ať si každý jezdí a staví jak potřebuje, důležité je bezpečně dojet, já jsem prostě zviklý 500km nestavět v 90%, samozřejmě to někdy s ohledem na děti nejde, ale stavět po 200km fakt nemusíme ani s nima. A přesto najezdím minimálně 50 tisíc ročně jen v autě, zaplať pánbůh bez nehod, klepu na dřevo, jinak ty povinné pauzy jsou po 4,5 hodinách jízdy ju !-) Jinak nemám osobní zkušenost s používáním elektroauta, ale kamarád v DE Teslu S má jako několikáté auto v rodině, ale na delší cesty vždy volí V-klasse nebo S-klasse nildy ne Teslu, právě kvůli zdlouhavému nabíjení ........ tak nevím
My jsme měli Golfa mk7 kombi, koupili teslu model Y a po 3 měsících golfa prodali, tesla se svym dojezdem kolem komína nám zaručí že pro celoroční jízdy nepotřebujeme nikdy nikde po cestě nabíjet, protože jsme z domova nebo z chaty nabitý dostatečně, vyjímečně na návštěvě u příbuznejch když tam nebo zpět jedeme s přívěsem nebo ještě přes něco, na čezech a podobně jsem se nabíjel asi 3x za tu dobu, a na ty delší cesty tak holt nejsem v HR za 10,5 hodiny ale za 11, to v kontextu celého roku nemá žádný vliv
výhledově bude kvůli mimču potřeba druhé auto a stoprocentně to zase bude bev, duše by chtěla model3 performance, ale vím že to nepotřebuji, takže možná něco menšího jako bmw i3 nebo kona :-)
prosím Vás a jaký dojezd má ta Tesla při rychlosti 150-160km/h ........ já jezdím po Německých dálnicích i do Chorvatska docela dost a takhle rychle jsem Teslu ani jiné elektro auto jet neviděl ...... to by jste byl bez šťávy velmi rychle, tohle je ta pohádka, já při takovéto rychlosti ujedu s daleko větším autem 600-700km bez problémů, čili těch 900km si dám s jednou zastávkou na dotankování a ještě mám na půl cesty zpět, s Teslou tak 3x minimálně ........
Jo jo jezdím chorvatsko na 4 zastávky (od Prahy do Biogadu) většina po 15-25 minutách v Mariboru u mekáče většinou delší protože dáváme větší jídlo, kafe záchod dalo by se to jet na 3 zastávky ale právě bych musel pomaleji, raději 4 a jedu normálně
K vašemu způsobu cestování bych jen dodal že pokud takhle zastavujete tak jste nebezpečí pro posádku i své okolí bez ohledu jaký na to máte názor, to je prostě fakt, ty pauzy u profi řidičů jsou z nějakého důvodu 😉 i tou A5 potřeboval každý dvě hodiny někdo čůrat nebo svačit a u toho mekáče v mariboru jsme byli taky... uznávám že ty zastávky byli rychlejší než 15-25 minut ale na počet bylo nakonec možná o jednu víc 😉
Jo a jezdím 2x ročně obytňákem do Itálie a v Rakousku na dálnici předjíždíme vždy hodně Tesel (mj.). Jedu s ním 120 - max 130 km/h... Syn je jednou, jak se po cestě nudil, počítal a pamatuju si že jich bylo víc jako 10 - jen za Rakousko...
Ono v EV se dobra spotreba tvori trochu jinak nez ve spalovacich... a ano kdyz jedete 110-120 tak je ta spotreba bozska ale me to treba nebavi takze jezdim normalne 130-150 🙂 je to o vlastni volbe a o tom co kdo od toho chce a ne o nejake nutnosti ze musime jezdit 110-120 😉 a jeste k te ceste taky zalezi kdy jeli, pokud jeli v cervenci na sobotni turnus s celou evropou tak je to mozne, ale v tomhle casovem okne bych to nejel ani spalovakem, a ano v HR je desna nabijeci infrastruktura, protoze to blokuje HR vlada, takze ten problem s celou evropou jedouci v jeden den se tam jeste zesili, pak bych tem 20 hodinam veril, ale staci nebejt blazen a jet o den drive nebo pozdeji nebo jinej mesic a problem neni...
To opravdu není fantazie, ale reálná zkušenost mé známé z min týdne. Není tam vymyšleno jediné slovo! S tou aplikací to ona tak pochopila, nicméně dobíječka nefungovala a museli jet jinam - to je fakt (důvod ona přesně nevěděla, jen hádala)
Jen jsem zapomněl dodat že po dálnici jeli rychlostí 100 - 120 km v závislosti na sklonu (z kopce/do kopce).
