Když je poptávka, ceny rostou. Když není, ceny klesají. Co je na tom k nepochopení. Vedle v Německu si některá města zavedla strop ceny za m2, který může pronajímatel požadovat. Upřesňuji, že to je nastavené tak, aby měl pronajímatel přiměřený zisk a zároveň to nebylo pro nájemce likvidační. To B k tomu ale je, že tam je výrazně jednodušší vystěhovat neplatiče nebo vandala. Je to v gesci Policie. Nemáte platnou smlouvu nebo neplatíte - vystěhuje Vás majitel za přítomnosti Policie. A funguje to. U nás musíte jako pronajímatel projít soudním řízením (většinou několikaletém) a po celou dobu vám může nájemce neplatit a nemovitost devastovat. Ale předpokládám, že u nás budeme zase vymýšlet nějakou jinou progresívní cestu, co s tím problémem bydlení udělat.
A to se mi na té přírodě právě líbí. Požáry, povodně, zemětřesení, výbuchy sopek, oteplování, doba ledová… příroda se dá vždy dohromady. Některé druhy života zaniknou, jiné se prosadí nebo vzniknou. To jen člověk si myslí, že má tu moc, něco změnit, chce stávající stav zafixovat a snaží se za každou cenu přírodu zregulovat. Jenomže člověk je z hlediska přírody také jenom druh a pokud se nepřizpůsobí a vyhyne, přírodě to bude úplně jedno 😉
Tep skoro 200, adrenalinu na rozdávání, brutální nutnost koncentrace na hrane zivota a smrti… a budou si muset davat pozor na vyrazy? Je videt, ze ten clovek vubec netusi, co to je jezdit spickove v F1, Rally, GT, MotoGP apod. Takze misto prirozeneho “ventilu” budou dalsich nekolik kol jezdit frustrovani jen proto, abychom byli jako spolecnost korektni…. V roce 1993 jsme se smali hyperkorektnosti ve filmu Demolition man a ejhle, ono je to tady.
Když si přečtete a nastudujete dějiny Země od jejího vzniku, objevení se života, příchod samotného člověka až po dnešní stav, tak zjistíte, že:
Co z toho plyne:
Co tím chci říci:
Co si myslím:
Úplný základ sportovního auta je totiž co nejmenší hmotnost. Ano, lze do něj dát větší motor, takže např. zrychlení zůstane stejné, lze do něj dát i větší brzdy, aby bylo dosaženo stejného brzdného účinku. Ale autu tak zákonitě naroste hmotnost a s tím spojená hmotová setrvačnost - tj. utrpí tím i agilnost a zábavnost. Zkuste si třeba Caterham/Lotus Super 7. Je to radost řídit i s 1.6 motorem o výkonu "pouhých" 90koní 🙂 Bohužel je trend takový, jak se píše v článku. Pokud jde o 911, tak za mě je nejlepší model ten s interním označením 964.
Ten největší problém je v tom, že jedna vláda něco zavede a další to buď zruší, nebo podmínky změní. U takto dlouhodobého produktu jako DIP to je prostě nejistá investice. U vlastních investic sice nemám možnost odpočtu z daní nebo příspěvku státu, ale mám investice ve vlastních rukou s možností s nimi nakládat dle svých aktuálních potřeb a situace na trhu.
Proč ve výběru není EC/H145T2? Stroj vyvinutý primárně pro HEMS, stroj s velkou nosností, místem pro 2 ležící pacienty se skvělým přístupem ze zadu a vysokou mírou automatizace. Stroj, který se stal etalonem mezi vrtulníky LZS v Evropě. A to bude stát zase organizovat LZS, i když téměř všude ve světě se ukázalo, že soukromá firma to dělá lépe a s menšími náklady? Asi stát nemá jinak co dělat a už neví kam s tolika penězi daňových poplatníků (ironie).
A víte, že se vůbec nedivím. To bylo článků, jak překonat inflaci investováním mj. i zde na Novinkách. Spousta lidí na to naskočila, aniž by měla ponětí jak investovat a jak se na investičním trhu chovat. Navíc spousta lidí využila služeb makléře, a vůbec nevzala v úvahu, že i makléř není charita, ale chce především vydělat. Ale jak říká klasik “mnoho lidí musí zchudnout aby menšina mohla zbohatnout” 🤔
Naprosto chápu paní Kellnerovou, že chce transparentně vědět, jaké okolnosti zapříčinily tuto nehodu a proč se tak dlouho čekalo na pomoc. To, že úřad NTSB zatím finální zprávu nevydal (existuje zpráva předběžná) ještě neznamená, že vyšetřování neprobíhá. U většiny leteckých nehod se ukazuje, že se většinou jedná o řetěz událostí, které vedou k tragédii. Heliskiing je vysoce riziková záležitost a pokud jde o samotnou prvotní příčinu, může to být hned několik faktorů, které sehrály svou roli (počasí, technika pilotáže atd.). Mnoho vyšetřování končí i závěrem “prvotní příčina nezjištěna”. Tyto “malé” helikoptéry v naprosté většině nejsou vybaveny “černými skřínkami” a o to je to vyšetřování složitější. Proč se neaktivovalo ELT nebo došlo k případnému zanedbání bezpečnosti letu je už závažnější otázka. ELT má ale také své technické limity a zanedbat např. údržbu nebo předletovou přípravu či monitorování letu může i konkrétní jedinec ve velmi profesionální společnosti. Vyšetřování má smysl právě proto, aby se něco takového nestalo znovu. Osobně si nemyslím, že by motivátorem žaloby bylo finanční odškodnění, ta částka je proti “zisku” celé PPF skupiny naprosto marginální.
Je tu spousta lidí, kteří nemohou vydělávat statisíce a dělají práci, bez které se neobejde ani milionář (zdravotníci, řidiči, hasiči…) Takoví lidé si zaslouží po celoživotním dření určitě slušný důchod a nemají moc šancí si vybudovat na důchod nějaký pasivní příjem. Mám ale souseda, který dělal od revoluce “na ruku” v Německu, státu nic neodváděl a nakonec ho za podvody zavřeli. Teď bere životní minimum, k tomu má dávky, sem tam si něco “přividělá”. Ptám se, proč takového člověka stát podporuje?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
1,5 mio. to bývávalo. Teď minimálně 2mio pokud vám to půjde a bude vám stačit minimální nálet hodin.