Synovec si před lety koupil nový vůz této značky v provedení 4x4, protože bydlí na šumavské samotě. Příjezdová cesta je asfaltová. Po čtyřech letech a s nájezdem cca 35 000 km. jel na STK. Vyběhli s ním. Oprava př. nápravy + řízení ho stála téměř 40 000 Kč. Pak teprve prošel STK. A to auto urychleně prodal. 😕
Mame najeto 100000km a na technicke podvozek jak novy. A zatim nebyl jediny problem.Asi mel vadny kus. Auto je to skvele, motor, prevodovka ZF, podvozek...
Název článku je zase zcestný, pokud si přečtete originál, tak se tam píše, že na místo se dostavili i příbuzní, ke kterým museli být přivoláni terénní psychologové. Děli se tam totiž takové scény které vrhali slzy do očí i ostříleným policistům. Příběh také dokládá to, že SUV prostě nepatří do města. K řidiči nemám slov asi bych se celou dobu vyjadřoval jenom sprostými slovy.
Jestli z Q3 děláte SUV, tak si ho nejdříve prohlédněte zblízka. Je to malej prcek... Myslím, že ten C-Max který byl součástí kolize by nadělal stejnou paseku... Ale na to se blbě nadává co..
35
Sledujících
1
Sleduje
35
Sledujících
1
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takze za to vo auto nabizi je cena velmi nizka. Opravy jsou srovnatelne a mnohdy levnejsi nez koncern. A spotrebu budou resit? Kolik toho najedou? Je lepsi mit V6 nebo V8 v benzinu, kteremu nevadi studene starty a kratke pojezdy, nez 2.0tdi. Ten motor schroupe i ethanol 85.