Pokud používají MSFS, pak je to jen na hraní, v článku píšou něco jiného, ale grafika spíše ukazuje na MSFS, takže je to jen na hraní.
Tyhle kokpity většinou jedou na ProSim737, MSFS se používá pro vizualizaci. Letový model jde kompletně obejít, dřív se takhle do FS řešily třeba vrtulníky, teď to MS používá na blbiny typu ornitoptéry z Duny (ale stejně tak to můžete použít tady, FS vidí letadlo bez letového modelu, dostává informace jak s ním má hýbat a výslednou grafikou krmí projektory, zbytek si řeší na vlastním počítači ProSim.
ProSim na svou 737 i A320 má oficiální certifikace, na část výcviku se to dá použít.
ano většina může opět poděkovat bezohledným sobcům a neschopné policii je dostat ze silnic za instalaci buzeračního zařízení....
To je stejně jen zástupný problém, ten se vyřešil nasekáním retardérů před každý přechod. Spíš zatlačili developeři, je tam příliš luxusního bydlení (a další se staví) na to, aby vám plebs blokoval ve špičce cestu. A ulice je tak úzká, že ani sedmičkový bavorák s majáčkem tenhle problém nevyřeší.
Podle té fotky to vypadá na to, že odstraňují starou barvu, tedy ten laser je v tomto případě něco na způsob Hi-Tec horkovzdušné pistole, která tepelně tu barvu zlikviduje a ona sama odpadne a prakricky se při tom nezahřeje to z čeho se odstraňuje. Dobrá inovace.
U laseru nic neodpadává, rovnou se to vypaří. Odstraňuje se takhle třeba i rez, viděl jsem i firmu co tím čistí ze zdí atd. saze po požáru.
Zaprvé je to přetlak (Kabina vůči okolí), vztlak drží letadlo ve vzduchu.
Za druhé pokud to nebylo moc vysoko (nízký tlak venku), tak je v pohodě mohl otevřít!
Ve výšce, kde to jde, každopádně nemůže nějak fatálně ohrozit letadlo ani cestující. Tlak vzduchu je dostatečný pro dýchání a sebevrah v nejhorším možném scénáři dokáže částečně poškodit výškovku (polovina zůstane nedotčená), když se o ni po výskoku rozprskne. Nic, co by bránilo bezpečnému návratu na letiště a nouzovému přistání.
Moje noční můra. Letadlu vcelku věřím, ale to že někdo může zatáhnout za páku a všechny tím zabít je pro mě šílený.
Otevřít jde jen když není v kabině přetlak (dveře i nouzový východ se otevírají nejdřív kousek dovnitř a teprve pak jdou otevřít úplně). Na dveře v cestovní výšce tlačí nějakých 12 tun, na menší nouzový východ řekněme půlka. Takže pokud sebevrah není Superman (který 1) lidi zachraňuje a 2) by stejně urval držadlo a dveře tam zůstaly), můžete být v klidu.
To jako vážně? Velmi jednoduchá křižovatka, pokud se Vám zdá nebezpečná tak si naopak myslím že to největší nebezpečí jste Vy,měl by jste opravdu zvážit vrácení řidičského průkazu než někde způsobíte (spolu s autorem článku) katastrofu.
Když budou značky všude, tak jednoduchá je. Když by jako na obrázku zůstala jen značka hlavní silnice z pohledu modrého auta, je to o bouračku. Řidič modrého s klidem pojede, protože je na hlavní, řidič zeleného to má stejné, ať už platí pravidlo pravé ruky nebo hlavní silnice. Ale řidič červeného, pokud si náhodou podle siluety nevšimne značky na té užší silnici, si bude myslet, že má přednost zprava a pošle to tam.
Je to hnus. Pravidelně se mi v létě stává, že jsem jel za osobním autem, z jehož výfuku vycházel odporný smrad znemožňující otevření oken. Pokud jsou ale na celou republiku k dispozici 3 mobilní měřící přístroje a z tohoto jednotlivého případu vyplývá, že 1/3 vozidel škodí zdraví víc než by mohla, tak je vidět, že dodržování zdravotních limitů není priorita 🙁 Samozřejmě je otázka, jak by statistika vypadala při rozsáhlejších kontrolách..
Ne 1/3 vozidel, ale 1/3 vozidel s velkou šancí na úspěšný odchyt. Staré modely naftových aut, to, co vypadá, že bude mít stovky tisíc najeto a to, čemu se z výfuku občas vyvalí černý mrak.
Když si vzpomenu na chlapy, který unesli a mnohokrát znásilnili ženskou a chtěli si ji nechat jako sexuální otrokyni. A pak nejspíš zabít a najít si novou. A ty dostali 8 a 6 let. Přijde mi trest pro tohohle troubu, kterej jen napsal mail a nejspíš nedomyslel následky svýho jednání příliš tvrdej. Ano je to pako, ale veřejnoprospěšky by mu za mě slušely víc. A klidně hafo hodin.
