Než tankovat benzín kterej se bůhví jak dlouho válel někde v nádrži čepra jako rezerva, to raději na na tankuju benzín s biosložkou starej pár dnů. Jezdí na to celá Evropa už roky a motory se kolem dálnic neválí. A paradoxně nejvíc ojetin se k nám tahá z Německa kde E10 je standardem už dlouhé roky.
"Jednou z hlavních výhod státního sektoru je stabilita zaměstnání, která je pro mnoho zaměstnanců důležitým faktorem"
Pro skutečně kompetentního IT specialistu tohle žádná výhoda není, protože se o práci vůbec bát nemusí a zaměstnání sežene kdykoli. "Stabilita" státního sektoru je zajímavá tak pro nějakého "IT čtyřkaře" co toho moc neumí.
EDF má zásadní nevýhodu v tom že je to finančně nestabilní společnost. Ve Francii do ní stát musí lít prachy aby nezkrachovala. Kdyby šla během stavby EDF do kopru, tak jsou prachy v trapu a projekt u ledu. A i kdyby se teď EDF pár let držela, tak záruční a servisní smlouvy budou na dalších mnoho let. Z tohodle pohledu dává mnohem větší smysl nechat to postavit finančně stabilní Korejce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No zatím to vypadá že ti "islamisté" mají mezi Syřany docela slušnou podporu. A vypadá to že i křesťané raději zkousnou je než Asada. Uvidíme co bude za pár týdnů, ale evidentně za Asada nikdo v jeho vlastní zemi nehne prstem.
1 odpověď