Možná by někdo měl šéfy odborů ve VW (a asi i leckde jinde) probudit a říct jim, který je rok, a ukázat noviny včetně novin staršího data, aby si přečetli, co se už pár let děje. Pak by třeba pochopili, že bojovat proti VW je nesmysl a, pokud chtějí vytáhnout do boje, musí objednat autobusy a vyrazit do Berlína a Bruselu.
Možná by někdo měl šéfy odborů ve VW (a asi i leckde jinde) probudit a říct jim, který je rok, a ukázat noviny včetně novin staršího data, aby si přečetli, co se už pár let děje. Pak by třeba pochopili, že bojovat proti VW je nesmysl a, pokud chtějí vytáhnout do boje, musí objednat autobusy a vyrazit do Berlína a Bruselu.
S tímhle brandem bych se jako zákazník obtížně ztotožňoval. Staré Jaguary se mi (až na výjimky) líbily- a to včetně loga. První změna, která mne neoslovila, byla změna sošky na masce za plochý motiv "kočky". Ale chápu to, že důvodem byla bezpečnost při kolizi s chodci, cyklisty atp.
Vy snad nejste duhový 🙂🙂🙂?
Ale vidím to stejně 😉
Vždyt by si mohl celý jejich kmen žít jako prasata v žitě kolik mají nerostného bohatství, ale většina populace je momentálně zaostalá a takoví lidé se dobře ovládají, takže není vůle kmen vzdělávat a Ti, kdo inteligentní jsou, zdrhnou pryč.
Přesně tak. Je to smutné, že i ti Arabové jsou v tomto ohledu chytřejší. Kdyby dokázali lépe nakládat s tím, co mají, mohli by na tom být podobně.
Tak to je asi vase poskedni auto spalovaci v tom prupade, protoze diky pokutam za nadmerne emise co2 se jine motory uz v podstate delat nebudou
Neděste mě 🙂. Ale ne, Dacia sice dělá generace od generace hezčí auta, ale co odvezete s motorem 1.2? Za naftovým Dusterem jsem vozil bez problémů karavan, vytáhnu s ním plný přívěs dřeva z lesa, kubíkový barel s vodou po trávě do kopečka na zahradu... Toto pochybuji, že 1.2 benzíňák zvládne. Doufám, že nafťáček ještě nějakou dobu sloužit bude. A pak? Zřejmě Ssangyong (pokud ho EU také nezlomí) nebo terénní pick-up (to bych ale nerad s ohledem na délku, která je do lesa celkem nepraktická). Aneb greendeal mě (a stejně tak asi řadu jiných) z auta se spotřebou 6 - 7 l přesadí do auta se spotřebou 8, možná 10 - 12 l. Není to úsměvné? Ať žije ochrana přírody 🙂.
Bigster je z fotek hezké auto. Ale kde bere autor to tvrzení o poctivých motorech? Přehlédl jsem snad, že by tam nakonec montovali nějaký diesel nebo aspoň benzinovou 1.5 a víc? Sám mám jako jedno z aut naftového Dustera a jsem s ním hodně spokojený. Ale s ohledem na současné motory je to asi moje první i poslední Dacia.
Další příklad statistických nesmyslů. Není přeci důležité, kolik má kdo aut na hlavu, ale jak často se s nimi jezdí a kolik a kde najede kilometrů. Na vesnici je běžné, že u domu stojí i více než dvě auta na rodinu, ale těžko bude jeden člověk řídit dvě auta najednou 😉. A při cestách po Evropě jsem si zatím nevšiml, že by ve vyspělých zemích byla někde výrazně menší koncentrace aut na silnicích.
Skutečnost, že Evropa zaspala a ne a ne se probudit, že dávno známá. Horší je, že Evropané zlenivěli. Že berou svou životní úroveň, přesněji svůj blahobyt jako samozřejmost, nikoli jako privilegium, na které je třeba tvrdě pracovat. Přitom ve státech, které nebyly součástí komunistického bloku, se jedná už o několik generací takto smýšlejících. Myslím, že příštích pár let ukáže, jestli jsme ještě schopni tuto naši mentalitu změnit nebo je cesta do postupného zániku nezvratná.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Osobně mě děsí představa, co bude s ČR, až se vlády zase ujme ANO, ale tady premiér "ujel" na plné čáře a místo, aby se z toho snažil vybruslit najěkým zmírněním svého výroku, stojí si za tím nesmyslem zuby nehty jako malé děcko, které má pusu od čokolády, ale sveřepě tvrdí, že žádnou nesnědlo. Je to smutné, kam naše politika klesla a co jsou schopni politici hájit z hrůzy, aby nepřišli o své křeslo.