Ale notak, v HR jsem byl jen letos 2x, jednou spalovakem(A5 6 valec diesel) jednou teslou, jestli to bylo o hodinu delsi (cil biograd) tak je to moc, a teslou jsem to kalil 150-160 abych uz byl doma jen co vzdycky tchan usnul, kterej chtel jet podle predpisu
Ano rodice, rodice, rodice, dnes u si rodic musi delat pripravu, kdyz chce aby deti umely… protoze ve skole se nic nenauci a ukoly nemaji… ucebnice jsou k nicemu, takze prvne projit nabidku cvicebnic, vse si pripravit, aby to dite mohl doma naucit a nechat ho procvicit…
Tak nejdřív píšete že blbců bude přibývat a ted píšete že s dětma je moc práce 😄 to si musíte vybrat mladá pani, s dětma je práce a pokud chcete aby z nich něco bylo a byli k něčemu tak si s nima tu práci dát musíte a nemůžete čekat že státní školství to udělá za Vás.
No to je velice moudre rozhodnuti. Jen zaky nezatezovat premyslenim, aby meli vic casu na mobil. tam najdou vsechno - od porna az po agresivni hry. Jen tak dal a blbcu bude pribyvat a o to asi jde.
A víte že rodiče můžou omezit čas a konkrétní aplikace které na mobilu dítě má a tráví ? to že to rodiče nedělají je čistě jejich problém a nezájem 🙂
To není pravda, Vláda mohla rozhodnout že se to týká všech dětí, nejen těch nově narozených.
A jak by jste si to představovala že se to bude všech týkat, když už ted se ta rodičovská vybírá jako holubník, každý člověk na rodičovské dovolené si sám nastaví měsíční sumu kterou bude dostávat, nemyslím si že by se dal najít klíč který by uspokojil většinu a zároveň by nepřinesl brutální administrativní zátěž a tedy další náklady s tím zvýšením spojené.
Když to před pár lety udělal babiš taky mu všichni nadávali, prostě nějaké datum je rozhodné a vždyt je to fuk, my osobně jsme měli termín 7.1. a malej se rozhodl že vyleze už 15. 12. a tohle nás fakt nenapadlo řešit, samozřejmě nějaké vtípky na to téma padli ale vždyt je to jedno 🙂 důležité je že jsou ty mimča zdravý a na pár korunách nesejde 😉
Problém je, že když chytne vadná baterie v elektromobilu, tak hoří obrovský akumulátor (žádná AAA baterie) a značně široké okolí je ohroženo...
A kolik lidí je ohroženo když exploduje 50 kilo benzínu ? to je přece taky značné okolí, navíc baterie hoří chemicky a ne plameně, a znovu tady máte článek o požerech aut z roku 2007 kdy neexistovali EV:
2000 aut v roce 2006 hořelo v české republice, 8% z toho nehody 10-12% vandalismus a zbytek technické poruchy, to je tedy 1600 samovznícených aut se spalovacím pohonem v České Republice v roce 2006, a EV v česku za celou historii se samovznítilo 1 a ještě samo domo přestavba, já beru, že jsou EV těžší že je blbý že to tlačí EU, že po nehodě musejí do kádí, ale člověk kterej se bojí že uhoří v EV a spalovák mu přijde OK je prostě blbec.
Kdyz tady ctu ty diskuze tak me fakt bavi jak lidem prijde bezpecne jezdit s 50 kilogramy vybusniny nebo horlaviny pod zadkem ale pokud jen z dalky uvidi elektromobil tak maji pocit ze se samy okamzite vzniti 🙂 pritom v cesku se samozvnitil presne 1 elektromobil a jeste to byla samo domo prestavba, ale kolik kombajnu a traktoru shori behem zni to nikdo neresi... taky tu nekdo psal o vymene baterie a cene, nedavno jsem videl porovnani vymeny baterie u Tesly a motoru v Octavii RS, prekvapive baterie v tesle byla levnejsi 🙂 ale ono to tady asi nema smysl vysvetlovat...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jedinej opravdovej pravicak (ekonomicky) z tehle bandy je Zahradil, ostatni z pravicove politiky pouzivaji jen populisticke zkratky nedulezitych kravin, ale ekonomicky maji blize levici, nechapu proc se s nima vubec zahazuje 🙁
1 odpověď