Soudruh Hromíř nemá nejmenší tušení co je to zelená nafta.
Jde o běžnou naftu z libovolné čerpací stanice u které pokud se použije v zemědělství je možné požádat celní správu o vratku části spotřební daně.
Objem nafty u které je toto možné je dán buď paušálem dle výměry pozemků a počtu zvířat nebo detailní evidencí spotřeby u konkrétních zemědělský prací. Tedy v autodopravě nedostanete zpět ani korunu ať je náklaďák homologovaný jako cokoliv.
Asi tak. Šaškování s novinama, letlampou nebo éterem který po jednom startu udělá stejné opotřebení motoru jako 1000 km jízdy fakt není "v pohodě nastartuje".
Bez žhavičů to v zimě nikdy není ono. Mám traktor z roku 1962 a tam už žhaviče jsou, pravda nejsou to moderní rychložhaviče ale když se žhaví 1-2 minuty jak je předepsáno v návodu tak motor chytí i v -25 po pár vteřinách.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Můj odhad funkčních ruských hlavic je 0. Jaderné hlavice potřebují pravidelný a velice drahý servis jinak nebudou fungovat. Bohaté státy jako USA a Francie snižují arzenál protože nejsou ochotni ty náklady nést a máme věřit tomu, že v Zemi která nasazuje 75 let staré tanky na to peníze a ochota byla?
Jeden by čekal výstražný jaderný test někde v Severním Ledovém Oceánu a ono nic. Proč asi?