....
No dle Rakušana česko zvládne max.900 000 uprchlíků....Je tolik volných míst v české republice třeba kolem brněnské přehrady tam můžou být 2 stanová městečka....dál je místo kolem Karlštejna at svět vidí....
Naučte se nejdřív česky, než budete produkovat bláboly 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen ten přesun do Modřan je hrozně drahá a zbytečná pitomost.
Uváděná cena 345 milionů, je cca třetina uváděné ceny nového železniřního mostu.
Ten starý bude nutné rozebrat/rozřezat a v Chuchli znovu snýtovat/svařit. Oblouky jsou o metry vyšší než je průjezný profil pod Baarandovským a Dvoreckým mostem.
Vltava v Chuchli je třetinová - stačilo by jedno pole.
Pokud by se měl zachovat ten starý most jako úlitba agresivním staromilcům a křiklounům z Nebourat, tak ten starý most jen přesunout na nové pilie par metrů po produ či proti produ a v Chuchli případně postavit jednoduchou lávku. Vyšlo by to nepochybně mnohem levněji. Tím by se zachoval ten "slavný" pohled s oblouky.
Pravda ten starý most jako lávka pro pěší at už bude kdekoliv je naprostý zbytečný nesmysl
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Také jsem napsal, že je to (velmi) drahá záležitost, ale nenapadá mě jiný kompromis.