Topím dřevem suchým dřevem a to co píšete je pravda na nekvalitní uhlí a mokré dřevo a předimzenovaný kotel pak se buď přetápí nebo škrtí. A to je špatné topení. A to nezlepší ani nový kotel to je na obsluze. Je zváštní že tady skoro všichni topí dřevem a nejsou tady žádné smokové situace a jedu třeba na ostravsko a tam není vidět. Je pravda že jeden čmouďák zakouří obec. Ale zase přijedete odpoledne z práce a zatopíte tak třeba 10 hodin jste netopil a pak to chvilku kouří než se to rozhoří. No a to za tich 10 hodin pomalu prokouří automat a ještě spotřebuje elektřinu.
Presne o cem mluvim, uhli a predimenzovany kotel a je to pohroma a u nas je to pohroma.
Jsem ze šumavy tady se topí nejvíc dřevem a zima je tady pořád slušná a jezdím po celé republice a vidím to jak to vypadá. Ostravsko, Štětí, Praha atd. O kotlích je to nesmysl. Jen se nejsnáze straší lidi. Jsou hlupáci co topí co hoří ale to je vidět a cítit v naší obci do 4000 tisíc obyvatel žijem v údolí. Jsou lidé rozumní. Nic tu nesmrdí. Nezáleží na kotli ale co a jak do něj dáváte.
to neni pravda, pokud mate stary kotel na tuha paliva spojeny s radiatorem a bez akumulacni nadrze tak musite vedet jak to funguje. kotel prvni natapi sam sebe, pokud nema smycku a zacbe ihned natapet o radiatory, bude vzdy pomerne dlouho dehtovat. nasledne se roztopi a i stary kotel funguje dobre. problem nastava pokid je kotel stale.nalozen uhlim a voda v radoatorech dosahne maxima, dojde k uzavreni privodu vzduchu, nekvalitnimu spalovani a silnemu dehtovani. lide to tak ale delaji protoze na noc k tomu nemusi vztavat a vydrzi to horet az do rana. 5takovych sousedu a plne nalozenych kotlu uhlim zahali celou vesnici. je to u nas pravidlem kazdou zimu.
😂😂😂jako fór dobrý ....už můj děda někdy kolem let 1964-66 jezdil z vesnice od Slap do Prahy za synem, mým strejdou, se musel vracet večer do Prahy ....astmatik nemohl tam dýchat! Takže jasně tenkrát to bylo jiné....ale jinak hloupost!
A ja bydli na vesnici u prahy a kazdy den dojizdim Do hlavniho mesta. v zime je u nas na vesnici nedychatelno v praze je to snesitelne. stare uhelne kotle bez regulace teploty co umi jen priskrtit privod vzduchu a dehtuji. super co jde sousedum z kominu, nekdy nevidim na cestu.
Vzhledem k tomu že teslám upadává za jizdy volant, střecha, kola i se závěsama a praská podvozek plus spoustu dalších závad, jste si stoprocentně jist že ty výměny nejsou potřeba?!?!
Nesmite jezdit v Tesle z USA, chce to Shanghai nebo Berlín. Amící jsou lemplové a obcas neco nedotáhnou 😄. Ne nejsem si jist. Osobní zkusenost mám jen s jednou konktetni která mě stála ve 100 000km 1500 za kabinový filtr, jiné na tom můžou být hůre, zvlaste pak staré modely a zvlaste z USA. Ja jsem ale spokojeny.
Vy tvrdíte jen to samé co ten první-spekulace. Zkrátka dokud ty prodeje mít nebudou tak jsou to jen spekulace.
Navíc je tu další věc, evropské automobilky mají z prodeje jednoho auta často i několikanásobně vyšší marže jak cinani z prodeje jednoho auta.
Ja to tvrdím z pozice majitele USA a EU EV a z pozice zaměstnance čínské firmy která vyrábí mimo jiné i EV automobily. Má spekulace je myslím si podloženější než ta vaše. A nebo?
Jen hloupě spekulujete do budoucna. Výsledky jsou takové že evropské automobilky jsou od vzniku automobilu před 120 lety dodnes světová špička. Podobně jako ve sportu dokud tu zlatou nevyhrajete tak si můžete spekulovat jak chcete ale stále ji nemáte. A výsledky jsou takové že nejlepší auta jsou z evropy a nejlepší elektromobily od tesly nebo od Porsche Taycan.
A já říkám že nemáte pravdu a to mám doma EV od Tesly a VW. Cina jako takova a i cinsky automobilovy prumysl je již nyní na daleko vyssi urovni než ten evropsky a bude trvat velice kratkou dobu nez se dostanov v prodejich na spici. Budou to jen jednotky roků.
