No jedno je jisté,
nejdřív se musí zasadit semínko,
jinak nic nevyroste
a semínko inflace zasadila Babišova vláda,
strukturu rozpočtu zdevastovala Babišova vláda
a energetickou krizi tajila Babišova vláda
a kdyby nekrachla BE, tak to tajili až do výměny vlády.
Ve své podstatě, splácíme to slavné Za Babiše bylo líp
když se na to půjčovalo!
Souhlasím. Velký podíl na současném stavu financí má Babišova vláda, která že státní kasy rozdávala peníze pod záminkou pomoci v době covidu. Vše bylo na dluh, který se musí splatit. Ekonomové pouze to používají termín vrtulníkové peníze.
Moc hezky napsané. Souhlasím s článkem. Bohužel pokus EU o přechod na bezemisní dopravu má zatím přesně obrácený efekt. Nabídka malých lehkých vozů značně prořídla a to co v nabídce zbylo je řádově o sto až stopadesát tisíc dražší, takže se většině lidí ztížil přístup k novému vozu s lepší emisní normou. A bude hůř. Elektro auta levnější nebudou jak nám tvrdí, protože už teď je nedostatek surovin na výrobu baterií a to se zatím elektroaut vyrábí jen zlomek toho co je v plánu.
Z 20 vteřinového videa těžko posoudit že jde o nepřiměřeně dlouhé předjíždění. Podle mě rychlost předjíždění byla dostatečná. A to že předjíždí více aut najednou není chyba přejíždějícho řidiče, protože se nemohl dřív bezpečně zařadit. Musel by se nacpat do malé mezery mezi kamiony a vytvořil by tím nebezpečnou situaci.
Dobrý blábol. Zvlášť jsem se zasmál u názoru že je elektromobilita konkurence schopná. Ceny elektromobilů jsou dost vzdáleny od cen ostatních vozidel. Pro většinu lidí je a bude elektromobil nedostupná záležitost. Bohužel díky přenášení nákladů na vývoj do cen nových vozů se spalováky, stávají se i tyto nedostupné pro spoustu lidí. Následkem toho stárne vozový park napříč celou Evropou. Elektromobil ztrácí rychle svou hodnotu hlavně díky degradaci baterií. Koupit ojetý elektromobil je sázka si loterie, protože do baterie nikdo nevidí a její cena je na úrovni asi dvou třetin ceny vozu. Dalším velkým handicapem je hmotnost. Na druhou stranu nemyslím si, že pohon na elektřinu je úplně mimo realitu. Bohužel kámenem úrazu jsou baterie. Pokud se podaří vyvinout levné a lehké baterie s dlouhou životností, tak věřím tomu že to má budoucnost.
Je to rebel! Je fajn že v PS zazněl taky jiný názor reprezentující alespoň nějakou část obyčejných lidí. Problém je že neválčíme s virem, ale s lidskou blbostí. Na jaře jsme to hravě zvládli, protože měli všichni strach. Teď jsou všechny vládní omezení k ničemu když je velká část lidí nedodržuje (nenosí roušky, pořádají firemní a jiné večírky). Oficiálním číslům také moc nedůvěřuji, ale pod přátel ze ZZS, nemocnice a pohřební služby vím, že situace není vůbec dobrá. Lidé nechtějí dodržovat opatření, která jsou tím pádem neúčinná a zároveň se většina nechce nechat očkovat. Tak to vypadá že se v tom budem ještě dlouho plácat. Chybí nám pokora a úcta k druhým nebo alespoň k práci druhých. Smutné.
48
Sledujících
0
Sleduje
48
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Svět bez kamioňáků: Na silnicích bezpečno, nikde kolony, bohatí občané, protože nemusí platit nekonečné opravy, zboží se vozí vlakem, elektricky a ekologicky. Já to vidím jako ráj, co vy na to? Dnešní "profesionálové" nikomu chybět nebudou.
19 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Halásku to musí být hodně slušný materiál co hulíte. Zkuste si jednou na 24 hodin stoupnout k nákladové rampě obchodu kam chodíte nakupovat a spočítejte si kolik kamionů tam musí denně přijet aby bylo všeho dostatek v regálech. A to vidíte jen jeden konkrétní obchod. Co potom centrální sklad. Ty kamiony nejsou na silnicích proto, že pár chlapů baví řízení, ale proto aby lidé jak jste vy měli každý den co úst, na sebe a co do nádrže auta. Zakažte kamiony na týden a nejpozději za dva dny budete brečet hlady a do týdne máte rozvrat společnosti.
2 odpovědi