Prosím o radu - řeším výběr nového vozu k Městské policii Tábor.
Bude se jednat o osobák až velikosti SUV - nový vůz bude hlavním zásahovým vozidlem na tísňové lince. Bude využíván i hlídkové činnosti. Provozován bude nonstop 24 hodin denně. Roční nájezd cca 50-60tis km.
Požádal bych o radu, tip co a proč doporučujete.
Mne totiž nejlépe vychází pořízení elektromobilu.
Jako všude ve veřejné správě, řešíme hlavně ekonomiku provozu.
Děkuji za případné rady a hlavně vysvětlení.
Dobrý den, pane Ryba,
četl jsem, že se Vám to pdařilo 🙂 a rozhodla testovací jízda, ta bývá většinou gamechangerem. Gratuluji a přeji mnoho bezpečně najetých km kolama dolů 😉.
p.s. s tou fotovoltaikou se klidně ozvěte 🙂.
Ať se Vám daří a děkuji Vám, že jste to dotáhl do úspěšného konce a věřím, že se stanete vzorem a inspirací dalším 🙂.
Prosím o radu - řeším výběr nového vozu k Městské policii Tábor.
Bude se jednat o osobák až velikosti SUV - nový vůz bude hlavním zásahovým vozidlem na tísňové lince. Bude využíván i hlídkové činnosti. Provozován bude nonstop 24 hodin denně. Roční nájezd cca 50-60tis km.
Požádal bych o radu, tip co a proč doporučujete.
Mne totiž nejlépe vychází pořízení elektromobilu.
Jako všude ve veřejné správě, řešíme hlavně ekonomiku provozu.
Děkuji za případné rady a hlavně vysvětlení.
Začátkem července jsem byl ve slovenském Kežmaroku a městská policie tam používá Enyaq. Poproste je o jejich zkušenosti s EV.
A rozhodně souhlasím s dobíjením z vlastní fotovoltaiky a 22kW wallboxem.
(S tím umím pomocí 🙂 )
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den, velmi děkuji za zprávu. Ano, testovací jízdu absolvovali 2x největší skeptici (dle mého) - tedy velitel Městské policie Tábor a místostarosta města pan Kacerovský.
Zaměřili jsme se na různé aspekty jo jiná EV nemají - Sentry mode, zamknutí záznamu z kamer uživatelem, vzdálený přístup do kamer, Hepa filtr, Frunk. Ukazoval jsem jim i výsledky Losího testu, samozřejmě výkon motorů atd.
Byl jsem pak přítomen i na jednání Rady města, kde probíhala celkem dluhá diskuse. Dokonce jsem i přes nesouhlas velitele doporučil Radě města variantu 4x4.
Hlasování dopadlo jednohlasně pro Teslu Y Long Range AWD.
Jediné co teď trochu drhne, jsou majáky - "akce" mi byla svěřena až po obědnání, pak jsem řešil vratku a jiné. Pan Holomý se k tomu však postavil velmi dobře a dokonce budou konstruovat světelnou rampu na míru včetně uchycení - ono šroub skrz skleněnou střechu nedáte.
Pokud budete mít cestu tak budu ve čtvrtek na e-Salonu a pak v sobotu prezentaci na téma ekonomiky provozu EV x TDI u MP Tábor na 220 000km. Jestli sebou budu mít Teslu Y nevím - ve čtvrtek e-Niro určitě.
FVE by byla skvělá a tuším, že pro města jsou i nějaké dotace. Bohužel se však jedná o MPR - střed starého města. Střecha je však plochá a plechová (nejaká do zelena a vubec to sem nezapadá). Možná by něco vymyslet šlo - pomoc bych uvítal, nebo alespoň nějakou radu.
Můj email je: m_ryba zavináč post.cz
Děkuji
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den, pane Ryba, na uvedený mail jsem Vám 23.10.24 psal, z mailu ondra tečka adame zavináčseznamtečka cz, došel Vám? Kdyžtak tel na mě 602 deset devět osm sedm jedna 😉.
Mějte se.
Ondra