Než tankovat benzín kterej se bůhví jak dlouho válel někde v nádrži čepra jako rezerva, to raději na na tankuju benzín s biosložkou starej pár dnů. Jezdí na to celá Evropa už roky a motory se kolem dálnic neválí. A paradoxně nejvíc ojetin se k nám tahá z Německa kde E10 je standardem už dlouhé roky.
"Jednou z hlavních výhod státního sektoru je stabilita zaměstnání, která je pro mnoho zaměstnanců důležitým faktorem"
Pro skutečně kompetentního IT specialistu tohle žádná výhoda není, protože se o práci vůbec bát nemusí a zaměstnání sežene kdykoli. "Stabilita" státního sektoru je zajímavá tak pro nějakého "IT čtyřkaře" co toho moc neumí.
EDF má zásadní nevýhodu v tom že je to finančně nestabilní společnost. Ve Francii do ní stát musí lít prachy aby nezkrachovala. Kdyby šla během stavby EDF do kopru, tak jsou prachy v trapu a projekt u ledu. A i kdyby se teď EDF pár let držela, tak záruční a servisní smlouvy budou na dalších mnoho let. Z tohodle pohledu dává mnohem větší smysl nechat to postavit finančně stabilní Korejce.
Problém nejsou ceny, problém je že pivo už u mladší generace není populární. Tzn hospody se postupně vylidňují kvůli změně kultury. Já už taky nechodím na pivo 3x za týden. Když mi bylo 25 tak jsem to zvládal. Ale postupem času jak se zpomaluje metabolismus už bych se neunesl. Myslím že v přepočtu na průměrnou i mediánovou mzdu je pivo pořád +- stejně drahé.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já už na auto nic jiného než celoročky nedám. Jezdím na Michelin CrossClimate 2 a jsem s nimi nesmírně spokojen. Podle úbytku za poslední rok, mi na autě vydrží přes 70000Km než bude dezén na 4mm
1 odpověď