USAF si za letovou hodinu F35 účtuje asi o deset procent víc, nežli za F16 (a míň než Navy za provoz F16 A/B) Takže evidentně provoz zas tak drahý není.
U té NAVY jste asi myslel F-18, ne F-16, kterou pokud vím NAVY ani nemá v arzenálu. F-18 musí být na provoz zákonitě dražší už jen kvůli nutné udržbě dvou motorů oproti jednomu u F-35. Někde jsem ale četl, že letová hodina Gripenu je levnější, než letová hodina F-35. Rozdíl nebyl nějak brutální, nicméně rozdíl tamje.
Rěšíme hodinu sem a tam a co lidé kteří pracují na trismenny provoz popř. na turnusy. Ti kolikrát neví zda je úterý nebo pátek problémy s jejich stravováním a spánkem se zřejmě neberou v potaz. Není náhodou tohle daleko škodlivější na lidský organismus. Napřed bych řešil tohle a následně na to dvakrát za rok posun jedné hodiny.
Dobře. A jak byste to chtěl řešit? Vždy budou existovat práce, které je třeba vykonávat 24/7, takže vždycky bude někdo mít noční směny.
spíš by mě zajímaly bezpečnostní vychytávky vůči pádu. Tohle přece nemůže plachtit ani přejít do autorotace. kdo si do toho sedne a bude doufat že se ty vrtule nepřestanou točit dřív než maj? Je to samá elektronika...... na to bych neměl nervy
Dnes už má kdejaké ultralehké letadlo možnost namontování záchranného systému v podobě vystřelovacího padáku, na kterém se v případě poruchy pomalu snese k zemi. Předpokládám, že tyhle multikoptéry budou mít pro případ poruchy něco podobného.
Slyšel jsem, že Babiš mi vrátí, co mi Fialova vláda vzala. To mě zaujalo a chtěl bych ho volit, ale nevím, jak přesně toho chce dosáhnout. Nevíte, kde bych se dočetl, co přesně má v plánu?
To heslo vytáhl Babiš před volbami do krajů, kdy bylo absolutně nesmyslné. Copak vám krajský zastupitel může něco vrátit? A co že vám Fialova vláda vzala, aby vám to Babiš mohl vrátit? Napadá mě snad jen EET. 😎
Radikalizace muslimů, násilné demonstrace a různé teroristické činy (některé naštěstí včas odhalené a překažené) jsou po celé Evropě, v USA i třeba na Novém Zélandu. Takže ano, Hamás škodí. To, že se nic takového zatím nestalo u nás, neznamená, že se to v Evropě neděje. Zeptejte se Němců, Francouzů, Belgičanů, Holanďanů, nebo Rakušanů, jak moc fajn je radikální islám.
U nas je pomalu zakazene topit drevem a tak si v klidu pali i pecky což je taky prirodni material.A tam to je vynalez.
Četl jste ten článek? V tamních poměrech je topení briketami z pecek vlastně ekologické, protože jinak se tam tam topí dřevem, což má za následek odlesňování. Takhle se na topení využije odpad z manga, který by jinak končil na skládce a v sezóně to znamená desítky tun pecek denně. Navíc mají ty brikety velkou výhřevnost a hodně dobré vlastnosti i ohledně plynů přítomných v kouři. Pro tamní přírodu jsou to samá pozitiva.
Ale jo to nikdo nezpochybňuje. Mně šlo spíš o tu pravděpodobnost. Loni bylo v ČR 17750 požárů (z nich jen část byla způsobena konvicí) a naproti tomu 94945 dopravních nehod. Tudíž spíš člověk přijde k úhoně spíš na silnici než od konvice.
To samozřejmě. Ale chcete riskovat požár, když stačí jen sundat konvici z napájecího stojanu a jste v bezpečí?
Tak ono zahořet může cokoli od baterky po myčku. Ale otázka je, co je pravděpodobnější - jestli vás zajede auto, nebo začne hořet konvice.
Zeptejte se hasičů. Nejčastější původce pozárů, způsobených elektřinou, je právě rychlovarná konvice. Pak následují různé nabíječky, které se dokážou dost zahřívat a pokud je v blízkosti cokoliv snadno hořlavého, tak je požár hned.
Zřejmě bys chtěl z učebnice (cca do 200 stran) pro deváťáky udělat Ottův slovník naučný (několik tisíc stran - ať si počtou)
Vynechat v učebnici o dvacátem století tak důležitá témata, jako je Terezín, železná opona, tábory nucených prací, odkaz Jana Palacha nebo popis násilné kolektivizace zemědělství či nátlaku normalizačního režimu na obyvatelstvo, to je pak taková učebnice dost k ničemu.
Autor evidentně neví, co to znamená koncept nebo designová studie a kolik z nich se pak dočká sériové výroby a za cenu jakých změn. A to, že bez VW bychom neměli ani peníze ani technologie o takových konceptech vůbec uvažovat je poměrně jasné. Škoda mohla dopadnout jako některé další zaniklé automobilové značky východního bloku. Třeba FSO, ARO, Oltcit, Trabant, Wartburg a spousta dalších. Dnes je Škoda stále prosperující a konkurenceschopnou značkou právě díky koncernu VW.
25
Sledujících
1
Sleduje
25
Sledujících
1
Sleduje
A to je přesně ta nástraha umělé inteligence k mladé generaci a jejich psychickému rozpoložení, které není dobré, vědci se nám totiž snaží namluvit, že ji vrátili k životu, což je neskutečná lež a je zde plno lidí, kteří tuto informaci nedokáží vstřebat a pracovat s ní, že to je těžký úlet. Tito lidé pak nerozpoznají na internetu, co je skutečné a co ne, řítíme se do obrovského průseru kvůli desinterpretacím.
9 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mladí nejsou tak hloupí, aby snad z článku měli pocit, že mrtvou vědci skutečně přivedli k životu. Obrazné slovní spojení "přivést někoho/něco znovu k životu" je běžně rozšířené a každý se s ním musel někdy setkat. Navíc v článku je jasně vysvětlené, že vědci pouze rekonstruovali pravděpodobnost podobu dívky. Běžně se dnes takto rekonstruuje podoba např. egpytských mumií na základě tvaru lebky.
1 odpověď