Jaguár je dávno mrtvou značkou, která už dnes nikoho asi moc nezajímá. Je mrtvá stejně, jako britský autoprůmysl. Její prodeje v evropě jsou už celá léta pouhá katastrofa a utrpení. Tohle je konečná. Oni vyrábět pro Evropu nemohou, vyráběli by to jen na sklad. Ty jejich SUV z posledních let působí tak asi jako lepší auto z Koreje. Nezajímavé prostě.
Ať si sníží mzdy na úroveň Českých zaměstnanců a zase budou konkurenceschopní. Ekonomicka realita je dohání.
Čínský dělník v automobilce bere 5 USD / hodinu
Český dělník v automobilce bere 12 USD / hodinu
Německý dělník v automobilce bere 43 USD / hodinu
Z toho je jasné kde je problém. Snížení mezd o 10% nepomůže musí je snížit alespoň o 60% a nebo propustit polovinu lidí a při tom zachovat produkci. Jinak řečeno musí zvýšit produktivitu práce.
Dlouho jsem se tak nepobavil, vy jste fakt ekonom. Porovnávat mzdy v Číně, Německu a u nás. 😆😆😆👍
Proč zde redaktorka nepíše o tom, co je to za agentury? Jsou to ukrajinské agentury. Každý to ví už od počátku války. Ti Ukrajinci se k sobě chovají opravdu krásně. Jako Ex taxikář jsem od ukrajinců co je vykořisťují zase Ukrajinci slyšel hodně příběhů. Seženou vám ubytování na ubytovně, práci na stavbě a prachy odevzdej. Nejvíc platí za cestu domů. Jestli chtějí odjet, odevzdají soukmenovcům třeba půlku toho co vydělali. Je to úžasný národ prostě.
Pro mě jsou tyhle škocny jen hromada šrotu. Horší auta snad neznám. A ještě k tomu ošklivé. Zadarmo drahý. Jasně, pro nějakého škodováka to hodnotu asi má, ale odveze to za hranice a tam to nikoho moc nezajímá. Pro mě je to v podstatě bezcenné. A takový ty řeči, já jsem s tím byl až tam a pak tam...koho to zajímá. Je to auto a má vás dovést kamkoliv. Pokud se člověk musí vytahovat, že to dojelo až někam, tak vlastně nepřímo říká, že je to krumpl. A ano, krumpl to je, protože my jsme s tím krámem nedojeli ani na Moravu. 😁👍
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Dobrej blábol, ten internet je fakt plnej krávovin. Tohle je hodně trapné. 😆