To podstatné tady ale stejně nezaznělo: celoročky mají smysl jen pro ty, kdo najedou jen okolo 10 tis. km ročně. Pak stejně musíte kola prohodit, aby se gumy sjížděly rovnoměrně a v případě rozměrů nad 16" byste je měli nechat i znova vyvážit. Takže ti co mají vyšší roční nájezd stejně moc neušetří a v okamžiku kdy skutečně nasněží, je lepší zánovní zimák než celoročním ježděním opotřebená uniguma.
Podle mě tedy stále platí, že uniguma se hodí hlavně tam, kde se moc nejezdí a auto se víceméně servisuje jednou ročně. Jakmile má auto jezdit více a zároveň na něj má být 100% spoleh nezávisle na počasí, je kombinace letní/zimní stále to nejlepší řešení.
"To podstatné tady ale stejně nezaznělo: celoročky mají smysl jen pro ty, kdo najedou jen okolo 10 tis. km ročně": Tak tohle je úplná blbost sorry. Zkuste si to spočítat. A jedině s celoročkou jste skutečne nezávislej na počasí. Protože se vám nestane že pojedete v námraze na nebezpečným letňáku.
Přiznám se že Vám asi nerozumím, EO má pouze jednu E5 a to palivo se jmenuje BA 98 SUPER PLUS (což prezentují jako Natural 95 s 98 oktany) a tu nabízí jen na stanicích které si níže můžete vyfiltrovat a Kratonohy ani Prostějov tam ani nejsou vypsané, pak nabízí jen 2x E10 - BA 95 OPTIMAL a BA 95 NATURAL roky jezdím už jen na naftu, takže se v tom benzínovym chasou už nevyznam 😕
viz web síť čerpacích stanic EuroOil a jejich sekundární koupená síť RobinOil:
Aktuální a skutečný obsah biosložky musíte hledat v aplikaci. Jinak označení mají E10, protože to označuje maximální limit který tam můžete dostat. Bez bio tam natankujete jen když dostanou závoz z hmotných rezerv kterému už končí skladovatelnost
Asi nechápu smysl toho vašeho příspěvku, protože EuroOil nenabízí benzíny bez biosložky 🙂 celej článek je divnej.
Na stojanech čerpacích stanic EuroOil bude od 1. ledna 2024 plošně automobilový benzín BA 95 v kvalitě E10. Bližší informace o tomto palivu hledejte na adrese Odkaz , případně využijte jako zdroj adresu Odkaz .
u všech benzínových paliv mají biosložku bud 5 u 98 nebo 10 u 95, čistou prodávají jenom naftu 🙂
Jo jde o tu E5tku kterou už nikdo jinej nenabízí. U Euroilu máte šanci se k ní dostat. Aktuálně například
Kratonohy aktuálně 2% biolihu, nebo v Prostějově 0% u Optimal 95
To je zase humbuk.
Tankuji naftu 10 let u Ono. Momentálně za 31.90. Nikdy jsem neměl problém se vstřiky, filtry a podobně. Pravda, po čtyřech letech jde auto s nájezdem 200 tisíc km do světa. Včera na Plzeňské dálnici zírám na Shell za 38.90. 7 korun rozdílu. To je na nádrži pětikilo. 4 nádrže měsíčně jsou dva tisíce. 24 ročně. Skoro 100 tisíc za ty 4 roky. To už by na filtr i vstřiky vystačilo. Ale nic z to jsem řešit opravdu nemusel.
Euroil je kolikátá? Třetí nebo čtvrtá síť co velikosti? Kdyby byla biosložka takovej problém, tak by asi ty ostatní větší sítě měly problém sehnat zákazníky. Zároveň by většina aut co u toho Euroilu netankuje stála někde v servisu. Nezdá se mi že by tomu tak bylo....
no, je jich jenom 200 🙂 a pokud se nemýlím tak prodává i do konkurenčních čs. 🙂
prý mají 3. největší síť a 4. největší prodaný objem paliv 🙂
Odkaz .
95tku mají jen někde a občas. 98 nemá cenu řešit. Bio co se do ní míchá je ETBE a na kvalitu paliva ma čístě pozitivní vliv.
Pokud tedy takový řidič má na výběr mezi pumpou normální, kde dostane jen palivo s přísadou, nebo pumpou prodávající „čistou“ naftu, zamíří tam. A právě to se čerpadlářům nelíbí, protože přicházejí o zákazníky.
-------------------------
Zajímavé ,že takové Tank Ono nemá o zákazníky nouzi a bere palivo s biosložkou!!
Jestli to nebude tím ,že Eurooil má trošičku nižší ceny než ostatní!!
Asi tak... Na ONU fronty jako by vyschly ropný vrty. Ono dát dobrovolně za úplně stejnej produkt o 10-15% víc je totiž úplná konina.
Je zajímavý, že jsem minulý léto zajel k EuroOilu, právě proto abych natankoval benzín bez biosložky... Jako nevim, ale na stojanu bylo zcela uvedeno E5 nebo E10... Tím pádem benzín s biosložkou...
Bez biosložky to mají naftu. Benzín jen občas a někde, podle toho jesli jim zrovna končí skladovací lhůta v zásobách SHR
Než tankovat benzín kterej se bůhví jak dlouho válel někde v nádrži čepra jako rezerva, to raději na na tankuju benzín s biosložkou starej pár dnů. Jezdí na to celá Evropa už roky a motory se kolem dálnic neválí. A paradoxně nejvíc ojetin se k nám tahá z Německa kde E10 je standardem už dlouhé roky.
Má. Protože neudělali pořádnou analýzu, udělali pár základních tabulek a jejich nezbytnou obsluhu. Procesy lepí v čtrnáctidenních upgradech jako vlaštovička hnízdo.
V takovémhle systému zákonitě musí být stavový automat a to tady zjevně není. Všechno se drátuje v kódu. Neudržovatelné nerozvíjitelné.
Nemá, protože i agilní projekt může mít pořádnou analýzu. A může být vyvíjen udržitelně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
a co nato v zimě německá Polizei, myslím, že zurück.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Budou úplně v klidu, protože všechny slušné celeoročky mají na bočnici znak vločky v horském masivu (alpský symbol), tak jako mají zimní pneumatiky. Btw Volvo dává na svoje auta z výrovy Michelin CrossClimate 2.