Vtipné je zrychlení toho vašeho 3,6 200KW auta, kdy mu napráská Kodiaq 1,5TSI 😄 . Holt není výkon a objem vždy to nejdůležitější.
Nastesti uz jsem ve veku kdy to zrychleni je mi u zadele. 0-100 8,5s me to staci. A do kodiaka se nevejdem. Nehlede jak ta posadka vypada pri stretu techto dvou aut. Jo a taky spolehlivost motoru a prevodovky..
Mluvíme o dvou korunách, myslíme na deset a nakonec to bude patnáct. Dvě koruny nikoho nedonutí vyměnit auto za aku...
a Vás donutí 15 korun k výměně auta? Mě teda fakt ne. A navíc když se začíná ukazovat, že nás sedřou z kůže i když budeme uhlíkově neutrální. A navíc to vypadá, že jiná vláda nedokáže s diktátem EU dělat nic. Takže zbytečné nadávání a láteření na diskuzích. Já jdu pracovat, ať můžu živit 3,6 V6 pentastar 😄
Jistě, práce je všude dostatek... Ovšem jaké práce a jak odměněné? Abych ke svému plnému pracovnímu úvazku vzal další práci jako melouch a okrádal tím svou rodinu o čas strávený s ní, to by musela být ta práce flexibilní a placená minimálně 300Kč na hodinu čistého s vyplacením na konci každého dne bez dalších nákladů pro mě a takových prací už tolik nebude. Nezapomínejte že najít dobrou práci není kolikrát ani o tom, kolik toho umíte, ale jaké máte konexe. Bez nich se k té dobré práci jen těžko dostanete. Takže bych nebyl na pracující lidi kolem tak přísný
Ja byl take zamestanej, a nespokojenej. Tak jsem si otevrel sve a jsem v klidu. Snazim se mit zamestnce, tak aby se necitili tak jako ja predtim. A jde to. Neni to lehke, rok dva to byly dlouhe noci bez spanku, ale jsem rad ze to tak je. Mohl jsem byt na druhe strane a fnukat a nadavat. Ale ted vidim, ze cesty jsou. Samozrejme se to neda aplikovat na vsechny profese...
A puvodne jsem to myslel tak, ze spoustu lidi nadava, ale ve finale jsou jen neschopni nebo lenosi. Mam jich v okoli dost, i mezi kamarady.. a to me na teto spolecnosti stve. Jen nadavat, pomhliuvat, zavidet a hanit...
Zvažoval jsem ho koupit, ale zdá se mi, že u nového hrozně padá cena, tedy víc než je normální... musel bych si být jistý, že to bude třeba na 5 let, mám malé nájezdy, tak ho můžu mít i déle. Původně jsem chtěl Tuarega, nebo něco podobného od Audi, Mercedes... no uvidíme. Není ten krásný zvuk při dlouhých cestách pak otravný?
3,6 nema takovy zvuk jako hemi, ale odhlucneni kabiny je skvele, pri normalni jizde neslysite motor a rozjezd je jen chvili a to je pastva pro usi
A mohu se zeptat, co tam mate za motor a za kolik cca jezdite?
Kupoval jsem 2019, najezd 70tis. Mam tam 3,6 pentastar. Hemi je silnejsi, ale podle spolehlivosti vede pentastar. Musim ale rict, ze mi tech 50kW nechybi. Jezdi se s nim skvele, bezchybna ZF prevodovka. Najezdime kolem 15 tis za rok. Prevazne jezdime Hiluxem. Spotreba mesto 13, kombi 11,5, ted jsme jeli Alpy za 9,7. Vyzkousel jsem kde co, ale amerika je vazne trochu jina, nerikam , ze se to kazdymu musi libit, ale ja bych do niceho jinyho uz nesel.
Mame 3,6 pentastar v durangu, vybava citadel. Je to proste skvely velky auto. Motor naprosto staci a 8st ZF nema chybu. Oproti hemi je pentastar neznicitelnej, kdyz mu date servis co ma mit. Ceny dilu jsou uplne v pohode mopar.cz a opravi to kazdej. No a spotreba mesto 13,5, mimo mesto 11. Ted jsme v rakousku a prumer za 700km z CR je 9,3. Aktualne nevim jaky jiny auto bych chtel. Nemam opravdu potrebu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čemu se divíte lidová auta za nelidové ceny, kdo by to kupoval když jsou levnější alternativy ve stejné kvalitě (Francouzi, Korejci, Čína.....
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
chybi Vam tam na prvnich mistech Japonsko a USA, kde se auto jeste vyrabi tak, aby fungovalo a vydrzelo
1 odpověď