Troubovi hrozí od půl roku do tří, s tím, že nejspíš skončí s VPP nebo podmínkou. Těch až osm natvrdo je za věci typu hlášení bomby v nemocnici při nouzovém stavu nebo způsobení škody velkého rozsahu (desítky miliónů a výš).
8 let za tohle a za znásilnění pomalu menší trest, vtipné zákony naší země, vlastně celý stát je jeden velký vtip.
Sazba je půl roku až tři roky. Na maximum 8 let jsou trošku přísnější podmínky (škoda 10 miliónů a výš a nebo to udělat za nouzového stavu). Prostě kdyby se mu povedlo anonymem stopnout třeba na den provoz na Ruzyni.
...doplní se palivo a pořádně se utáhne víčko nádrže 😄.
To teče přepadem z nádrže, normálně je to pojistka třeba pro případ, že se při tankování nezavřou ventily při dosažení maximální hladiny. Lepší to rozlít na plochu, než přetlakem roztrhat nádrž.
No a nebo se stane to co nejspíš tady, natankujete plnou a zapomenete, že letištní nádrže jsou v zemi a mají třeba o 10 stupňů míň než je venku na ploše. A kerosin když se ohřeje, tak trošku zvětší objem - takže vaše plná nádrž je najednou víc než plná.
Spíše jim odešel jejich sponzor. Zadarmo tam rozhodně nechodili, alespoň tedy ti organizátoři, pár pomatených biomatek s potomky tam bylo zdarma 🙂.
Ten jejich německý organizátor má teď trošku problémy, s akcí "vandalismem za záchranu klimatu" to poněkud přepískli a za Braniborskou bránu půjde před soud...
Ti si z nich dělají vysloveně legraci 🤣 co bude příště??? Přijdou si pro ně jako Teletubbies???🤣
Tak ony se na to ty muslimské hadry krásně hodí, tohle už používala třeba i britská SAS. Nikdo nepozná, jestli je pod burkou škaredá ženská, hezká ženská a nebo třeba voják speciálních jednotek ve vestě a s útočnou puškou. Dokud se nezačne střílet.
A v Izraeli se ani nemusí za ženu převlíkat chlap, je jich u speciálů dost. Takže stačí šátek, ten hábit až na zem a pod něj vesta a UZI.
Tý jo to bylo nějaké dlouhé rameno 😲 a napočítal jsem asi 8 náprav možná 9 tak ten skoro největší ale těch 750t je to co zvedne né kolik váží to vozidlo.Taky jsem to hledal a jediné co jsem u 9 nápravového našel bylo ca 200tun což je nějak moc na ty nápravy-proto možná ta demontáž.
Jasně, tuny co tady píšu jsou nosnost (takže jeřáby LTM 1750, LTM 11200). Jinak hmotnost jeřábu v přepravní konfiguraci je prakticky vždycky počet náprav krát 12 tun (tuším že maximum na co jde sehnat plošná výjimka, alespoň zemědělci těch 12 tun na nápravu povoleno mají).
Fakt jsem nikdy neviděl montáž ramene v místě třeba na stavbě😆 to by zákazník vysolil milion navíc a ani by nemrkl😀. Jestli vy jo tak pošlete odkaz na to video
U nás jsem to taky nikdy neviděl, vždycky jezdí na těch 12 tun na nápravu a tam to není potřeba (jediné co se nevejde do limitu 12t je od Liebherru ten jejich 1200t jeřáb a ten mají nejblíž Němci, u nás nikdo).
Jinak tady jedna 750t Odkaz Potřebuje to speciální podval, jinak se všechno zvládne bez pomocného jeřábu asi za půl hodiny.
Německo, tahali s tím někde v centru města pumpu na beton, pod kterou se urval kraj stavební jámy.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud jde o ty rezoluce, tak s ním v podstatě souhlasím, 720 lidí s platem 10 tisíc euro měsíčně tráví většinu času schvalováním věcí ve stylu "nelíbí se nám, co Rusko dělá, takže jsme se rozhodli napsat tento rozhořčený otevřený dopis, kde vyjadřujeme naši nespokojenost s tím, co Rusko dělá, a přání, aby s tím někdo něco udělal. A pokud se tak nestane, jsme zcela připraveni napsat dopis další, možná i s kulatým razítkem. Modrým."
To je podpora jak v tom vtipu, jak na prvním obrázku vojáci pod obrovským útokem řvou do vysílačky "potřebujeme leteckou podporu" a na druhém nad nima letí cessna s transparentem "jsme s vámi, to dokážete"...