1.1.2023 dopoledne. 150km z chalupy do Prahy, k Apolináři. Tam jsem zastavil před nemocnicí, průměrná spotreba 9,9l/100km a průměrná rychlost po dobu jízdy 136 km/h... 🤣🤣🤣 By mě zajímalo, v tomhle tempu, za kolik kWh by jela ta Tesla. Prakticky. 🤔
xko nevím těle trojka žere při 150 okolo 20kwh. Při 130 asi 18
...a za pár let mohou kupovat baterie nové...jak výhodné 😄
10kWh baterie se da koupit uz za 30 000 kc. Zivotnost je cca 6000 plnych cyklu 60 000kWh. Pokud vyrovnavanim site uporite i pouze 1kc na kWh(realne vsak vice), pak mate zaplaceno 2x. 6000 plnych cyklu znamena znamena vice naz 15 let 🙂...což neni zrovna krátká doba 🙂.
A v cem je to poblazneni? Ja v tom vidim spis zoufalost. BEV segment uz je naplneny a vic uz neroste, do toho cinska dotovana elektromobilita, tesla nema nahradni plan v podobe dieselove verze, ... .takze zoufale reseni.
Ale houby, to jsou cisly nepodložené blaboly. Jedna se o vyprazdnovani skladu stateho modelu, protože se blizi launch noveho Y.
Asi by bylo fér vynasibit těch 75% ještě efektivitou při výrobě elektřiny. Dohromady už to taková paráda nebude
Ale to je přece hloupost, to tam pak zapocitejte vyrobu benzinu. Kdyz pominu vse od tezby a transportu a benzinek a zase transportu...tak jen samotna rafinace 1L vam spotrebuje cca 1,5kwh elektřiny (tedy rafinace v CR = 6,5L na 100 je 10kwh...jen to je 70km v elektru 🙂...Tuhle diskuzi o ucinnosti nemuzete vyhrat...Nedostatky tam porad jsou ale hledejte jinde 🙂.
Vy tři jste se hledali, až jste se našli! Zrychlení z 0-100 není až tak podstatné, mnohem důležitější v běžném provozu je pružnost a ta bude s tímto motorem naprosto dostačující. Navíc v dnešním provozu, kdy jede souvislá kolona aut, vždy a všude, jsou nějaké špičkové výkony pasé.
To bych se opovážil oponovat, právě pružné zrychlení těchto aut je naprosto tragické. Zmáčknete plynový pedál, dlouho nic a pak hodně pomalinku něco začíná dít. Pokud jste na to zvyklý, asi vám to nevadí, ale já to hodnotím hodně negativně.
Topím dřevem suchým dřevem a to co píšete je pravda na nekvalitní uhlí a mokré dřevo a předimzenovaný kotel pak se buď přetápí nebo škrtí. A to je špatné topení. A to nezlepší ani nový kotel to je na obsluze. Je zváštní že tady skoro všichni topí dřevem a nejsou tady žádné smokové situace a jedu třeba na ostravsko a tam není vidět. Je pravda že jeden čmouďák zakouří obec. Ale zase přijedete odpoledne z práce a zatopíte tak třeba 10 hodin jste netopil a pak to chvilku kouří než se to rozhoří. No a to za tich 10 hodin pomalu prokouří automat a ještě spotřebuje elektřinu.
Presne o cem mluvim, uhli a predimenzovany kotel a je to pohroma a u nas je to pohroma.
Jsem ze šumavy tady se topí nejvíc dřevem a zima je tady pořád slušná a jezdím po celé republice a vidím to jak to vypadá. Ostravsko, Štětí, Praha atd. O kotlích je to nesmysl. Jen se nejsnáze straší lidi. Jsou hlupáci co topí co hoří ale to je vidět a cítit v naší obci do 4000 tisíc obyvatel žijem v údolí. Jsou lidé rozumní. Nic tu nesmrdí. Nezáleží na kotli ale co a jak do něj dáváte.
to neni pravda, pokud mate stary kotel na tuha paliva spojeny s radiatorem a bez akumulacni nadrze tak musite vedet jak to funguje. kotel prvni natapi sam sebe, pokud nema smycku a zacbe ihned natapet o radiatory, bude vzdy pomerne dlouho dehtovat. nasledne se roztopi a i stary kotel funguje dobre. problem nastava pokid je kotel stale.nalozen uhlim a voda v radoatorech dosahne maxima, dojde k uzavreni privodu vzduchu, nekvalitnimu spalovani a silnemu dehtovani. lide to tak ale delaji protoze na noc k tomu nemusi vztavat a vydrzi to horet az do rana. 5takovych sousedu a plne nalozenych kotlu uhlim zahali celou vesnici. je to u nas pravidlem kazdou zimu.
😂😂😂jako fór dobrý ....už můj děda někdy kolem let 1964-66 jezdil z vesnice od Slap do Prahy za synem, mým strejdou, se musel vracet večer do Prahy ....astmatik nemohl tam dýchat! Takže jasně tenkrát to bylo jiné....ale jinak hloupost!
A ja bydli na vesnici u prahy a kazdy den dojizdim Do hlavniho mesta. v zime je u nas na vesnici nedychatelno v praze je to snesitelne. stare uhelne kotle bez regulace teploty co umi jen priskrtit privod vzduchu a dehtuji. super co jde sousedum z kominu, nekdy nevidim na cestu.
Vzhledem k tomu že teslám upadává za jizdy volant, střecha, kola i se závěsama a praská podvozek plus spoustu dalších závad, jste si stoprocentně jist že ty výměny nejsou potřeba?!?!
Nesmite jezdit v Tesle z USA, chce to Shanghai nebo Berlín. Amící jsou lemplové a obcas neco nedotáhnou 😄. Ne nejsem si jist. Osobní zkusenost mám jen s jednou konktetni která mě stála ve 100 000km 1500 za kabinový filtr, jiné na tom můžou být hůre, zvlaste pak staré modely a zvlaste z USA. Ja jsem ale spokojeny.
6
Sledujících
1
Sleduje
6
Sledujících
1
Sleduje
Kudy z Prahy přes Hradec na OLC jedete po D1, to je mi záhadou...
Jezdím vrchem naprosto pravidelně. Asi za 3 hoďky zase pojedu.
Ano, musíte jet sakra rychleji, než 150... Protože jak vjedete do Phy, tak tam je 60-80, všude úsekovka, v centru semafory. A já teda ze stacionárního radaru pokutu platit nechci. Když vím, že tam je.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To nemá smysl 😄.
1 odpověď