Hlavně Ukrajina zarazí jen ruský plyn, nechce financovat válku. Takže ostatní tranzitovat mohou, dokonce Fico může kupovat Ukrajinský plyn jenže jako správný vázal Rusácka chce jen ruský.
Ukrajina nic nezarazí. Gazpromu končí smlouva na tranzit. Narozfil od Ruska, tak Ukrajina mezinárodní smlouvy dodržuje.
Taky se podívejte kdo si v Kanadě pořizuje elkotroauta a kdo spalováky. Farmář v pustině spalovák, měsťák elektro. Zdroj elektřiny - Uhlí, ropa atom, voda. Vše mají.
Zdroje energie nejsou problém ani u nás, dokážeme si ji vyrobit z více zdrojů. Kanada má jasný plán odklon od spalovacích motorů, otázka zůstává stejná, když my se tady budeme snažit je za každou cenu vyrábět dál, komu je budeme prodávat ve světě?
Cely ostatni svet. Voni Africani nebudou porad jezdit na velbloudech. Rozsireni EV zalezi na infrastructure a tu zatim nemame ani my.
Rozvojové země mají ale úplně jiné potřeby, potřebuji co nejlevnější auta bez ostatních technologických a bezpečnostních vychytavek, v těchto zemích jsou běžné auta bez airbegu. V Evropě se vyrábí auta s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníka, kam je tedy chcete prodávat? Známý bydlí na sídlišti a elektromobilem jezdí Praha-Ostrava,žádný problém s cestováním nemá.
Vážně? Po odstavení uhelek to budou zachraňovat plynovky. A zemní plyn EU dováží. EU nebude nikdy energeticky soběstačná. Vždy bude dovážet. Ropu, plyn, FVE, větrníky.. EU se musí starat, aby měla sama co vyvážet. Namísto nereálných snů o energetické soběstačnosti.
Přesně tak, EU by se měla snažit aby měla co vyvážet, proto nechápu, proč se snažit za každou cenu vyrábět spalovací motory pro auta, když nebude žádný trh mimo EU, který by o ně měl zajem. Jinak v příspěvku není zmíněno, že státy EU budou soběstačný ale píšu, že budou samostatný. Elektrickou energii umíme získat z více zdrojů, ropu získat neumíme.
Ano máte určitě v něčem pravdu. Musíme jako Evropa držet krok s velmocemi
Nemusíme nic😉. Jen je potřeba se rozhodnout, když tu budeme něco vyrábět tak si říci komu to taky budeme ve světě prodávat. Nebo si říci ok, budeme to vyrábět jen pro sebe, do světa to není potřeba vyvážet ale uživí takovýto přístup zlaté platy v automobilovém sektoru?
Opravdu se mi líbí jak všichni ty manažeři a politici, kteří berou stovky tisíc měsíčně jsou překvapeni až vyděšeni z toho, že to lidi nekupují. Racionální spotřebitel nemá jediný důvod to kupovat. Kvůli tomu že to má u výfuku 0 emise Co2 si to koupí pouze pár bohatých nadšenců. No a pak už tady máme pouze státní instituce a veřejné instituce (které to mají dáno befelem) a právnické firmy (které na to mají dotace).
Podívejte se na trhy v Kanadě, USA nebo Číně. Všichni se odklánějí od spalovacích motoru. Komu pak naše automobilky budou auta prodávat?
Já absolutně nechápu, kdo neustále tlačí na to zelené šílenství. Drtivá většina lidí si nic takového nepřeje a už vůbec ne, aby je někdo nutil kupovat auto na baterky.
Nejvíc emise tu jede Čína a USA. To mi hlava nebere proč se EU snaží tak moc snížit dalších nepatrných pár % na emisích, když ve výsledku je to jak plivnutí do oceánu. Místo toho tu raději necháme zkolabovat automobilový průmysl.
Aby jsme se nedivili, až Německo bude chtít z EU ven jako Anglie.
Proc by mělo jít o zelené šílenství? Státy EU se musí spoléhat na dodávky ropy, nebylo by lepší být samostatný a elektřinu si můžeme vyrobit my. Druhá věc Kanada, USA i Čína se od spalovacích motoru odklánějí, komu ve světě pak budou evropské automobilky takové auta prodávat?
7
Sledujících
3
Sleduje
7
Sledujících
3
Sleduje
Tak Evropě zmrzne zadek, vy hrdá západní socko z USA. Takové primitivní bláboly.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Že v Evropě zmrzneme slyšíme od ruske propagandy už 3tí zimu v řadě a zatím se nečekaně nic nestalo.