To je střízlivý pohled na věc, jste asi první na koho jsem z řad elektromobilistů narazil, kdo je schopen říci "není to pro každého". Pokud by se to nechalo jen jako jedna z možností, asi nikdo by s tím problém neměl, ať si každý koupí, co mu nejvíce vyhovuje a co se mu líbí, o tom je svoboda. Bohužel, jde se cestou síly, uměle se zdražují spalovací vozy, u některých se nastavují nesplnitelné limity, aby se jejich výroba znemožnila, automobilky jsou nepřímo nuceny k tomu, aby fakticky poškozovaly spalovací vozy (limity zplodin, kterých je možné dosáhnout jen zmenšením nádrže a omezením výkonu, apod.) ve prospěch elektromobilů a k tomu nejrůznější dotace jak na elektroauta, tak i na dobíjecí stojany (divné, benzínky nikdo nedotoval a jsou všude), dotace ve formě využívání dálniční sítě zdarma a parkování ve městech zdarma, budoucí vyšší zdanění pohonných hmot (emisní povolenky), aby se provoz spalovacích vozů uměle zdražil a lidé se přinutili ke koupi něčeho, co jim sice nebude vyhovovat, ale bude to pro ně na chvíli levnější na provoz. A pak je tu samostatná kategorie lží o úžasných vlastnostech elektromobilů (pomalu se z nich dělá perpetum mobile), kdy upravují podmínky měření, aby to vyšlo a hezky vypadalo v katalogu a zamlčování nevýhod, které elektromobily z povahy své konstrukce mají.
Jo, mate castecne pravdu.
Opravdu věříte tomu, že se elektromobily nabíjí z 90% jen přes noc? Zamyslete se, proč se tedy buduje tolik nabíjecích stanic za dotace (bez nich by to zjevně nebylo životaschopné), když to podle té teorie vůbec není potřeba, protože 90% aut se nabíjí doma ze zásuvky? Ono na to opravdu stačí jen trošku přemýšlet, aby ty lži kolem elektromobilů člověk prokouknul.
Věřím, nicméně to platí pouze pro lidi s možností domácího dobíjení. Pro ostatní EV vhodné úplně není - aktuálně. Vycházím z dat o nabíjení z mých osobních aut. E-golf, stáří 3,5 roku, najezd 100 000km, nabijeni 99% doma na noční režim. Tesla stáří 1,5 roku, nájezd 95 000km nabíjení doma 77% - nicméně zde se bavíme o obrovské porci kilometrů které jezdím já služebně - dálky. Moje žena nikdy na nabíječce sama nebyla a to jezdí často. Průměrný uživatel nabíjí jen doma, má li tu možnost. I ceny u nejpoužívanějších stojanů - tesly, jsou různé podle toho jesli nabíjíte ve špičce a nebo mimo ni. Lidi jsou proti EV protože jsou jim vnucována, ne proto že by byla špatná.
To je málo, je třeba jej rapidně navýšit, aby to platil viník a nikoli obyčejný spotřebitel, který neplýtvá elektřinou a používá ji jen na provoz domácnosti.
jen vam zde nesedi to ze ev vyrovnavaji spicky protoze se naboji z 90 procent pres noc kdy je elektriny prebytek. sit zatezuji spotrebitele a firmy.
No na druhou stranu, pro těch pár nadšenců a joutubáků nemá cenu stavět servisy v každém městě, jako je to běžné u normálních aut.
byl jsem jednou v servise steslou pred koncem zaruky v 80000km. kontrola avymena pkabinoveho filtru. s golfem tam musim kazdych 20000km jinak papa zaruka a neboji se rict si o hrozne penize.
"tesla posune péči o českého zákazníka na vyšší level". tesla se nestará o své zákazníky z Ameriky. Jak bude teda vypadat péče o českého zákazníka?? Vyfakují je v češtině.
take vam pred zkoncenim zaruky vymeni vse na podvozku co vykazuje i minimalni vule a to vse zdarma? Tesla to takto v cr dela a neni nutne nic hlasit. vse delaji sami od sebe. VW me vrze od 40000/km ale tam jeto bezne opotrebeni silenbloku, nic zdarmajen platite.
Kdyby jich měly padesát , tak tenhle elektrošrot fakt ne .
Ten elektrošrot mě na servisu za 100 000 km stál jeden kabinový filtr a na "palivu" 50 000kc 🙂, což je násobně méně, než jakékoliv jiné auto co jsem dosud měl(pruměr byl cca 2kc na palivo a 1 kc na servis na km, rozdíl 250 000kc). Jsem rád, že může mít každý svůj vlastní fundovaný osobní názor 🙂. BTW píše se měli...
39
Sledujících
3
Sleduje
39
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vy tři jste se hledali, až jste se našli! Zrychlení z 0-100 není až tak podstatné, mnohem důležitější v běžném provozu je pružnost a ta bude s tímto motorem naprosto dostačující. Navíc v dnešním provozu, kdy jede souvislá kolona aut, vždy a všude, jsou nějaké špičkové výkony pasé.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To bych se opovážil oponovat, právě pružné zrychlení těchto aut je naprosto tragické. Zmáčknete plynový pedál, dlouho nic a pak hodně pomalinku něco začíná dít. Pokud jste na to zvyklý, asi vám to nevadí, ale já to hodnotím hodně negativně.
1 odpověď