Reakce na srovnani s X3 za 1.5M:
Nebude to R6 a navic vybava v zakladu. Srovnatelna X3 je od 2M. Mazda je za 1.5M v plne vybave. Mazda je navic lepsi a nemyslim si, ze by jizdni projev byl horsi nez v X3.
Mel jsem moznost porovnat moji Mazdu CX60 s X3, X5 a GLS. X3 nejhorsi, GLS nejlepsi. Mazda +/- stred.
Bohuzel ani BMW ani MB nema v dane cenove (nebo alespon blizke) cenove hladine nic, cim by Mazde CX 60 mohlo konkurovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na kolech 67 kW a ztraty 31kW? To se na me nezlobte, ale spise mi to zni, ze korekcnima konstantama se snazili dosahnout konkretnich cisel.
V realnem svete mechanicke ztraty jsou cca 6% na prevod. Tzn. ucinnost 94% prevodovka a 94% differencial. Tim padem celkova ucinnost = 0.94 x 0.94 = 0.88.
Vykon motoru je vykon na kolech zvednuty o mechanicke ztraty. Neboli 67kW / 0.88 = 76kW.
Rekneme ale ze Skodovka ma velice ztratovy mechanizmus (coz si nemyslim, naopak si myslim, ze udelali hodne dobrou praci). I kdyby to ale bylo 10% ztrat tedy ucinnost 90%, tak celkova ucinnost prenosu bude 81% (0.9 x 0.9).
Vykon motoru v takovem pripade bude 67kW / 0.81 = 83 kW.
31kW ztrat by odpovidalo 32% ztraty neboli skoro tretinu. To odpovida 17.5% ztrat na kazdem prevodu, coz by byla nejhorsi prevodovka v automobilovem prumyslu za poslednich 50 let urcite.
Realny vysledek tedy odpovida rekneme papirovym predpokladum. Metodika DIN casto odpovida motoru bez prislusenstvi. Vubec nezpochybnuji schopnosti motoru, ale spise dane mereni.
3 odpovědi