Lékař má ovšem poradit, co a kolik jíst nebo sportovat. Pokud je třeba. Ne jen kontrolovat.
Učitel má naučit a případně dát rodičům nebo žákovi jasnou informaci, kolik a čeho procvičit. Pokud všichni dostávají stejný úkol a zpětná vazba je minimální, tak to dětem z méně podnětného prostředí nepomůže. Tím se nůžky rozevírají a tyto děti nedosáhnou maxima.
A proto si vydržujeme neziskovky.Proto máme církve. Věřím,že je větší zábava hrdině bojovat za práva dětí vystupovat jako ono,oni nebo kocour,než přesvědčit jeho a jeho rodiče o významu vzdělání a pomoci mu dohnat ,co zameškal.
Píšete o mladém člověku bez vůle a fantazie, o někom,kdo hledá příčinu svých neúspěchů mimo sebe.Takový by nedošel nikdy nikam.A v každé době asi někdo takový je.
Kolem sebe vidím lidi,kteří zakládají rodiny,bydlí ve svém nebo si pronajímají. Hrát hru Život bez námahy,bez chyb a pádů by stejně nikoho dlouho nebavilo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono se mluví o Božích mlýnech. Jak si někdo může dovolit úkolovat náhodnou prodavačku?Ta pýcha a drzost.Povznesenost, ubohost.