Ale to není o tom, vzít si jeden papír a odnést ho na pojišťovnu. Ale o tom, že je dnes vše digitalizované, určitě máte žáky v nějaké db a tu si může pojišťovna resp MZ stáhnout a dál přerozdělit pojišťovnám kde kdo studuje nebo ne.
Tohle je jen ukázka toho, jak udělat ze stovek, možná tisíců dlužníky, aniž by opustili brány školy a vůbec za to mohli...
Nebudou dlužníky, stačí jim potvrdit, že pokračují ve studiu a neflákají se někde v meziprostoru. Navíc tenhle systém funguje už hodně let, jen si někdo na seznamu napsal článek a rozjel tuhle diskuzi v podstatě o ničem.
Vždyť máte celé prázdniny kromě posledního týdne volné,plus dalších X dnů v roce,tak hold se pak musí pracovat,po dovolené
Já na sekretariátu jsem měla za celé prázdniny 8 dní dovolené. Celkem mě uráží, když si veřejnosti myslí, že každý kdo dělá ve škole, má hned prázdniny. Máme 25 dní dovolené za rok a když jsou prázdniny a chci být doma, musím čerpat dovolenou. Tak si to prosím laskavě uvědomte a neurážejte, že musím víc pracovat.
Nedela to tridni, ale system, sekretariat v souvislosti s prijetim do skoly a nastupem do vzdelavani. Napriklad v Brne DPmB ma zajem stahovat si data primo od skol, aby vydal spravne studentske jizdenky, ne vsechny skoly ale maji zajem spupracovat. ___ Je to povinnost skoly!!! ___ A pojistovny maji urgovat hned, nikoli az po trech letech. ___ A pokud Vam to nedo hazi, tak 1 datova veta zaslana ze systemu do s, stemu je lacinejsi, nez kdyz kazdy student bude studium promazovat osobne u prepazky pojistovne. Je 21. stoleti!!!!
Tak povinnost školy to díky bohu není. To bych se fakt zbláznila. Nejsem třídní, ale sekretariát. Nevím, kdo má jakou pojišťovnu a odmítám toto rodičům řešit. Potvrzení o studiu dostanou kolik chtějí jak v tištěné tak v elektronické podobě, do bank, na brigády tak proč ne na pojišťovnu. A rozhodně tam osobně chodit nemusejí. Na to pojišťovny mají také své systémy.
Pracuju ve střední škole s 550 žáky, za poslední dva týdny jsem se odsud v podstatě nehnula a skutečně si nedovedu představit ještě nahlašovat různým pojišťovnám nástupy a odchody žáků. Navíc rodiče nemají povinnost nám hlásit, jakou mají pojišťovnu. Pokud o tématu nic nevíte, raději nekomentujte. Vzít jeden papír a nahlásit své pojišťovně ještě nikdy nikoho nezabilo. O příspěvky si také lidé žádají sami, ne?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže pan Miroslav Krejčí má podat výpověď, protože se zaměstnancům nelíbí, že většině snížil odměny, protože kontrola u předchůdce našla zbytečně moc dohod nad standartní 1.0 úvazky?
Přece ředitel CERMATu Miroslav Krejčí asi dělal jen svou práci: rušil duplicitní úvazky, dle doporučení předchozí kontroly. Jasně, že se to zaměstnancům nelíbilo, ale mají smůlu.
Pokud smlouvy nad 1.0 úvazek potřebují, aby udělali něco, co v normálním úvazku oni, ani nikdo jiný, udělat nemůže, pak je chybný závěr kontroly: není to duplicitní platba, ale více práce. Pořád to ale není chyba Krejčího.
Pan Krejčí stojí za největším IT úspěchem českého státního sektoru v roce 2024: digitalizace přihlášek na střední školu systémem DIPSY, který už ušetřil školám a žákům víc, než kolik stál vývoj: Odkaz 1 . Zjednodušil administrativu, zkrátil čas, který tomu musí rodiče věnovat. A stát je majitelem zdrojového kódu a aplikace, může si dělat do budoucna úpravy jaké chce, bez toho, aby stát živil nějakou pijavici z IT unie (přisátou pomocí vendor lock-in).
Že systém byl spuštěn o den později, nikomu žádnou škodu neudělalo.
Že systém bude fungovat po desítky let, ušetří státu desítky milionů korun, a rodičům miliony hodin (a jelikož čas jsou peníze, stovky milionů korun v práci rodičů).
Pan Krejčí je hrdina. V těžké situaci udělal to, co by udělal dobrý hospodář nebo dobrý leader: dal dohromady tým, a udělal, o čem ostatní říkali, že nejde!
Pane Krejčí, veliké díky!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlasím s Vámi. Bartoš stavební řízení radši zabalil a utekl, Krejčí makal 24/7 a dal to.
1 odpověď