1+1 = 1 0
Mám za sebou 15 let v závodní sedačce jak amatérských tak profi závodů jako řidič v rally, vrchy slalomy. K tomu 20 let jako mechanik soutěžních vozů kde jsem měl možnost si zařídit různé vozy jak fwd tak awd, v civilu pak i rwd. Na poligonu jsem se svezl párkrát taky a musím říct, že tam si vyzkoušet spoustu věcí nešlo, na rozdíl od uzavřené cesty při tréninku. Ano z rwd a awd se dá driftovat pořádně a smyk se v průběhu dobře řídí. U fwd je důležité jak se to auto do té zatáčky postaví na začátku, pak už ta možnost korekce je omezená a drift nevypadá tak efektivně jako v drift závodech, ale při troše dobré vůle to jde. U fwd je trochu nevýhoda, že pokud chci auto hodit do smyku a projet tak celou zatáčku tak hlavně na asfaltu či šotolině musím mít docela vysokou rychlost, mám na mysli rychlosti nad 80km/h, nejrychleji jsem letěl bokem z fwd něco kolem 160km/h a to vám na poligonu dle mích zkušeností nedovolí, na sněhu je to o hodně snažší, ale zase ta přilnavost.
Ještě jsem zapomněl, moc děkuji za odpověď. Jsem fakt rád za vaši reakci :)
Mám za sebou 15 let v závodní sedačce jak amatérských tak profi závodů jako řidič v rally, vrchy slalomy. K tomu 20 let jako mechanik soutěžních vozů kde jsem měl možnost si zařídit různé vozy jak fwd tak awd, v civilu pak i rwd. Na poligonu jsem se svezl párkrát taky a musím říct, že tam si vyzkoušet spoustu věcí nešlo, na rozdíl od uzavřené cesty při tréninku. Ano z rwd a awd se dá driftovat pořádně a smyk se v průběhu dobře řídí. U fwd je důležité jak se to auto do té zatáčky postaví na začátku, pak už ta možnost korekce je omezená a drift nevypadá tak efektivně jako v drift závodech, ale při troše dobré vůle to jde. U fwd je trochu nevýhoda, že pokud chci auto hodit do smyku a projet tak celou zatáčku tak hlavně na asfaltu či šotolině musím mít docela vysokou rychlost, mám na mysli rychlosti nad 80km/h, nejrychleji jsem letěl bokem z fwd něco kolem 160km/h a to vám na poligonu dle mích zkušeností nedovolí, na sněhu je to o hodně snažší, ale zase ta přilnavost.
Musím říct, že všechna čest, jak jezdíte, kouknul jsem i na některá videa. Líbí se mi rally, ale pro mě je to jako pozorovatel. Myslím, že vaše auto plně připravené na jízdu asi není úplně to co vídáme na normálních silnicích. Když se nad tím zamýšlím, tak to je asi tak ten rozdíl co máte zažitý vy a co učili mě.
A ten polygon, mate pravdu. nechali nás na maximáiku do 80kmh, zkoušel jsem i 90kmh, ale na mé zkušenosti už to bylo dost. Představa, že jedu 160kmh je pro mě neuvěřitelná. Na druhou stranu jako spolujezdec bych si to rád vyzkoušel.
Pokud se přesunu k tomu brždění anebo přidání plynu, tak při nedotáčivém smyku lehce max brzdím a tam kam chci jet, tak koukám a zároveň s tím i točím volant. Elektronika co je dnes v autech hodně pomůže.
Pokud se jedná o přetáčivý smyk, tak jen pustím nohu s plynu a točím volantem tam kam chci jet a dnešní elektronika v autě zajistí zbytek.
Co si o tom myslíte? Dělám to správně, anebo alepoň dobře?
Úplně normálně, naučte se řídit a pak komentujte, nemáte tušení s kým se bavíte. Dveřima napřed se dá lítat uplně se vším.
