No tak vneseme trochu světla do nudné tabulky.
Výnosy v roce 2022 - 206 mil, v roce 2023 - 111 mil. To znamená, že v roce 2022 bylo z obory vytěženo a prodáno materiálu v hodnotě cca o 100 mil Kč více oproti roku 2023.
Náklady v roce 2022 - 203 mil, v roce 2023 - 116 mil. To znamená, že cca 90 mil v roce 2022 si rozdělili pánové nahoře pomocí různých mechanismů. Už si rozumíme? S lovem zvěře to nemá nic společného.
Já nad tím také přemýšlím a mám k článku jedinou výhradu. Nejsou žádní oni. Ti zlí. To jsme my. My lidi, co si nevážíme života a nadáváme na to jak za nic nemůžeme a za všechno můžou ostatní. My všichni jsme tím režimem postižení. Revoluce proběhla s velkou slávou, ale mentální nastavení jsme si od rodičů vzali a neseme ho dál, protože všichni si o sobě myslíme, že se sebou nic dělat nemusíme, že chyba je v těch druhých . . .
To je divné, co pan Šandor říká. Mě to spíš přijde tak (a je to můj názor), že Putin si moc dobře spočítal, že když uklidní Evropu že nic jiného než Ukrajinu nechce, tak Evropa může trochu polevit v podpoře UA. Největší motor pomoci Ukrajině je dle mého názoru strach, že by potom mohl pokračovat. Oni v Rusku zase tak hloupí nejsou.
Proč tady řešíte jaká paní Pekarová je? Řešte raději co říká, ne? To je přece smysl celého rozhovoru.
Řešte tady jestli je správné, že Babiš nechodí do práce. Nebo řešte jak je možné že vláda nemá po více než roce žádný prezentovatelný plán co s rozpočtem. Jestli to teda ještě umíte 🙂.
Jestli jí chcete nadávat nebo jí uctívat, stačí vám plakát na lednici, nemusíte kvůli tomu koukat na půlhodinové video :-)
Co to je za článek? Pusťte si Mikýře ze srpna 2022. Už tehdy upozorňoval na to, že firma emituje tokeny, které se nedají prodat. V obchodních podmínkách od začátku měla klauzuli, že zisky nebo zhodnocení tokenů vyplatí pouze na základě usnesení valné hromady. Takhle pracuje člověk který má čisté úmysly? A teď se tomu budeme všichni divit . . .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle je velmi nešťastný článek. To díky financím od VW je Škoda tam kde je. Jinak by Škoda skončila tam kde jí VW našel. Mezi Š120 a favoritem.
1 odpověď