Kdyby se tak z toho podařilo konečně jednou pro vždy odstranit takovou tu bídu té doby. Začal bych třeba motorem do V napříč, obsah alespoň litr, spíš 1200, kardanka, rozšířit vidle vepředu i v vzadu a nasadit poradny kola a pneu. Sem tam nějaký detail jako odkaz na původní půllitr, sem tam nějaký dobový cool ptákoviny (lehce konusovy koncovky výfuků, zahnutý lehce nahorů a lehce od sebe). Tohle na obrázku mi teda žádný větší cukání nezpůsobuje 😀
Az nad tim zacnete realne uvazovat..tak gryndyl s elektromobilitou nema vubec nic spolecneho se zachranou planety...!!
To je jen zacatek noveho socialniho usporadani a omezeni obycejnych lidi..
Neexistuje zdroj ktery by nakrmil v Evrope vsechno elektrinou...
Lidi je jako sratttcek...aut jakbysmet.....je treba vse omezit a redukovat...
Jen otázka, Gryndyl- to je nové vyjmenované slovo po "R" nebo po "D" 🤔
Jaké je průměrné stáří aut u nás tak se nedivte 25 letům a někdy jsou v dobrém stavu záleží kolik lidí to auto mělo v rukách.
Chtěl jste říct: Výjimečně jsou v dobrém stavu.
25 let staré auto s průměrným najezdem úměrným tomuto věku bez renovace či drahého a velice komplexního servisu prostě nemůže být v dobrém stavu 😄. A prosím netahejte tu na mě tu přehlídku vraků, co brázdí silnice v ČR.
Zajímavý článek, má ale jednu chybu. Pokud průměrný řidič v Česku ujede ročně 20 tis. km, tak to neznamená, že by denně ujel 50 km. Ale auto používá k jízdě na dovolenou, případně na chatu. V tom případě je mu tabulkový dojezd na dvě věci... a spalovák je lepší volba.
A to pomlčim o výdrži baterky.
Spalovák si mohu koupit na penzi a mít ho klidně 25 let ( pokud nejsem rentiér etc. )
Elektrika stále není pro průměr, což dokládají statistiky.
No že by za ta léta prodejů elektromobilů bylo známo nějaké systémové selhávání baterií, o tom jsem ještě neslyšel. Zatím spíš vnímám překvapivě vyšší životnost než byla původně očekávána.
No ale ten spalovák po 25ti letech, to je čistá utopie tím jezdit běžně😄. To nemůžete myslet vážně. Sám se starám o jedno povedené, kvalitní auto z německé produkce (2.0 benzín, turbo, přímý vstřik, R4, EU4), má šestnáct let a 300K km (z toho 170K je mých a to s velmi striktním a detailním servisem včetně rozsáhlé prevence). Provoz takového kousku je pouze srdeční záležitost a hobby, ekonomicky to absolutně nedává smysl a pochopitelně k němu mám ještě rodinné auto na denní ježdění.
No já tu koblihu nejedl. Ty asi často.... popisuješ detaily...chutě... atd. Tak se přiznej. Hraješ tady tvrdého fialovce a jsi zatím šašek.
Ale jedl jsi ji, tvůj guru agent STB je rozdává na svých akcích pro přesvědčené 😄.
A ANO (😄😄😄) i já kdysi dávno zkušenost s tímhle shitem měl a jako poučení pro zbytek života to bylo naprosto dostačující ❤️
Posílám lásku, snad i tyto nebohé ovečky jednou pochopí, že bez práce ty koláče prostě nebudou a od vrchního kapitalistického něcojakooligarchy tuplem stopro nepříjdou 😀
Ten půjde za koblihu. Za takovou tu lacinou, vošmelenou na kterou skočíš v albertu hladovej po práci. Na první pohled totiž vypadá dobře a věříš jí to, utratíš za ní prachy pln očekávání a pak se setkáš s realitou. Těsto gumový, hnusný, bez chuti, náplň řídká, laciná s pachutí konzervantů. No v půlce "zážitku" s ní práskneš do popelnice a máš z toho zkaženou náladu až do večera.
Jo, za tu by mohl jít no 😄
Bezpečnostní předpisy nic?Všechny, co s tím souhlasí, bych tam nastěhoval.
Ale tak to není zase tak vzácný úkaz (benzinka v baráku), nejčastěji takovou benzinku navštěvuji v Turnově (tuším Robin Oil), je tam dlouhá léta a vše tam funguje jak má, na Žižkově mě taky jedna taková napadá. Ale potkal jsem to i mimo Čr a ne jednou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
🤣🤣🤣 Tak to řekl ten pravej. Hoďte na něj někdo už konečně deku a zavřete ho do blazince. Dědka plesnivýho ožralýho. Z tý ostudy, co tu napáchal se vzpamatovávám ještě dnes. Ks*ndl odpornej.