... a průměrný Čech by skákal radostí, kdyby měl zaručenou možnost jít do důchodu nejpozději v 65 😄. Spíš by mě ale zajímalo, jak velké jsou ty čínské důchody v porovnání s příjmem že zaměstnání. Ono to nemusí být žádné terno jít dříve do důchodu. V práci vás v klidu vyhodí a nahradí mladšími a, pokud máte důchod, který vás neuživí...
Zásadním problémem je, že si žádný z úředníků nikdy nemusel na svůj plat sám vydělat ani korunu. V Bruselu vyrostla fabrika na úředníky. Většina z nich navíc nemá nejenom kontakt s realitou, ale ani životní zkušenost, protože se tam za teplým v kanclu tlačí hned že škol.
Dieselgate byl většině uživatelů jedno. Věděli, za kolik reálné jezdí. Ale autoprůmysl přecenil své síly a v touze zahojit se vsadil vše na jednu kartu. Nečekal ale podle mě, že EV budou až takový problém. Že jsou s klasickým autem až natolik nestejné, že budou jejich vývoj a výroba neekonomické a navíc nebudou zákazníky většinově přijímány. A to ještě nenastal čas "E-gatu", což bude ještě větší průšvih než Dieselgate.
Pan Komárek se zřejmě už několik let neodlepil od počítače. PHM byly podle mé zkušenosti v Rakousku levnější naposledy někdy před COVIDem. Rozdíl sedmi korun za za litr není nic. V Rakousku je rozdíl mezi pumpou na dálnici a pumpou hned vedle bez problémů 50 centů. Ve Slovinsku minimálně 20 centů. Pokud mám na hranicích v ČR naftu za 33 - 34 Kč a v Rakousku za 1,54 EUR a více, skutečně se nevyplatí natankovat doma? Dneska už opravdu může psát každý Jouda
Článek určitě není hodný zkušeného karavanisty, jak uvádí nadpis. Papírové parametry jsou fajn, ale každé auto se s karavanem chová jinak. A překvapivě to musí být o největším výkonu motoru (např. Fiat Freemont s naftovou 1.9 měl na kouli velmi málo) ani o tom krouťáku (atmosférické benzíňáky nemají krouťák srovnatelný s diesely a přesto dvoulitry karavan odtáhnou bez problémů). S klidem rostoucím ruku v ruce s rozvorem souhlasím, nastává pak ale problém s parkováním - bez moveru celkem problém. Chce to prostě vyzkoušet.
Design jak z devadesátek. Vysoké, hranaté, takže to počítám bude i s tou 1.5kou líné a užrané. S Joggerem bych to nesrovnával a nemyslím si, že by si ta dvě auta měla nějak zásadně konkurovat. Pokud má tohle SWM zvýšený podvozek, může ale zaujmou někoho, kdo potřebuje auto na práci za slušné peníze - přehodí ho na LPG a jako montážní auto může dávat smysl. Pokud se tedy při takovém zacházení nezačne rychle sypat. Na druhou stranu, za ty peníze si pak možná raději koupí jetou dodávku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to začarovaný kruh. Buď musí klesnout ceny nebo se zvýšit příjmy (což bude opět tlačit na růst cen), jinak půjde česká produkce i obchod nadále dolů. Prostor tam (zejména u obchodu) je. A nemalý. Chybou bylo, že se daň z neočekávaných zisků uvalila jen na vybrané obory. Kdyby se nechala působit plošně, mohli jsme mít ceny v obchodech někde jinde, protože by si všichni (a zejména obchodníci) rychle spočítali, jestli je lepší zaplatit vysokou daň nebo snížit marži a mít spokojenějšího zákazníka a vyšší odbyt.