Tak mě poučte a řekněte s kým se bavím. Já jsem rád za každý odborný názor. Kdo jste a co děláte? Jaké máte zkušenosti a znalosti za sebou?
Neberte to zle, ale pokud chcete na této úrovni, tak budu rád za radu profesionála. Bez ohledu na moje znalosti a zkušenosti z různých polygonů a škol smyků a zvládání nezvyklích situací, které absolvuji několik let za sebou v rámci školení řidíču pro zaměstnance ve firmě a i naše zákazníky.
Já se Slovákům neposmívám. Za rok bude opět zvolenej Ficův kámoš, spolustraník a obdivovatel Babiš - Bureš
Není to pravda. Jedná se o šikovnou desionformaci. Spolustraník? Kámoš a obdivovatel? Doložte fakta. Pak budu s vámi souhlasit. Prosím ale o fakta, nikoliv vaše doměnky. Děkuji a teším se na odpověď.
Může mi někdo vysvětlit proč radí lidem jouda který o tom nemá ani šajnu?
Už z fotek posez za volantem na "Itala" volant mezi kolenama zarvaný do přístrojovky a sedačka u stropu a ve předu, jedině co je správně je držení.
A co se týká smyku a je jedno jaký vždy je lepší ho řešit plynem. Při nedotáčivém lehce srovnat kola a tzv. zatáčku provrkat, pokud jsem zkušenější klepnout za včas po brzdě což zvýší tlak na přední nápravu a kola se chytnou a auto přejde do přetáčivého smyku a ten už se kontroluje o dost lépe a zbytek zatáčky projet "dveřima na před". Vždy to chce trénink a s daným autem si to někde na bezpečném místě zkusit. Jinak se řeší situace na asfaltu jinak na šotolině a jinak na sněhu a ledu kde ta trakce je opravdu mizerná. Nejdůležitější je ale stejně tomu všemu předejít tím, že nejedu až příliš rychle když to neumím a před zatáčkou včas brzdit a jet správnou stopu, pokud tohle všechno dodržím tak mám 99% jistotu, že ke smyku ani nedojde a když ano tak vše dopadne dobře.
Smyk s plynem? S autem na přední náhon? No vy máte dost.
Hrát se to dá úplně v pohodě. Ale já zásadně odmítám letat na základních letištích🙂 Fenix sice vydal upravenou verzi A320 pro aktuální ročník, ale to je pořád málo. Ale kariéra a VFR létání je totálně na pohodu (pominu-li primitivnost misí v kariéře) 🙂
Ale tak hlavně, že si lajkujete vlastní příspěvek, dost to o vás vypovídá.
Aa, díky. Kariéru a VFR zkusím, to jsem nezkoušel. Snad se do svátků někam posunou a bude to lepší.
Ano, když jste ochotni zaplatit až 3 násobek za funkcionality, které obsahuje i Adroid a platit za komerční aplikace, které jsou i ve Windows s plnou funkcionalitou za mnohem lepších podmínek. Uzavřenost systému nakousnutého jakbka a šmírování všeho co děláte je opravdu výhra..
Jakej 3 násobek? Nemáte žádnou pravdu. Nejdražší samsung 44k a nejdražší iphone 47k. Kde je ten 3 násobek? To že je Apple drahý je jen přežitek lidí co neumí nakupovat a nesokážou si to spočítat.
1+1 = 1 0
0
Sledujících
0
Sleduje
1+1 = 1 0
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No jsme na tom asi ještě dobře. Ve škole jsem musel řešit, že kluk dostal v 1. třídě dvojku za to, že nenapsal v příkladu =. Výsledek měl správně. Pořád jsme na tom dobře vedlejší třída ma učitelku, která upřednosťuje holky, hodiny začíná víceméně s 15ti minutovým zpožděním a to co nestíhá dává za úkoly. ČŠI - vše je v pořádku. Ruka ruku meje, tak se pak není čemu divit, že to máme v tomhle stavu.