To bude krach Škodovky. U nás by chtěli 600 tis., protože řeknou, že nižší cena není možná. Tzn., že v Indii prodělají na kusu 380 tis. To je položí. Nebo, že by pravda u nás byla trochu jinak?:
Na netu se dají najít, kolik má každá automobilky marže. Průměrně jsou to jednotky procent na každém autě, jen některé automobilky se dokáží dostat lehce nad 10 procent.
Nezapomeňte, že v Indii lidé vydělávají násobně méně, takže menší náklad na lidskou práci se promítne i do menší ceny.
Skautem nejsem. Býval jsem pionýr. 🙂 Ale mám dospělé děti, které byly ve skautu celé dětství a teď dělají skautské vedoucí.
O baráky se samozřejmě skauti starají naprosto běžně, protože mívají svoje klubovny. Takový zámek je jen taková větší klubovna, do jejíž údržby by bylo jen zapojeno více skautů.
Opět srovnáváte nesrovnávatelné. Klubovna je přece trochu něco jiného, než zámek, co myslíte? Navíc v takové klubovně se toho dělá jen drobet oproti obrovskému zámku, který se musí nějak udržovat. 🙂
Asi bych to dál neřešil, stejně o tom my dva nerozhodujeme. Pokud si skauti myslí, že to zvládnou, ať se jim to dá třeba jen do nějaké správy. Pokud si někdo jiný myslí, že to zvládne, ať se to prodá jemu. Hlavně ať to zbytečně nezchátrá. 🙏
No vidíte, byl to jejich tábor, tak tam zadarmo pracovali. Když by to byl jejich zámek, tak by na něm taky zadarmo pracovali.
To jsou úplně rozdílné věci. Navíc, byl jsem ve dvou různých oddílech a nikdy jsem neslyšel, že by třeba vedoucí nebo ti starší museli každej rok jezdit někam na nějaké baráky pomáhat na stavbě nebo se starat o nějakou jinou budovu.
Jste skautem?
A co si myslíte, že mají skauti z toho, když jedou jako vedoucí na tábor a 14 dní tam zadarmo pracují?
Určitě tam budou i náklady na nějaký materiál, energie, atp. Skauti provozují spoustu nemovitostí a zvládnou to, není důvod, aby nezvládli jeden zámek.
Těch skautů je totiž 76 tisíc.
To je asi trochu rozdíl být vedoucím na táboře a nebo třeba makat někde na stavbě na zámku. Navíc nevím jak u koho, ale u nás vedoucí byli vždycky prostě ti starší v oddíle, co k tomu byli určení. Nikdy se nám tam nesjížděl někdo cizí. Takže tam ti vedoucí jeli, protože to byl i jejich tábor, stejně jako byl náš.
Ale nebylo, protože na rozdíl od státu, který ty lidi na údržbu musí platit, skauti pracují zadarmo.
Už vidím, jak se tam povinně všichni sjíždí na šichty, ze kterých ani nic nebudou mít. Navíc ten materiál na opravy či údržbu dostanou taky zdarma? Ono těch 26 míčů ročně asi nebude jen za lidskou práci, nebo jo?
Já vám zase ze zkušenosti mohu říci, že je dneska úplně jedno, jestli máte vlajkovou loď Samsungu, Applu nebo Googlu. Ty telefony všechny umí plus mínus to samé. Žádný telefon dneska není už o třídu jinde. I ty operační systémy samotné se od sebe ve skutečnosti liší úplně minimálně. Tam už jde jen o ty malé nuance, které člověku buď vyhovují, nebo nevyhovují.
Mimochodem píšete, že jste za ty peníze čekal od Applu více muziky. Koukal jsem na ceny, ty telefony stojí takřka stejně. Co je na tom Samsungu tak výrazně jiného oproti Applu, že ten za tu cenu ve vašich očích stojí?
Opravdu si autor neumí přečíst jídelní lístek, který je u 90% restaurací i venku, nebo už podle umístění a exteriéru restaurace nepozná, že to prostě "není pro něj" ? 🙂
Samozřejmě ne, je to prostě prudič a dělá mu to radost ... 🙂
Ehm, tak to si tedy dovolím absolutně nesouhlasit, protože do restaurací chodím hodně často a mohu s klidným svědomím říci, že rozhodně nemáte pravdu, neboť jídelní lístek (nepíšete o poledním menu) se venku nenachází skoro u žádné restaurace. I když ho už ta restaurace venku má, kolik lidí, než vejde do té restaurace, se do něho reálně koukne? Někdy se zastavte třeba na 30 minut a koukejte. Uvidíte, že to bude naprostá menšina.
Argumentovat umístěním či exteriérem je naprosto liché. Autor opět netvrdí, že chodí do restaurací typu Field. Draze mohou mít i na malém městě, což i sám autor právě popisuje.
