Železniční síť byla nejhustší na světě. Nákladní doprava vydělávala, plně hradila dopravu osobní. Za dnešní stav kvality silnic i dálnic může jednoznačně rozhodnutí popřevratových odborníků neinvestovat do údržby železnic s tím, že vše se bude vozit nákladními auty po silnici. Jak fundované rozhodnutí to bylo a jak to dopadlo, vidíme na silnicích denně. Do žalostného stavu se po neexistující údržbě železnice dostala až v této době. A to nejen kvůli naprosté ignoraci údržby mostů. ... Namátkou tady jen lžete, nebo jste to vůbec nezažil ... LR
Hmmm. Nejhustší síť,ale zanedbanou se spoustou pomalých jízd. O vozovém parku ani nemluvě. A pokud jde o dálniční síť tak si uvědomte,že 20 let po válce se nedostavil ani ň. A srovnejte síť dálnic v 89 a teď. A nákladní doprava na silnicích není jenom problém Česká. A buďte prosím laskav a neoznačujte mě lhářem. Protože v mém předchozím příspěvků není po lži ani stopy.
Socialismus tady hospodařil 41 let. Začínal z poválečného stavu.
Demokracie zde hospodaří již 35 let. Škoda, že se autor článku nezmiňuje o dnešních "skvělých hospodářských výsledcích". Kolik dolárků je HDP za loňský rok?
Za socialismu se postavily skoro všechny přehrady, elektrárny včetně jaderných, dálnice i s vybavením, byty pro všechny, pražské metro, ... Uměli jsme vyrobit skoro všechno ...
Zemědělství pro náš stát bylo zcela soběstačné, a bylo nejen pro Francii, ale i pro řadu dalších evropských států, vzorem. Díky tomu, ale i díky politice stavění výrobních závodů na vesnici i v odlehlých oblastech, mělo práci mnoho lidí přímo v bydlišti. Dojíždění do práce bylo výjimkou.
Za socialismu bylo naše školství na vysoké úrovni. Např. Karlova universita byla tehdy asi na 105. místě ve světě. Kde je teď? Okolo 500. místa možná ... Mateřské školy a jesle byly pro všechny a skoro zadarmo. Celé školství a zdravotnictví taktéž. Kolik vás jen stojí dneska zákroky u zubaře? Kolik dáte měsíčně za tehdy bezplatné léky?
Co se postavilo, co bude využitelné i pro další generace nebo režimy v ČR, u nás teď? Nezvládá se ani údržba toho, co se před více než padesáti lety postavilo ...
Jásejte nad neexistujícími úspěchy. Lžete klidně dál. Já to tak ale nevidím. LR
Páteřní síť dálnic není postavena do dneška,Temelín se dostavil až po sametu. A železniční infrastruktura byla v hodně žalosném stavu....to jen tak namátkou.
Proč, už jste viděl hořet střelný prach nebo výbušninu? Ona některá potřebuje iniciaci rázovou vlnou, ale když ji zapálíte, tak nebouchá, ale hoří a vzhledem k tomu, že obsahuje okysličovadlo, tak právě dost vysokou teplotou.
Ano,souhlasím. Ale silně pochybuji,že měli myšlenky a prostředky na zjišťování teploty povrchu. A navíc bod tavení oceli je něco přes 1500°C. A Arizona šla ke dnu dost rychle, tak kdo ví jestli se vůbec stihl povrch tahkhle rozpálit. Ale je to jen můj názor,pravda může být úplně jiná.
jako Ostraváka mne to sice štve, ale mít prosperující cukrárnu v ČR a v rámci rozšíření podniku si koupit druhou ve Varšavě, tak bych tak nějak předpokládal, že ta Varšavská je moje, že jsem si ji koupil s nábytkem, roboty a mixéry, mražákem a když by se mně podnikání ve Varšavě zprotivilo, vyberu prachy z pokladny, vyplatím a vyhodím zaměstnance a celé to vybavení si buď převezu do ČR nebo prodám. Takže se Guptovi ani nedivím. Buď mu stát prodal Liberty pod cenou a v tom případě jsme blbí až na půdu nebo jsme dostali zaplaceno a musíme držet hubu. Jestli nesouhlasíte, tak pls kromě mračouna i napište proč ... :-)
A transakci posvětila EK!
jako Ostraváka mne to sice štve, ale mít prosperující cukrárnu v ČR a v rámci rozšíření podniku si koupit druhou ve Varšavě, tak bych tak nějak předpokládal, že ta Varšavská je moje, že jsem si ji koupil s nábytkem, roboty a mixéry, mražákem a když by se mně podnikání ve Varšavě zprotivilo, vyberu prachy z pokladny, vyplatím a vyhodím zaměstnance a celé to vybavení si buď převezu do ČR nebo prodám. Takže se Guptovi ani nedivím. Buď mu stát prodal Liberty pod cenou a v tom případě jsme blbí až na půdu nebo jsme dostali zaplaceno a musíme držet hubu. Jestli nesouhlasíte, tak pls kromě mračouna i napište proč ... :-)
Stát Guptovi nic neprodal!
Rafaj, první a jeden z hlavních likvidátorů hutě. Udělal si v huti jméno všehoschopného.. Přišel do podniku propustit lidi za každou cenu. Zvolil tu nejhorší cestu. Nabídl nadstandartní odstupné každému kdo se přihlásil. Odcházali tak hlavně nedostatkové profese a ti o které byl zájem. Dále odcházeli lidé v předdůchodovém věku. To ze dne na den, bez zaučení náhrad. Docházelo k absurditám, kdy lidé dostali víc peněz, než kdyby do věku důchodu pracovali.
Přesně a naprosto pravdivě napsáno. Arogantní lump.
Že tam bude někdo, třeba Třinec vozit sochory a bramy a valcovat trubky nebo svitky, tak tomu věřím, ale, že by se našel nějaký blázen co bude chtít rozjet za současných podmínek výrobu oceli v starych tandemkach, tak to jediné za předpokladu válečné výroby zafinancovane tak na pět let. Že by tam nakonec byla nějaká elektrická pec je taky možné. Nicméně 5000 lidi už tam nikdy pracovat nebude. Jestli udrží polovinu, tak to bude OK. Stáří půjdou do důchodu nebo na nemocenskou, schopnější si najdou práci a zbytek bude roky na UP.
Tak nějak by to bylo rozumné👍
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Než se dostaví VRT tak jak je navrženo tak Olomoucký kraj půjde pěkně do háje, protože ho plány viditelně obešli i když dnes trasa Praha-Olomouc-Ostrava patří k těm důležitým. Bude vtipné až se do Olomouce a Ostravy bude jezdit oklikou přes Brno.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nejsou naplánované spojky z VRT na Olmik?
2 odpovědi