1,3 mil. automobilů je spousta voličů, kteří platí daně a mají nárok na nějaké služby. Samozřejmě většina z nich zároveň používá i MHD a občas někdo z nich třeba jede i na kole. Ale přesto je neomluvitelné, že město za poslední 3 volební období rozhodlo, že bude podporovat jen MHD a cyklisty, případně pěší chůzi. Pro řidiče nic, spíše naopak klacky pod nohy. Tohle by mělo skončit.
Souvisí to s tím, že dopravu převzaly ideologická sdružení zaměřená proti řidičům (teď Piráti, předtím Praha Sobě, ovšem ANO sice není formálně proti řidičům, ale za Krndy se chovalo stejně, to byla také paní z neziskovky, původně, asi k té ideologii měla blízko).
Dále to souvisí s faktem, že už dlouho dopravu nevedl nikdo, kdo se narodil v Praze a žil tam celý život. Můžete se ptát, proč Pražané takové lidi volí. K tomu dvě věci: volit je možné z toho, co se nabízí. A už je načase, aby lidé využívající auta, začali důsledně volit podle svých zájmů a ne podle celostátní politiky a stranického trička.
Narodil jsem se v Praze, žiju tu celý život. Takže mohu porovnat počet aut když jsem byl student co jezdil přes půl Prahy MHD a nyní. Těch aut je prostě o dost více. Ráno je to vidět na všech příjezdech do Prahy. Stojí to už na hranicích se středočeským krajem. Dokud budeme všichni za každou cenu jezdit autem, nic se nezmění. To pochopili všechny metropole na západ od nás. Je škoda, že i přes to, že máme jednou z nejlepších MHD, je stále tolik lidí co se nevzdá auta. A ne nemluvím o tom, že všichni nutně musí jezdit MHD. Jsou určitě případy, kdy to jinak nejde a je to logické auto pak použít. Ale dokud budou jezdit i ti co nutně nemusí, tak se to nezmění ani kdyby se postavily další silnice. Mininálně od Covidu je ten nárust enormní. A přitom už dnes by šlo tolik profesí přesunout do Home Office. Dokud si ti co stojí v koloně neuvědomí, že tu kolonu vytváří oni sami tak se nic nezmění.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Např.Plzeňská směrem od Anděla byla do r.2016 dvouproudá.Potom někoho napadlo rozšířit tramvajové ostrůvky,takže jeden pruh ubyl.
V opačném směru je nesmyslně jeden pruh pro autobusy souběžně s tramvajovou tratí .
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No tak ono by se bylo třeba podívat do Stavebních předpisů, které právě toto nařizují. Takže jakmile se někde dělá rekonstrukce, tak se musí jet podle nových pravidel. To znamená, že takovýchto míst bude jen přibývat. A je to dobře. Tramvaj uveze mnohonásobně více lidí, než auta, které by zabrali stejné místo jako tramvaj.