Jasně. Prudič. Prudič, kterému se nelíbí nastavená cenová politika, tak to jako možný zákazník dává, opět píšu, naprosto v klidu jako zpětnou vazbu. To je prostě prudič. Když si někdo objedná jídlo, zjistí, že je přesolené jak moře, řekne to obsluze, nebo když si někdo postěžuje, že už na jídlo čeká hodinu, tak je podle vás asi taky prudič. Co se má co zákazník ozývat! Má držet hubu a s prosíkem čekat, než mu ráčíme nadělit. Nějak tak to vidíte? 😀
Samozřejmě. Jen moc nechápu tu úchylku (pardon - hobby) chodit někam úúúplně zbytečně prudit a zabíjet tím čas nejen té obsluhy, ale hlavně svůj ... 🙂
Autor přece neříká, že tam chodí cíleně jen kvůli sdělení svého postoje. Nejspíše tam jde proto, že se chce najíst. Ano, šokující! Když ale vidí ty ceny, které nehodlá akceptovat, což je jeho svobodná volba, tak předá zpětnou vazbu. Tu navíc řekne slušně. Neřekne to přece stylem "Tak to jste se asi posrali, ne?".
Někteří přijdou, uvidí ceny, které se jim nelíbí a i tak si něco dají, protože když už tam jsou. Jiní to neakceptují a odejdou. Jiní to neakceptují, svůj postoj předají dále a odejdou.
Nevidím na tom nic špatného.
.......A na dálnici těch 130 km/h je naprosto dostačující rychlost 🙂
Není, 130,- s dnešními auty? Chápete že tahle rychlost je tady od roku 1997? Tedy v dobách Favoritů a podobných vehiklů? Jsme o takřka 30 let dál, Jde jen o bussines nic víc, vybrat prachy. Jezdit se bude je to pohodlné, je to nutnost a tak je to dobrý zdroj. Taky těch 130 km/hod není 130 ale méně. jezdím tradičně 140 km/hod na tachometru, ve skutečnosti navigace a další nástroje 132 km/hod. Jedu na tempomat a i tak jsem trakřka pořád předjížděn a nedivím se. Všechny try současné auta s motorem aspoň 2,0 si brumlají na šestku 2000 otáček a fičí150 km/hod a naprosto v poho. Tady je to jen o řidiči. Vůbec nejde o bezpečnost, ale o výběr peněz.
To je jen váš názor. :)
Prosím všechny ty hrdiny z Facebooku, co ty povodně tak zlehčují nebo snad i vyvrací, melou všechny ty blbý dezinformační a populistické kecy, aby to šli říct do očí všem těm lidem, kterým to vzalo barák, majetek, štěstí a nebo i život někoho blízkého.
Když si za tím tak hrozně stojíte, tak si to před nimi určitě obhájíte. A vemte si gumáky. 😊
Rimov je prazdnej, ted jsem jel pres most z Velesina do Svateho Jana, je videt dno.
To mi teda nějak neštimuje s těmito daty: Odkaz
A proč mi pořád píšete? Chápu, že jste na kluky, ale užijte si to doma. Jsem moooc rád, že vás nezajímám, to je to nejlepší co mě mohlo potkat. Tak už mi hlavně nepište 🙂
Ty jsi šáša! Tak teď jsi mě fakt pobavil. 😀 Ty ses nám tu vnutil do konverzace a neustále na mě reagoval, i když jsem jasně napsal, že o tvoje myšlenky či názory nestojím. Tak ty máš fakt dost. Ty diskuze na Seznamu jsou fakt plný degešů. I když jim člověk slušně vysvětlí, že se s nimi nechce bavit, tak se i tak naštvou a začnou na toho člověka útočit. A pak nezapomeneš vytáhnout "victim card", kdy to tu celé otočíš, abys ty byl za chudinku, i když jsem to byl já, kdo jako první o diskuzi s tebou vůbec nestál. Jdi se zahrabat, jsi fakt neskutečně ubohej. 😀
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi to bude nějak jinak. To auto je vyrobený za cca 10hodin. Z toho 80% smontují roboti. To mi vychází, že 2 hodiny lidský práce u nás vychází na 400 000 ? Asi slušnej oddíl pracovníků a manažerů (především).
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jo, protože to auto se nemuselo vymyslet, nemuselo se nadesignovat, inženýři na tom nic nedělali, nikdo ta auta potom nepřeváží, neplatí se z toho třeba marketing, neplatí se z toho třeba provozní náklady, všechny ty součástky, co se tam musely vyrobit a vymyslet taky nikdo nevytvářel, nezpracovával apod. 🤷🏻♂️
Vždyť je to přece obrovský kolos. Z jednoho vyrobeného auta přece neplatíte jen přesně ty lidi, co na tom pracují. Ale jo, pojďme to klasicky hodit na ty zlé kravaťáky. Vy radši už nic nepočítejte. 😀