Jaguár je dávno mrtvou značkou, která už dnes nikoho asi moc nezajímá. Je mrtvá stejně, jako britský autoprůmysl. Její prodeje v evropě jsou už celá léta pouhá katastrofa a utrpení. Tohle je konečná. Oni vyrábět pro Evropu nemohou, vyráběli by to jen na sklad. Ty jejich SUV z posledních let působí tak asi jako lepší auto z Koreje. Nezajímavé prostě.
Proč zde redaktorka nepíše o tom, co je to za agentury? Jsou to ukrajinské agentury. Každý to ví už od počátku války. Ti Ukrajinci se k sobě chovají opravdu krásně. Jako Ex taxikář jsem od ukrajinců co je vykořisťují zase Ukrajinci slyšel hodně příběhů. Seženou vám ubytování na ubytovně, práci na stavbě a prachy odevzdej. Nejvíc platí za cestu domů. Jestli chtějí odjet, odevzdají soukmenovcům třeba půlku toho co vydělali. Je to úžasný národ prostě.
Pro mě jsou tyhle škocny jen hromada šrotu. Horší auta snad neznám. A ještě k tomu ošklivé. Zadarmo drahý. Jasně, pro nějakého škodováka to hodnotu asi má, ale odveze to za hranice a tam to nikoho moc nezajímá. Pro mě je to v podstatě bezcenné. A takový ty řeči, já jsem s tím byl až tam a pak tam...koho to zajímá. Je to auto a má vás dovést kamkoliv. Pokud se člověk musí vytahovat, že to dojelo až někam, tak vlastně nepřímo říká, že je to krumpl. A ano, krumpl to je, protože my jsme s tím krámem nedojeli ani na Moravu. 😁👍
Stellantis je dle mě prostě neschopný. Ve vedení je frajer, který bere měsíčně astronomické částky, ale za co? Za likvidaci značek? Já jsem Alfista, ale z Junioru odvázán nejsem. Je super, že zachránili Lancii, ale nová Ylonka je jen předražený derivát Peugeotu 208 a úspěch předchůdce již nemá šanci zopakovat, jelikož cenový rozdíl je markantní. Alespoň pokud by tam dali kvalitní a výborný Fire Fly od Fiatu, tak mlčím. Přijde mi, že Stellantis chce zabít Italskou stranu tím, že tam bude cpát Francouzskou techniku. Já pracuji v autorizovaném servisu Citroen a řeknu vám, že tu značku zničí. Nedávno jsem musel absolvovat školení na pohony Citroen, potažmo Peugeot. Plány jsou smutné. C5X se z výroby odstraní zcela a to bez nástupce. Největší model bude už jen C5 Air Cross. Tam bude plug in hybrid jako v jediném modelu. Menší auta budou mít už jen Hybrid. Čistá spalovací verze již by neměla být k mání vůbec u Citroenu, mimo Berlingo. Nová generace C5 Air Cross bude jen převlečený Peugeot 3008. Víc novinek než Citroen má přinést značka DS, která při tom nevydělává v podstatě a nemá u nás pořádně vybudovanou dealerskou síť a diví se tomu, že to nikdo nekupuje. Co je ale nejhorší tragédie, tak to jsou poruchové motory 3.válce 1,2 u nichž je rozvodový řemen naložený v olejové lázni. Nikdo nechápe, co to má za význam, ale krásně se sypou. Zadírání je docela normální, krásně to praská. Místo toho, aby to značka odstranila z výroby, tak nyní si zákazník bude moci zvolit od nového roku tento motor i z řetězem. Jasně že každý normální člověk v tomto případě sáhne po řetězu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Dobrej blábol, ten internet je fakt plnej krávovin. Tohle je hodně trapné. 😆